Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Ogłoszenie nr 763745-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu "Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn. Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-76 8703088,
faks: 0-76 8703088
e-mail: maryniak.marzena@pckzjawor.pl,
www: www.pckzjawor.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.js-spjawor.bip.pbox.pl/public/?id=42206
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PCKZiU.081.4.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących kursów: 1) „barman” dla 30 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków,
2) „barista” dla 30 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru szkół i placówek oświatowych RSPO – prowadzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego obowiązaną do prowadzenia odpowiedniego typu publicznych szkół i placówek oświatowych, zgodnie z art. 117 ust. 2b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 910)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w wykonywaniu zadań określonych SIWZ Dział II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj.: w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował i przeprowadził co najmniej:
- dla części nr 1 - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności barmańskich, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów.
- dla części nr 2 - - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności baristycznych, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów
b) dysponuje potencjałem osobowym gwarantującym wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy odpowiadające przedmiotowi zamówienia (oddzielnie dla każdej części), i która posiada kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego (np.: wykładowcy form pozaszkolnych lub instruktora praktycznej nauki zawodu lub nauczyciela) oraz min. 3 letni staż pracy pedagogicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do odpowiedniego rejestru;
b) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 3 do oferty (Dział III SIWZ);
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do oferty (Dział III SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
(oddzielnie dla każdej części) wykazanych w pkt 5 formularza oferty. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), 5) w przypadku powoływania się na zasoby
podmiotów trzecich – zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy
potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 5 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
i mogą być wprowadzone za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
2) zmian osób wyznaczonych do realizacji umowy, uzgodnień i koordynacji warunków umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
3) wystąpienia uzasadnionych przyczyn spowodowanych czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia lub uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony przez Zamawiającego sposób,
4) wystąpienia sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
5) zmiany w zakresie terminu realizacji kursów, w przypadku gdy zmiana ta będzie obiektywnie konieczna i nie będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania usługi jeśli procedura podpisania umowy przedłuży się z przyczyn obiektywnych, w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy.
4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę wynagrodzenie, o którym mowa w § 2, może ulec zmianie w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji zadania.
5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
6. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek
o dokonanie zmiany umowy. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy ze wskazaniem jej zakresu, wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy zmiana ma lub będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę odpowiedniej części wynagrodzenia, a w szczególności:
1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak w szczególności umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń;
2) wskazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez wykonawcę;
3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część I – organizacja i przeprowadzenie kursu „barman” dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Celem kursu jest zdobycie przez uczniów teoretycznych i praktycznych umiejętności barmańskich.
Termin realizacji kursu: • 1 grupa 15-osobowa w okresie od 11.01.2021 r. do 25.06.2021 r., • 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r. Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 40 godz. w tym: 14 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 26 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 14 godz. zajęć teoretycznych oraz 26 godz. zajęć praktycznych; Rok 2022: grupa 15-osobowa: 14 godz. zajęć teoretycznych oraz 26 godz. zajęć praktycznych. Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu „barman”. Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1632).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie
rzeczywistym (on – line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.
Nazwa: Część II – organizacja i przeprowadzenie kursu „barista” dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Celem kursu jest zdobycie przez uczniów teoretycznych i praktycznych umiejętności baristycznych.
Termin realizacji kursu: • 1 grupa 15-osobowa w okresie od 11.01.2021 r. do 25.06.2021 r., • 1 grupa 15-osobowa w okresie od
07.01.2022 r do 24.06.2022 r. Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 20 godz. w tym: 7 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. =
45 min.) oraz 13 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13
godz. zajęć praktycznych. Rok 2022: 1 grupa 15-osobowa: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13 godz. zajęć praktycznych. Miejsce
realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w
Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia
zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu „barista”. Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie o ukończeniu
kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach
pozaszkolnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1632). Liczba godzin: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13 godz. zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie
rzeczywistym (on – line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Remont drogi powiatowej nr 2789D relacji Wierzchosławice - Kaczorów o dł. ok. 1,7 km - etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze przy ul. Piłsudskiego 10
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.