Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763392-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Opracowanie dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą, w Kamieniu Pomorskim, który ma być zrealizowany w ramach społecznego budownictwa czynszowego i sfinansowany ze środków udzielonych przez Bank Gospodarstwa Krajowego, koncepcji programowo-przestrzennej, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego, Opinii geotechnicznej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wraz z nadzorem autorskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 913 211 388
faks: 913 211 388
e-mail: przetargi@kamienskietbs.pl
www: www.kamienskietbs.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.kamienskietbs.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kamienskietbs.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: oferty w formie pisemnej, min. poczta tradycyjna, osobiście, przez posłańca na adres Zamawiającego
Adres: Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Kopernika 26, 72-400 Kamień Pomorski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/1/11/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z Decyzją w warunkach zabudowy następującej dokumentacji:
a) koncepcji programowo-przestrzennej;
b) opinii geotechnicznej;
c) projektu budowlanego, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1129) zwanego dalej „Rozporządzeniem”;
d) projektu wykonawczego, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
e) przedmiaru robót, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
g) kosztorysu inwestorskiego, który ma zostać sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej „Rozporządzeniem o podstawach sporządzenia kosztorysu inwestorskiego”
h) wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę:
dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą, w Kamieniu Pomorskim, który ma być zrealizowany w ramach społecznego budownictwa czynszowego i sfinansowany ze środków udzielonych przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie decyzji o pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę jak również pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych – budowy ww. budynku na podstawie ww. decyzji o pozwoleniu na budowę.
II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 150
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia - maksymalnie do 150 dni. Termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000 zł
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) należycie wykonał w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na obejmujący wszystkie niezbędne branże projekt budowlany i wykonawczy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni co najmniej 450 m2 składającego się co najmniej z czterech kondygnacji i posiadającego dwu lub wielospadowy dach;
b) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej po jednym uprawnionym projektancie w specjalnościach: architektoniczna, budowlano-konstrukcyjna, instalacyjna sanitarna, instalacyjna elektryczna, każdy posiadający doświadczenie jako uprawniony projektant min. 3 lata. Osoby te będą skierowane do realizacji zamówienia.
Nie dopuszcza się łączenia uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w warunku udziału, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.b) SIWZ,
b) wykaz usług potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ (zał. Nr 10);
c) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ;
d) wykaz osób, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ, (zał. Nr 12)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) w przypadku ustanowienia pełnomocnika - do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy;
3) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie innej niż pieniądz; w przypadku wadium w pieniądzu zalecane jest załączenie dowodu przelewu.
4) jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązane podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - zał. Nr 13 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
- pieniądza,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w
BNP PARIBAS BANK POLSKA 07 2030 0045 1110 0000 0224 4850
do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz nr sprawy ZP/1/11/2020
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin opracowania: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac składających się na przedmiot zamówienia (w tym: prac projektowych lub kosztorysowych lub nadzoru autorskiego), wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio obniżone o wartość tych prac, zgodnie z zapisami w § 12 umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu w przypadku:
1) wydłużenia czasu uzyskania decyzji lub uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
2) zmian zakresu projektowania wprowadzonego decyzjami wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych prac projektowych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy,
3) zmiany zakresu projektowania przez zamawiającego lub wykonania innych prac koniecznych, zamiennych może spowodować przesunięcie terminu zakończenia umowy, pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.
3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających jego dotrzymanie przez Wykonawcę, jeżeli te nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie naruszających zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni robocze przed upływem terminu. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wymaga formy pisemnej i nie stanowi podstawy do żądania przez Wykonawcę wzrostu wynagrodzenia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany projektantów i/ lub podwykonawców, w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy i za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę projektant lub podwykonawca będzie posiadać konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia do projektowania oraz posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy/projektanta dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca/projektant lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zmiana formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.
6. Inne zmiany dopuszczone ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012", przy ZSO Nr 8 ul. Na Błonie 15B w Krakowie, w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Projekt przebudowy ulicy Grottgera w Jastrzębiu-Zdroju
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji projek.-koszt. termomodernizacji budynków mieszk. zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.,w tym podłączenia budynków do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem węzła cieplnego
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.