Og³oszenie z dnia 2008-04-14
Grudzi±dz: Remont Gminnego Przedszkola w Ma³ym Rudniku
Numer og³oszenia: 76338 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudzi±dz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudzi±dz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax 056 4511132.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.grudziadz.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont Gminnego Przedszkola w Ma³ym Rudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane, sanitarne, elektryczne wewn±trz istniej±cego budynku przedszkola (dotyczy wymiany stolarki okiennej drzwiowej, pod³óg, stawianie ¶cianek dzia³owych, tynkowanie, malowanie zgodnie z przedmiarem robót).
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: -Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 11 340.00 PLN (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy trzysta czterdzie¶ci 00/100 PLN) -Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 2008-05-05 do godz. 10:00. -Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a: pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy O/£asin 86950000080008872120000001 b: porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: - W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spe³niaj±cy warunki i wymagania okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. -Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu musz± spe³niæ nastêpuj±ce warunki: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych 2.Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 3.Zdolno¶æ techniczna - Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 4.Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej 6.Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, je¿eli przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane lub us³ugi 7.Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ 8.Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje wykonawca 9.Wykazu osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci 10.Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie 11.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie 12.O¶wiadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Grudzi±dz ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudzi±dz fax 056 4511132.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Grudzi±dz ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudzi±dz pok.102.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GRUDZI¡DZA
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawno¶ci przewodów kominowych, wykonanie bie¿±cych us³ug kominiarskich w budynkach MPGN w Grudzi±dzu do 31.12.2026r.
- Sporz±dzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Grudzi±dz w 2026 r.
- Dostawy leków i wyrobów medycznych - znak sprawy: Z/99/PN/25
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzysz±cymi przy ul. Toruñskiej 15 w Grudzi±dzu z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej
wiêcej: przetargi w Grudzi±dzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





