Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763378-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
USŁUGA PRZEGLĄDU ORAZ CZYSZCZENIA PRZEWODÓW KOMINOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 656 244
faks: 261 656 228
e-mail: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
www: www.2wog.wp.mil.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.2wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.2wog.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Drogą pocztową- wersja papierowa
Adres: 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 00-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: INFR/860/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wynikająca z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.) oraz czyszczenia przewodów kominowych realizowanego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przeciwpożarowej - na postawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719) w obiektach wojskowych znajdujących się w administracji 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto:
- w załączniku nr 1 (formularze ofertowe)
- w załączniku nr 4 (wzór umowy)
- w załączniku nr 5 (opis przedmiotu zamówienia)
II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • dysponowanie do wykonania kontroli stanu technicznego przewodów kominowych,
o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c:
1c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2c) lub co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim – w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych
i wentylacyjnych,
3c) lub co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności – w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w pkt. 1c oraz kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych;
osoba ta powinna być przeszkolona pod względem przepisów bhp i p.poż.;
• dysponowanie do wykonania czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, przeszkoloną pod względem przepisów bhp i p.poż.;
• wykazanie się wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na dokonaniu przeglądu w celu sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonaniu przynajmniej raz w roku okresowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych),zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1c ustawy Prawo budowlane, a także wykonaniu usługi w zakresie czyszczenia przewodów kominowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przeciwpożarowej – na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719) na kwotę nie mniejszą niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
• dysponowanie do wykonania kontroli stanu technicznego przewodów kominowych,
o której mowa w art. 62 ust.1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo budowlane:
1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2) lub co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim – w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych
i wentylacyjnych,
3) lub co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności – w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w pkt. 1 oraz kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych,
w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych;
osoba ta powinna być przeszkolona pod względem przepisów bhp i ppoż.;
• dysponowanie do wykonania czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, przeszkoloną pod względem przepisów bhp i p.poż. (wg załącznika nr 6 do SIWZ);
8. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykazać się doświadczeniem
w wykonywaniu przeglądów w celu sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych
oraz wykonywaniem przynajmniej raz w roku okresowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo budowlane, a także w realizacji usług polegających na czyszczeniu przewodów kominowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przeciwpożarowej – na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U. 2010 r. nr 109 poz. 719) na kwotę nie mniejszą niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru zawartego w zał. nr 7 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Nadzór Inwestorski - Termomodernizacje budynków oświatowych
- Budowa nowego przyłącza ciepłowniczego oraz budowa wymiennika ciepła w budynku przy ul. Racławickiej 23
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





