Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i jabłek do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV - 03221110-3, 03222321-9, 03221410-3. Postępowanie numer 1/Ż/2009
Numer ogłoszenia: 76306 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowiości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i jabłek do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV - 03221110-3, 03222321-9, 03221410-3. Postępowanie numer 1/Ż/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) burak ćwikłowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 3950 kg 2) Marchew, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 6500 kg 3) Cebula klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 4500 kg 4) Kapusta czerwona, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 2300 kg 5) Pietruszka korzeń, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 1000 kg 6) Por, klasa I, workowany, opak. jed. max. 20 kg - 370 kg 7) Seler korzeniowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 1000 kg 8) kapusta pekińska - klasa I, op. Jed. Max. 30 kg - 1300 kg 9) rzepa czarna, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 1300 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 1500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.11.0 - Warzywa korzeniowe 32.22.32.1 - Jabłka 32.21.40.0 - Warzywa kapustne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych., 2. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawierającą błędy w obliczeniu ceny 7) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wymaga się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający ma prawo żądać oryginału lub poświadczonej notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli nie może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę, której reprezentacja nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy dołączyć również dokument upoważniający tę osobę do podpisy. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje to wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 3). Oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 01 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn.zm) (zał. Nr. 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
16-400 Suwałki
ul. Wojska Polskiego 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Areszt Śledczy 16-400 Suwałki ul. Wojska Polskiego 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa zespołów prądotwórczych
- Dostawa i montaż urządzeń med., wyp. pom. wraz z zainstalowaniem i dostos. do uruchomienia i użytkowania kriokomory w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach Program Współpracy VI-A Litwa - Polska
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku OSP w Potaszni
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca 2026r.
- Dostawa jabłek, ziemniaków młodych jadalnych krajowych oraz ziemniaków jadalnych krajowych.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU
- Dostawy warzyw dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
więcej: Warzywa korzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





