eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług poligraficznych na rok 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Szczecin: Świadczenie usług poligraficznych na rok 2009
Numer ogłoszenia: 7628 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, faks 091 4893976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na rok 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług poligraficznych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. 2. Realizacja zamówienia obejmuje także dostawę do siedziby Zamawiającego wydrukowanych materiałów. 3. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nie zlecić wydrukowania poszczególnych części przedmiotu zamówienia w opisanych powyżej nakładach. Różnica pomiędzy wskazanymi nakładami, a rzeczywistą skalą zleceń nie będzie większa niż 25% do każdej z części zamówienia. 4. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pisemne (lub faksem) zamówienie na wykonanie poszczególnej usługi nie krócej niż na 2 dni przed terminem jej realizacji. 5. Wykonawca powinien posiadać możliwości techniczne na zrealizowanie oraz dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00 - 78.23.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP; k) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP; l) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; m) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP; n) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale VIII. SIWZ. 6. Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 11. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych WOiRZL, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70 - 540 Szczecin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Broszury, koperty, wizytówki, teczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. NAZWA ARTYKUŁU OPIS ILOŚĆ SZTUK 1 Druk broszury A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 1/1, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe, 9590 2 Druk broszury A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 4/4, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe, 5000 3 Druk broszury Format A4, obj. 24 str. + okładka 4 strony, papier: kreda 170g środki, okładka kreda 200-300g + laminat mat, lakier UV wybiórczo na całości broszury, szycie zeszytowe 1500 4 Druk broszury A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 1/0, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe, 14990 5 Druk broszury A4- tekst, objętość do 60 stron, A3- mapki -15 szt., papier offset biały 80g, 1/1, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe, 700 6 Druk papieru listowego A4, papier offset biały 90g, 4/0, nakład min 100 szt 248950 7 Druk papieru okolicznościowego A4, papier ecru 120g, 4/0, papier offsetowy 120 g/m2 w kolorze ecru dostępny na rynku papierniczym 25620 8 Druk wizytówek 50x90mm, papier kredamat 300g, 4/0, lakier zabezpieczający offsetowy nakład min 100 szt. 51100 9 Druk zaproszenia Format 10x21 (obj. 6 str.), CMYK,4/4, kreda 170g 100 10 Druk zaproszenia Format 10x21 (obj. 4 str.), karton 280g + koperta DL, nadruk 4/0 2000 11 Druk zaproszeń Format 10x42 (obj. 4 str.), bigowana 4/4, karton dwustronnie powlekany 280g 1000 12 Folder Format 21x21 obj. 22 str 4/4, kreda 300g, mat. + laminat mat + lakier UV wybiórczo, 2x kalka 1/0 formaty 21x21 + tłoczenie na okładce 1000 13 Folder Format A4, obj. 6 stron, CMYK, 4/4, kreda 170g 1000 14 Folder Format A4, obj. 8 stron + okładka 4 str., kreda 170g środki i 200g okładka CMYK, 4/4, szycie zeszytowe 500 15 Identyfikator Format 8x10 + folia na identyfikator, kreda 300g, CMYK, 4/0 300 16 Karta grzecznościowa Karta grzecznościowa 210x100 mm papier offset 280 g, format 210x100 po złożeniu, druk offsetowy, kolor 4/4, lakier zabezpieczający offsetowy, zamówienie 2 razy w miesiącu po 200 sztuk 350 17 Koperta B5 Biała 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 50 18 Koperta C4 biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 5750 19 Koperta C5 biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 4000 20 Koperta C6 ecru, 4/0, nadruk nie przezroczysty 35% powierzchni koperty 2000 21 Koperta C6, biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 14700 22 Koperta DL ecru, 4/0, nadruk nie przezroczysty 35% powierzchni koperty 2000 23 Koperta DL, biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 10150 24 Mapa Format A3, obj. 2 str. (4/4), kreda 150g. 500 25 Notes Format A4, obj. 50 kartek w bloczku, offset 80g 2/0 + okładka 4/0 kreda 90g 500 26 Okładka broszury A4, 4/0, kreda 300g/m2 mat, laminat mat 700 27 Okładki do zaproszeń C6 Magnus creme, 300 g z nadrukiem, 4/0, hotsprint 4000 28 Okładki do zaproszeń DL Magnus Navy Blue, 300 g z nadrukiem, 4/0, hotsprint 4000 29 Teczka + folder Format 220x310 + kieszeń 20x21 na wewnętrznej str. okładki, nowy wykrojnik, karton 300g + laminat strukturalny + 8 stron A4 kreda 300g, zszyte zeszytowe z teczką, CMYK, 4/4 500 30 Teczka skórzana Teczka, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę, skórzana (oprawiona w skórę mieloną), granatowa, tłoczona - folia złota - tłoczenie do 15% powierzchni, wyklejki w kolorze materiału, format A4, tektura 3 mm. 3416 31 Teczka papierowa konferencyjna Teczka z wykrojnika na gumkę, kreda 300g, nadruk, 4/0, laminat jednostronny, grzbiet 10mm lub 5 mm 500 32 Teczka papierowa okolicznościowa Papier ecru ozdobny 200g, nadruk, laminat jednostronny, 4/0, bigowana 500 33 Teczka papierowa dyplomowa Papier kreda 300g, nadruk 4/0, bigowana, laminat jednostronnie 8510 34 Teczka papierowa, Teczka z wykrojnika, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę. Teczka papierowa, papier biały, kreda 300g, laminat jednostronny, 4/0, folia mat, format A4 po złożeniu 4500 35 Tłoczenie Tłoczenie na wizytówkach, nakład 200szt. 12000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plany i startegie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. NAZWA ARTYKUŁU OPIS ILOŚĆ SZTUK 1. Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego - format A4 - objętość 200 stron A4 +20 stron A3 (załącznik wklejony na końcu) - kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 stron A4, 4/1 - 10 stron A4, 4/0 - 20 stron A3 - papier okładka kreda 150 g/m2, środki offset 90 g/m2 matt - oklejka laminowana na błysk - oprawa miękka, klejona - wykonanie naświetleń, projektu, map, składu oraz próbnego wydruku pozycji (proffa), 500 2 Strategia Rozwoju Sektora Transportu do roku 2020 - format A4 - objętość 200 str. A4 + 20 str. A3 (załącznik wklejony na końcu) - kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 str. A4, 4/1 - 10str. A4 4/0 20 stron A3 - papier okładka kreda 150 g/m2, środki offset 90g/m2 matt - oklejka laminowana na błysk - oprawa miękka, klejona 200 3 Strategia Rozwoju Gospodarki Morskiej Województwa Zachodniopomorskiego do roku 2015 - aktualizacja - format A4 - objętość 200 stron A4 + 20 stron A3 (załącznik wklejony na końcu) - kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 stron A4, 4/1 - 10 stron A4 4/0 - 20 stron A3 - papier okładka kreda 150 g/m2, środki offset 90 g/m2 matt - oklejka laminowana na błysk - oprawa miękka, klejona 200 4 Strategia Marki Województwa Zachodniopomorskiego - objętość 136 str., - oprawa twarda, - format A4, - full color, Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego 40 5 Strategia Marki Województwa Zachodniopomorskiego - płyta CD Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego 50 6 Strategia Promocji Województwa Zachodniopomorskiego - objętość 250 str., - oprawa twarda, - format A4, - full color, Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plakaty i ulotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. NAZWA ARTYKUŁU OPIS ILOŚĆ SZTUK 1. Plakat - format B3 - kolor 4x0 - papier kreda 200g - projekt + naświetlenie 2000 2. Plakat - format B2 - kolor 4x0 - papier kreda 200g - projekt + naświetlenie 1215 3 Plakat - format B1 - kolor 4x0 - papier kreda 200g - projekt + naświetlenie 7 4 Ulotki: - format A5 - kolorystyka 4 x 4 - papier kreda 200 g - falcowanie w tzw U x 2 20000 5 Ulotki: - format A4 - kolorystyka 4 x 4 - papier kreda 200 g - falcowanie w tzw U x 2 4300 6 Ulotka - format A3 - falcowanie 2x wzdłuż, 1x w poprzek, - obj. 12 str., - kolorystyka 4x 4, - nakład 1000 szt. 1000 7 Materiały informacyjne: a)biznesplan: - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 44 str. + 4 strony okładka zabezpieczona laminat błysk - kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe 50 b)przewodnik: - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 162 str. + 4 strony okładka - kolorystyka 156 str. 1 x 1; 6 stron 1x 0 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe, - oprawa klejona, - okładka laminowana - folia błysk 60 c)informacja podstawowa: - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 20 str. + 4 strony okładka folia błysk - kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe 1350 d) - format A4, - kolorystyka 1 x 1, - objętość do 100 stron, - papier offset 80g, - okładka:4 x 0, - papier: karton do 300g, - oprawa klejona 1200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.