eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa różnego sprzętu i materiałów biurowych, nr sprawyD/10/04/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Warszawa: Dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowych, nr sprawy: D/10/04/2009.
Numer ogłoszenia: 76283 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowych, nr sprawy: D/10/04/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części (zadania): Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego; Zadanie nr 2 - dostawa nalepek ostrzegawczych ADR stosowanych w transporcie drogowym towarów niebezpiecznych; Zadanie nr 3 - dostawa tonerów; Zadanie nr 4 - dostawa papieru grawerton format A4; Zadanie nr 5 - dostawa artykułów biurowych Opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.41 - Papier termograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp: 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzone określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 94 000,00 zł; na zadanie 2 - 2 500,00 zł; na zadanie 3 - 24 400,00 zł; na zadanie 4 - 400,00 zł; na zadanie 5 - 140 000,00 zł; 3) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 261 300,00 zł. (dotyczy wszystkich zadań), w tym na zadanie 1 - 94 000,00 zł., na zadanie 2 - 2 500,00 zł., na zadanie 3 - 24 400,00 zł.; na zadanie 4 - 400,00 zł; na zadanie 5 - 140 000,00 zł. 4) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp., jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2 i 3 - zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia (art.23 ustawy Pzp.). 2) Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia: a) o należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 94 000,00 zł; na zadanie 2 - 2 500,00 zł; na zadanie 3 - 24 400,00 zł; na zadanie 4 - 400,00 zł; na zadanie 5 - 140 000,00 zł. b) o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 261 300,00 zł, w tym na zadanie 1 - 94 000,00 zł; na zadanie 2 - 2 500,00 zł; na zadanie 3 - 24 400,00 zł; na zadanie 4 - 400,00 zł; na zadanie 5 - 140 000,00 zł. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3090, Adres: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 3090, Adres: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, kancelaria budynek nr 3, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nalepek ostrzegawczych ADR stosowanych w transporcie drogowym towarów niebezpiecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nalepek ostrzegawczych ADR stosowanych w transporcie drogowym towarów niebezpiecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa papieru grawerton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru grawerton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.