eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 762827-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku:

Dostawa środków dezynfekcyjnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, Poleska 89, 15-874 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 66 37 344, 85 66 37 345,
faks: 85 66 37 302
e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl ,
www: www.pogotowie.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pogotowie.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: http://mini.portal.uzp.gov .pl; https://epuap.gov .pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w wersji papierowej przesyłką pocztową, kurierem na adres Zamawiającego lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych

Numer referencyjny: EOP.332.36.20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1 Płynny koncentrat myjąco – dezynfekujący przeznaczony do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i wyrobów medycznych w ilości 12 szt. Część 2 Gotowy do użycia preparat do mycia i szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, wyrobów medycznych w ilości 20 szt. Część 3 Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych w ilości 1500 szt. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie oraz w ilościach określonych w zamówieniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (Magazyn – ul. Poleska 89) na każdorazowe jego wezwanie.

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Umowa nie będzie podpisana przez obie strony tego samego dnia przyjmuje się, że umowa została zawarta w dniu skutecznego doręczenia umowy na adres Wykonawcy, po podpisaniu i przesłaniu jej przez Zamawiającego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1.1 Wprzypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymienionyw pkt 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumentwystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszonoupadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty, o których mowa powyżejmogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.4Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału wpostępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lubmoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie: 1. Próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu do wymogów, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, z każdej części od 1 – 3 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy – po 1 szt. z każdej z pozycji. 1.1 Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę. 1.2 Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. 2. Kart charakterystyki oferowanych środków dezynfekcyjnych.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
b.Wypełniony formularz ofertowy[wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; c. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; d. Oryginał lub poświadczonanotarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie doreprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówień publicznych (dotyczy jedynie podmiotówwspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum). WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓREWYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIEINTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a) Oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzorustanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
CENA OFERTOWA BRUTTO:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynika: a) z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy. 2. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagają zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2020 r., w siedzibie Zamawiającego przy ul. Poleskiej 89 pok. 214, o godzinie 10.15. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia.
W przypadku złożenia ofert w formie papierowej otwarcie ofert nastąpi poprzez fizyczne ich otwarcie. W przypadku złożenia ofert w formie elektronicznej: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. 2. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z miniportalu przed skorzystaniem przez niego z udostępnionego serwisu do złożenia oferty. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA OFERTOWA BRUTTO – waga 60% liczona wg wzoru: Cof = (Cmin/Cof bad x 100 % ) x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pkt
Z tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 1 dzień. Maksymalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

SUMA = Cof + Dof

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Płynny koncentrat myjąco – dezynfekujący przeznaczony do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych iwyrobów medycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płynnego koncentratu myjąco – dezynfekującego przeznaczonego domanualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i wyrobów medycznych w ilości 12 szt. Szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin dostawy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA OFERTOWA BRUTTO – waga 60% liczona wg wzoru: Cof = (Cmin/Cof bad x 100 % ) x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pkt
Z tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 1 dzień. Maksymalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

SUMA = Cof + Dof
Część nr: 2
Nazwa: Gotowy do użycia preparat do mycia i szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, wyrobów medycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gotowego do użycia preparatu do mycia i szybkiej dezynfekcji mały chpowierzchni, wyrobów medycznych w ilości 20 szt. Szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA OFERTOWA BRUTTO – waga 60% liczona wg wzoru: Cof = (Cmin/Cof bad x 100 % ) x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pkt
Z tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 1 dzień. Maksymalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

SUMA = Cof + Dof
Część nr: 3
Nazwa: Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gotowych do użycia chusteczek przeznaczonych do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych w ilości 1500 szt. Szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA OFERTOWA BRUTTO – waga 60% liczona wg wzoru: Cof = (Cmin/Cof bad x 100 % ) x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pkt
Z tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 1 dzień. Maksymalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 4 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.

SUMA = Cof + Dof

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.