Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-08
Og³oszenie nr 762746-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 5618000, 5618017, 5618018,
faks: 22 5618093
e-mail: kancelaria.ias.440000@mf.gov.pl , przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
www: http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
adres profilu nabywcy: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PN/38/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
a) certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego (ze standardow± kart± kryptograficzn±, programem do obs³ugi karty i czytnikiem) z dwuletnim okresem wa¿no¶ci w ilo¶ci 900 szt. (zamówienie podstawowe);
b) odnowieñ certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego (w formie online –warunkowo ze standardow± kart± kryptograficzn±/kart± mini i programem do obs³ugi karty w przypadku braku mo¿liwo¶ci odnowienia online) z dwuletnim okresem wa¿no¶ci w ilo¶ci 990 szt. (zamówienie podstawowe) ,
c) dodatkowych pakietów znaczników czasu 1000 do podpisu elektronicznego (opcja wg potrzeb Zamawiaj±cego) w ilo¶ci 30 sztuk ,
d) dodatkowych pakietów znaczników czasu 5000 do podpisu elektronicznego (opcja wg potrzeb Zamawiaj±cego) w ilo¶ci 8 sztuk.
Zamawiaj±cy w ramach prawa opcji przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci sk³adników przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 1 ppkt a i b o maksymalnie 20%. Sk³adniki zamówienia opisane w pkt 1 ppkt c i d bêd± w ca³o¶ci opcj± realizowan± wg bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 79.13.21.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada wpis do Rejestru kwalifikowanych podmiotów ¶wiadcz±cych us³ugi zaufania prowadzonego przez ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji (art. 4 ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, Dz. U. z 2020 r. poz. 1173).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Czê¶ci V pkt 1.2 (uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej) Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, z³o¿y aktualny odpis z Rejestru kwalifikowanych podmiotów ¶wiadcz±cych us³ugi zaufania prowadzonego przez ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub stosowny odpis z w³a¶ciwego rejestru Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysoko¶ci: 6.000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy).
2. Wadium Wykonawca mo¿e wnie¶æ dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawcy zobowi±zani s± wp³aciæ przelewem na bankowy rachunek Zamawiaj±cego: Nr 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000 w NBP O/O W-wa, z adnotacj±: „Wadium - Postêpowanie PN/38/2020 Dostawa certyfikatów”.
4. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej (przelewem) zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Kopiê potwierdzenia przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Zamawiaj±cy wymaga w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u gwarancji lub porêczenia.
6. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ wniesione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.
7. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub porêczenia powinien wymieniaæ przypadki bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty wniesionego wadium Zamawiaj±cemu, na ka¿de jego ¿±danie w przypadku wyst±pienia udokumentowanych okoliczno¶ci wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Dokument musi umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu skuteczn± egzekucjê wadium w ca³ym okresie wa¿no¶ci wadium.
8. Zwrotu lub zatrzymania wp³aconego wadium, Zamawiaj±cy dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy w trakcie realizacji umowy dopuszcza w ka¿dym czasie, zmiany jej tre¶ci niepowoduj±ce zmiany tre¶ci oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcê, niezwi±zanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami, zmiana punktów odbioru itp.). O powy¿szych zmianach strony umowy bêd± powiadamia³y siê wzajemnie pisemnie. Warunki zmiany umowy zawarte s± w § 11 wzoru Umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem czê¶ci podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Pró¿na 12 m 29, czê¶æ nr 2: Bracka 18 m 26, czê¶æ nr 3: ¦wiêtojañska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ¶cian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymian± stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników £-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZÊDZI
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.