eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w świetlicy, salach lekcyjnych, łazienkach, szatni, na korytarzu i schodach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 przy ul. Brygadzistów 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Warszawa: Wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w świetlicy, salach lekcyjnych, łazienkach, szatni, na korytarzu i schodach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 przy ul. Brygadzistów 18
Numer ogłoszenia: 76251 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, ul. Brygadzistów 18, 01-384 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6662660, fax 0-22 6662660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w świetlicy, salach lekcyjnych, łazienkach, szatni, na korytarzu i schodach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 przy ul. Brygadzistów 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w świetlicy, salach lekcyjnych, łazienkach, szatni, na korytarzu i schodach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 przy ul. Brygadzistów 18

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 1.500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonawca wykaże, że kierownik robót to osoba/y posiadająca kwalifikacje zgodne z aktualnie obowiazujacymi przepisami prawa budowlanego (art.12) - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty ogólnobudowlane), 4) wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, 5) wykonawca w ustalonym terminie wniesie wadium w kwocie 1.500 zł, 6) wykonawca posiada polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej lub zobowiąże się do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z zał. nr 1, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z zał. nr 2. W przypadku składania ofetrty przez wykonawców wystepujacych wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawce. 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wystepujących wspólnie, ww. dokument musi być złozony przez każdego wykonawcę. 4) wykaz co najmniej 1 wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzjem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór zał. nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, a ich wartość wyniosła min. 50 % ceny ofertowej netto., w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 4. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika robót (min. 1 osoby) - potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem z Izby Inzynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6) zakres robót wykonywany przez podwykonawców wg wzoru zał. nr 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku udziału podwykonawców na załączniku należy wpisać nie dotyczy lub nie załączać do oferty. 7) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami SIWZ - zał. nr 6. 8) zobowiązanie potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działaności gospodarczej, min. na okres reakliazacji zamówienia - wg wzoru zał. nr 8. W przypadku składania oferty przez wykonawców wystepujących wspólnie, ww, warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 2 ul. Brygadzistów 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 ul. Brygadzistów 18, pok. nr 3 na parterze przy sekretariacie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.