eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa zaprojektowania i modernizacji statku naukowo-badawczego SNB-AR-1

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 762247-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Usługa zaprojektowania i modernizacji statku naukowo-badawczego SNB-AR-1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916,
e-mail: dzp@zut.edu.pl,
www: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu na piśmie, przy czym w wykonaniu uprawnienia z art. 18 ust. 4 ustawy z dnia 22.06.2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z póz. zm. ) zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej tam wskazanej.

Adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, 70-311 Szczecin, Al. Piastów 17, pokój nr 127 B (Kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania i modernizacji statku naukowo-badawczego SNB-AR-1

Numer referencyjny: ZP/WNoŻiR/106/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi zaprojektowania i modernizacji statku wraz z odnowieniem klasy statku i karty bezpieczeństwa. Modernizacja statku w szczególności polega na wykonaniu następujących czynności:
1) Wykonanie dokumentacji modernizacji
2) Prace ogólnookrętowe i dokowe
3) Prace kadłubowe
4) Modernizacja nadbudówki (sterówki)
5) Kubryk dziobowy
6) Kubryk na śródokręciu
7) Ładownia
8) Siłownia
9) Instalacje okrętowe
10) Nadzór PRS
Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 i 9 SIWZ (Specyfikacja Prac Modernizacyjnych) oraz Załącznik nr 7 (wzór umowy).Efektem wykonanej usługi modernizacji ma być odnowienie klasy statku i karty bezpieczeństwa.
2. Miejscem stałego postoju statku jest: Port Dziwnów. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: stocznia wskazana przez Wykonawcę. Transport statku z Portu Dziwnów do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, ryzyko, ubezpieczenie, obciążają Wykonawcę.
3. W zakres usługi, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Wykonanie modernizacji statku zgodnie z załącznikiem nr 8 SIWZ.

2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Wykonaną usługę, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wykonania usługi.

3) Wydanie Zamawiającemu:

a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty),

b) Oprócz dokumentacji modernizacji wskazanej w specyfikacji prac modernizacyjnych (pkt 1.4 dokumentacja modernizacji), instrukcji do korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) elementów podlegających wykonaniu w ramach usługi modernizacji, o ile takie dokumenty są wytworzone przez producenta, w wersji papierowej,
c) Inne dokumenty, jeżeli są niezbędne do korzystania ze statku lub zostały wymienione we Wzorze Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Wykonaniu Usługi.
4) Odnowienie klasy statku i karty bezpieczeństwa
4. W zakres niniejszego zamówienia (usługi) wchodzą również świadczenia wykonywane
po ukończeniu Usługi, związane z udzieloną gwarancją oraz odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady.
5. W zakres (przedmiot) niniejszego zamówienia wchodzą czynności, które mogą być wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający - stosownie
do art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 8a lit c) ustawy PZP – podaje, iż wyznaczony przez niego zakres (rodzaj) czynności zamówienia, polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, określają postanowienia § 2 ust. 8 wzoru umowy o zamówienie.
6. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy oraz obowiązki Wykonawcy, w tym świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 zakres Usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zawierają postanowienia Wzoru Umowy.


II.5) Główny kod CPV: 50.24.50.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie niniejszego zamówienia (Umowa o zamówienie) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (zwanych dalej Zamówieniami dodatkowymi), których ewentualny zakres i warunki udzielenia podają postanowienia poniższe.
2. Przy spełnieniu pozostałych wymogów art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, ewentualny zakres Zamówień dodatkowych stanowią usługi polegające na powtórzeniu wszystkich lub niektórych usług (takich samych lub podobnych) co wymienione w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ (według stanu treści na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu), w szczególności Zamawiający przewiduje jako Zamówienia dodatkowe:
1) Dokumentacja modernizacji
2) Prace ogólnookrętowe i dokowe
3) Prace kadłubowe
4) Modernizacja nadbudówki
5) Kubryk dziobowy
6) Kubryk na śródokręciu
7) Ładownia
8) Siłownia
9) Instalacje okrętowe
10) Nadzór PRS
3. Zamówienia dodatkowe będą łącznie stanowić nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. W ramach wskazanego limitu 30% wartości zamówienia podstawowego Zamówienia dodatkowe mogą być udzielane, w zależności od wyboru lub potrzeb Zamawiającego, na wszystkie lub niektóre ze zdarzeń spośród wskazanych w ust. 2 niniejszego działu, a nadto w ramach jednego, dwóch lub więcej postępowań (i w konsekwencji zawarciu jednej, dwóch lub więcej umów) na Zamówienia dodatkowe.
4. Każdorazowe udzielanie Zamówień dodatkowych nastąpi poprzez zawarcie w formie pisemnej umowy z Wykonawcą, w oparciu o wcześniej przeprowadzone postępowanie z wolnej ręki w oparciu o zaproszenie do negocjacji przekazane Wykonawcy, przy czym za tego Wykonawcę uważani będą również nowi wykonawcy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP (w przypadkach tam wskazanych, jeżeli będą miały miejsce w odniesieniu do Umowy o Zamówienie dodatkowe). Będzie miał zastosowanie art. 68 ustawy PZP, przy czym w postępowaniu z wolnej ręki na Zamówienia dodatkowe badane będą podstawy wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP nie będzie żądał dokumentów innych niż wstępne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP (dla zamówień poniżej progów UE), chyba, że przepisy ustawy PZP obowiązujące na moment wszczęcia i prowadzenia takiego postępowania będą stanowić inaczej. Wyżej wskazane oświadczenie z art. 25a ustawy PZP wymagać będzie złożenia zgodnie z art. 25a ust. 4 ustawy PZP. W postępowaniu z wolnej ręki o Zamówienie dodatkowe Zamawiający nie będzie określał warunków udziału z art. 22 ustawy PZP. Przekazywane wraz z zaproszeniem do negocjacji Zamówienia dodatkowego (w trybie z wolnej ręki) istotne postanowienia przyszłej umowy o Zamówienie dodatkowe, ogólne warunki lub wzór takiej umowy (według wyboru Zamawiającego) będą mogły zostać zmienione (negocjowane) w wyniku prowadzonych negocjacji Zamówienia dodatkowego.
5. Podając powyższe Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż udzielenie Zamówień dodatkowych jest prawem (a nie obowiązkiem) Zamawiającego. Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu nie przysługuje roszczenie o udzielenie mu Zamówienia dodatkowego (tj. zawarcie z nim umowy obejmującej jakąkolwiek część z podanego wyżej zakresu Zamówień dodatkowych). Również Zamawiającemu nie przysługuje względem Wykonawcy roszczenie o zawarcie z nim takiej umowy na Zamówienie dodatkowe.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 210

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie) wskazany wyżej wymóg niepodlegania wykluczeniu z przyczyn wskazanych
w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP dotyczy każdego z tych Wykonawców.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniając wymaganie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu, spełniają również następujące warunki dotyczące zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia;
1) Dysponują odpowiednim tj. na poziomie określonym w ust. 3 niniejszego działu, doświadczeniem zawodowym;
3. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 4 i 5 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany w ust. 2 pkt 1) warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania (ukończenia) lub nadal wykonywania minimum dwóch usług (z których każda jest zwana dalej USŁUGĄ), spełniających następujące cechy:
1) Przedmiotem każdej z dwóch USŁUG było wykonanie lub jest (w przypadku, gdy Usługa

- jest nadal wykonywana - w sposób okresowy lub ciągły) wykonywanie usługi polegającej na remoncie lub modernizacji statków;

2) Każda z dwóch Usług, o których mowa w pkt 1) powyżej, została wykonana (ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG, które są w trakcie wykonywania;

3) Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej jest o wartości (tj. całkowitej kwocie zapłaty z tytułu wykonania umowy mającej za przedmiot USŁUGĘ bez należnego podatku VAT) nie mniejszej niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto. W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 300 000 zł dotyczy USŁUGI o której mowa w pkt 1), w części już wykonanej (kwoty zapłaty netto należnej za wykonaną część umowy mającej za przedmiot USŁUGĘ opisaną w pkt 1).

4) Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 3) powyżej jest USŁUGĄ, która została wykonana (a w przypadku jeszcze niezakończonej – jest wykonywana) należycie, oraz dotyczy takiego remontu lub modernizacji statku który swoim zakresem obejmowała również demontaż/montaż, uruchomienie silnika głównego
4. Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 5 pkt 1) niniejszego działu, obie USŁUGI wymagane na podstawie ust. 3 niniejszego działu muszą być USŁUGAMI wykonanymi lub wykonywanymi przez Wykonawcę, z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wystarczające jest wykazanie faktu wykonania lub wykonywania USŁUGI tylko przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym w takim przypadku również obie wymagane na podstawie ust. 3 niniejszego działu USŁUGI muszą być wykonane lub wykonywane przez tego (tego samego) Wykonawcę.
5. Stosownie do art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania wskazanego
w ust. 2 pkt 1) niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca może również polegać na zdolnościach zawodowych (doświadczeniu) innych podmiotów (zwanych dalej PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących go z nim stosunków prawnych, przy czym w niniejszym postępowaniu możliwość skorzystania ze wskazanego wyżej uprawnienia dopuszczalna będzie na następujących warunkach łącznie:
1) W zakresie w jakim Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 pkt 1) niniejszego działu warunku udziału w postępowaniu powołuje się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO - Usługi wymagane w ust. 3 niniejszego działu będą USŁUGAMI wykonanymi przez ten PODMIOT TRZECI, przy czym obydwie te USŁUGI muszą być USŁUGAMI, które zostały wykonane przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI;
2) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje niniejsze zamówienie minimum w zakresie obejmującym wykonanie usługi polegającej na remoncie lub modernizacji statku w zakresie wymiany silnika (minimalny wymagany przez Zamawiającego na podstawie art. 22a ust. 4 ustawy PZP obowiązek realizacji zamówienia przez PODMIOT TRZECI w zakresie wynikającym z udostępnionych Wykonawcy zdolności PODMIOTU TRZECIEGO w zakresie posiadanego przez ten podmiot doświadczenia, uzyskanego w wyniku realizacji Usługi).
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP.
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert,
a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie
z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia określony
ust. 2 – 5 powyżej warunek udziału w postępowaniu.
7. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami powyższymi, wykazanie braku podstaw
do wykluczenia z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz wykazanie spełnienia określonego stosownie do ust. 2 – 5 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu (jak też badanie i ocena Zamawiającego w tych sprawach) nastąpi zgodnie z właściwymi dla nich przepisami ustawy PZP oraz z uwzględnieniem postanowień działu VII SIWZ(w tym na podstawie wskazanych tam dokumentów).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagane będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające, że Wykonawca ten spełnia określony w sekcji III.1.3) warunek udziału w niniejszym postępowaniu: 1) Wykaz ze wskazaniem dwóch USŁUG (zwany dalej WYKAZEM), z podaniem (w odniesieniu do każdej z dwóch USŁUG) przedmiotu USŁUGI, jej wartości, daty wykonania (ukończenia) USŁUGI (tylko wtedy, jeżeli przedstawiana w WYKAZIE USŁUGA jest ukończona), a także podmiotu lub podmiotów, na rzecz których każdą USŁUGĘ wykonano czy też się wykonuje. Wyżej wskazane informacje w WYKAZIE będą wymagały podania w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić, że USŁUGA spełnienia wymogi opisane w sekcji III.1.3), z wyjątkiem informacji o należytym wykonaniu USŁUGI (czy ich należytym wykonywaniu - w przypadku tych USŁUG, których wykonanie trwa), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) niniejszego ustępu. 2) Z zastrzeżeniem pkt 3) niniejszego ustępu, referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru zamówienia, zaświadczenie wystawione na podstawie art. 217 kodeksu postępowania administracyjnego, itp.) wystawione przez podmiot, na rzecz którego USŁUGA z WYKAZU (każda z dwóch wymaganych) była wykonana (albo jest wykonywana – w przypadku tych USŁUG, których wykonywanie trwa), potwierdzające, iż USŁUGA ta została wykonana należycie czy też jest wykonywana należycie. W przypadku, gdy USŁUGA jest nadal wykonywana, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3) Jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) USŁUGI lub USŁUG z WYKAZU – może, zamiast tych dokumentów przedstawić oświadczenie Wykonawcy, że USŁUGA lub USŁUGI zostały należycie wykonane (czy tez są należycie wykonywane). Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia ww. obiektywnej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie ww. pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy;

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w sekcji III.1.3), w dokumentach składanych wraz z ofertą wskazał, iż polega na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w sekcji III.1.3), obowiązany będzie również przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Z przedstawionych dowodów powinno w szczególności jednoznacznie wynikać, że dany PODMIOT TRZECI zrealizuje niniejsze zamówienie w zakresie minimum wymaganym dla niego zgodnie z sekcją III.1.3) jako podwykonawca Wykonawcy. Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępu dokumenty powinny uwzględniać, iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jest wykazanie (udowodnienie), że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie miał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECI zasobów (zdolności) oraz, że zdolności te, poprzez zaangażowanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu w sposób i w zakresie dla niego wymaganym w sekcji III.1.3) ust. 2 pkt 1) umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:10,00
Cena:60,00
Okres gwarancji:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy.

2. Umowa może ulec zmianie w razie zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 i n. ustawy PZP, a nadto w razie zaistnienia przesłanek, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy.

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) w razie konieczności wykonania prac dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, niewskazanych w Załączniku nr 8 i 9 SIWZ
2) w razie konieczności wykonania prac dodatkowych przekraczających 10 % pierwotnej wartości wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie zwiększone o kwotę która przekracza 10% pierwotnej wartości wynagrodzenia
3) w przypadku wykonywania prac zamiennych
4) w razie wykonania prac dodatkowych niewskazanych w Załączniku nr 8 i 9 SIWZ
4. Jeżeli w trakcie modernizacji wystąpi konieczność wykonania prac o których mowa w ust. 3 1)-4) Strony Umowy:
1) uzgodnią protokolarnie ich zakres, co będzie podstawą do podpisania aneksu do niniejszej umowy na realizację prac. Ceny za realizację prac zostaną ustalone w oparciu o roboty podobne lub tożsame o ile zostały ujęte w załączniku nr 9 przedstawionym przez Wykonawcę w ramach wykonania § 1 ust 10 lub przedstawionemu przez Wykonawcę przedmiaru prac dodatkowych, po akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku braku porozumienia w ustaleniu cen za wykonanie prac, strony umowy przyjmą ceny po których zamawiający mógłby dokonać zakupu na wolnym rynku.
2) W przypadku wystąpienia prac dodatkowych o których mowa w ust. 3 pkt 1)-2) na okoliczność wystąpienia i wyceny prac dodatkowych strony sporządzą Protokół konieczności.
3) W przypadku wystąpienia prac zamiennych o których mowa w ust. 3 pkt 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koszt prac zamiennych z ujęciem wyceny prac w ramach wykonania zamówienia podstawowego
4) W przypadku wystąpienia prac dodatkowych o których mowa w ust. 3 pkt 4) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koszt prac dodatkowych
5. Za prace dodatkowe o których mowa w ust. 3 pkt 1-2) zostaną w szczególności uznane takie prace których nie przewidział Zamawiający w Załączniku nr 8 i 9 SIWZ, lub w przypadku kiedy zakres prac wskazany w załączniku nr 8 i 9 ulegnie zwiększeniu o nie mniej niż 10% pierwotnej wartości wynagrodzenia brutto. W szczególności będzie to zwiększenie zakresu prac z tytułu odkrycia dodatkowych uszkodzeń statku lub uszkodzeń w większym zakresie niż wskazał Zamawiający w załączniku nr 8 i 9 SIWZ (o ile przekroczą 10 % pierwotnej wartości wynagrodzenia).
6. Za prace zamienne o których mowa w ust. 3 pkt 3) zostaną uznane takie prace, które Wykonawca i Zamawiający ujęli w ramach wykonania zamówienia podstawowego, a które strony umowy za obopólną zgodą postanowią zamienić w trakcie modernizacji na inne, o tożsamym przeznaczeniu, ale o lepszych parametrach technicznych.
7. Za prace dodatkowe o których mowa w ust.3 pkt 4) zostaną uznane inne prace niż wymienione w ust.3 pkt 1-3)
8. Zmiany dokonane na podstawie ust 3 i 4 nie mogą zwiększać wartość umowy o więcej niż 25 % ceny z oferty Wykonawcy.
9. Zmiany umowy wprowadzone na podstawie ust. 3 , mogą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.

10. Strony przewidują nadto możliwość zmiany umowy poprzez wydłużenie terminu realizacji

– Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny:

1) do realizacji prac dodatkowych, zamiennych o których mowa wyżej;
2) dostawy materiałów, części zamiennych, w sytuacji gdy termin ich dostarczenia przez producenta przekroczy termin realizacji umowy określony w § 3 Umowy, pod warunkiem, że Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające dostawę;
3) do realizacji transportu statku w przypadku pogody uniemożliwiającej bezpieczny transport statku;
4) do realizacji dostaw w przypadku opóźnień wynikających z dostaw armatorskich
5) do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku przedłużających się procedur administracyjnych jak i działania podmiotów trzecich mających wpływ na termin wykonania zamówienia, za które wykonawca nie ponosi winy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.