eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaWykonanie regeneracji nawierzchni z podziałem na zadaniaZadanie nr 1Odbudowa zniszczeń powodziowych na drodze powiatowej Nr 2629 D Modlikowice - Brochocin - regeneracja nawierzchni, zadanie realizowane przy udziale dotacji z MSWiA Zadanie nr 2Regeneracja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Złotoryja: Wykonanie regeneracji nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Odbudowa zniszczeń powodziowych na drodze powiatowej Nr 2629 D Modlikowice - Brochocin - regeneracja nawierzchni, zadanie realizowane przy udziale dotacji z MSWiA Zadanie nr 2: Regeneracja nawierzhcni drogi powiatowej Nr 2613 D Twardocice - środki własne
Numer ogłoszenia: 76218 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi, ul. Legnicka 37, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783486, fax 076 8783486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regeneracji nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Odbudowa zniszczeń powodziowych na drodze powiatowej Nr 2629 D Modlikowice - Brochocin - regeneracja nawierzchni, zadanie realizowane przy udziale dotacji z MSWiA Zadanie nr 2: Regeneracja nawierzhcni drogi powiatowej Nr 2613 D Twardocice - środki własne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie regeneracji nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Odbudowa zniszczeń powodziowych na drodze powiatowej Nr 2629 D Modlikowice - Brochocin - regeneracja nawierzchni, zadanie realizowane przy udziale dotacji z MSWiA o powierzchni 15.650 m2 Zadanie nr 2: Regeneracja nawierzhcni drogi powiatowej Nr 2613 D Twardocice - środki własne, o powierzchni 3000 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.900,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wyko-nawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 1.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli zrealizował co najmniej dwa zadania o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Jako zadanie porównywalne z przedmio-tem zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót remontowych w zakresie regeneracji i powierzchniowego utrwalenia. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje podstawowym personelem kierowniczym i technicznym, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane, przynależą do odpo-wiedniej izby inżynierów, oraz inne uprawnienia wymagane przepisami, tj.: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osoba; 4.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli dysponuje niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia sprzętem: skrapiarki do rozłożenia lepiszcza (kombajn). 5.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.100.000,00 PLN. 6.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli przedłoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w poniższej części specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. B: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 2; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 3; C: W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następują-cych dokumentów: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - minimum 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie robót Załącznik Nr 4; 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, jakimi dysponuje wy-konawca, Załącznik Nr 5; 3.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności perso-nelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, Załącznik Nr 6 w tym; ·kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie minimum 3 lat w kierowaniu przy obiektach drogowych. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawą takie uprawnienia, Załącznik Nr 7. D. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, zamawiający wymaga od wykonawcy następujących dokumentów: 5informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 8;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotoryja.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ul. Legnicka 37 59-500 Złotoryja Tel. 0-76 8783 486 email: pzdzlotoryja@interia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ul. Legnicka 37 59-500 Złotoryja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.