Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 762101-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Dostawa żywności - artykuły spożywcze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 627 420 602
faks: 627 420 602
e-mail: ckiwpleszew@ohp.pl
www: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
adres profilu nabywcy: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: 1) Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1020), osobiście lub za pośrednictwem posłańców 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej
Adres: 63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BSIZP-13-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe):
LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ
1 Ananas masa netto 565g szt. 50
2 Baton Mars 47G szt. 1100
3 Baton Snickers 50G szt. 800
4 Bazylia 10g Prymat lub Kamis szt. 20
5 Brzoskwinie puszka Sandra 820g szt. 70
6 Budyń Śmietankowy 64g Delekta szt. 50
7 Chrzan 0,9 szt. 20
8 Ciastka Delicje Szampańskie 147g szt. 100
9 Ciastka Jerzyki Jutrzenka 140g szt. 80
10 Ciastka hit Bahlsen 250g szt. 80
11 Cukier kg 1200
12 Cukier puder 400g szt. 80
13 Cukier waniliowy Delecta 32g szt. 200
14 Czekolada Goplana 100g szt. 100
15 Czosnek granulowany 250g szt. 30
16 Czosnek granulowany 20gPrymat lub Kamis szt. 200
17 Degusta 1 kg przyprawa szt. 50
18 Degusta 200 g przyprawa szt. 250
19 Delikat przyprawa do mięs Knorr 200g szt. 50
20 Drożdże Babuni 100g szt. 20
21 Dżem 280g ŁOWICZ szt. 400
22 Dżem jednorazowy paski szt. 200
23 Fasola sucha 1 kg kg 150
24 Fasolka konserwowa 0,9l szt. 60
25 Filet śledziowy w pomidorach 170g szt. 150
26 Galaretka Winiary 75g szt. 600
27 Gorczyca 30g Prymat lub Kamis szt. 20
28 Groch łuskany kg 50
29 Groszek konserwowy Kotlin 400g szt. 150
30 Herbata granulowana 100g szt. 500
31 Herbata Minutka 100 saszetek szt. 50
32 Herbata Lipton 100 saszetek szt. 100
33 Kakao DecoMorreno 150g szt. 30
34 Kasza jęczmienna 1kg kg 80
35 Kawa Jacobs 250 g zielona szt. 200
36 Kawa Jacobs 500 g zielona szt. 50
37 Kawa rozpuszczalna Jacobs 200g szt. 70
38 Kawa Tchibo żółta 250g szt. 30
39 Ketchup Kotlin 1l szt. 120
40 Ketchup 3 kg Kotlin szt. 30
41 Kisiel 40gWiniary szt. 200
42 kompot truskawkowy0,9 l szt. 40
43 Koncentrat pomidorowy 990l Kotlin szt. 90
44 Krem czekoladowy 230 g Nutella szt. 30
45 Krem o smaku czekoladowa orzechowym Łakomcia 400g szt. 20
46 Kukurydza Ptak 380g szt. 60
47 Kukurydza 900 ml szt. 40
48 Kwasek cytrynowy 20g szt. 150
49 Liść laurowy 10gPrymat lub Kamis szt. 80
50 Majeranek 8g Kamis lub Prymat szt. 60
51 Majeranek 100g szt. 20
52 Majonez Winiary 400g szt. 170
53 Majonez Winiary 0,7l szt. 50
54 Majonez Winiary 3000ml szt. 20
55 Makaron 1 kg kg 70
56 Makaron 250g Ekomak szt. 150
57 Margaryna śniadaniowa 500g szt. 180
58 Margaryna zwykła 250g Kruszwica kg 500
59 Masło 200 g 82% tłuszczu szt. 2200
60 Mąka tortowa Kraszewice typ 450 kg 600
61 Mąka krupczatka kg kg 50
62 Mąka ziemniaczana kg kg 80
63 Mleko kartonik 1l Łowicz 3,2% szt. 450
64 Musztarda stołowa 1l Pegaz szt. 70
65 Ocet 0,5 l szt. 100
66 Ogórek konserwowy 0,9l szt. 300
61 Ogórki konserwowe 2650g szt. 20
62 Olej Kujawski 1 l szt. 320
63 Olej 5l szt. 80
64 Papryka konserwowa 0,9 l szt. 250
65 Papryka słodka 20g Kamis lub Prymat szt. 40
66 Paprykarz 300g szt. 50
67 Pasztet 160g Drop szt. 80
68 Pieprz mielony 20g Prymat lub Kamis szt. 200
69 Pieprz mielony 250g szt. 50
70 Płatki Nesguick Nestle250g szt. 50
72 Powidła 280g Unamel szt. 150
73 Proszek do pieczenia Delecta 30g szt. 50
74 Przyprawa Gyros 30g Kamis lub Prymat szt. 20
74 Przyprawa stołowa 1 l Winiary szt. 60
75 Ryż 1 kg kg 60
76 Ryż kartonik Sonko 4x100g szt. 80
77 Soczek Jupic 330 ml szt. 50
78 Seler konserwowa Rolnik szt. 30
79 Sos do pieczeni Winiary 30g szt. 50
80 Sól 1 kg Solino szt. 50
81 Syrop do rozcieńczania Herbapol 420ml szt. 200
82 Śmietana 0,5l 12% łowicz szt. 200
83 Śmietana 0,5l 30% łowicz szt. 50
84 Śmietanka pasek Łowicz szt. 200
85 Cremona Śmietana 200g szt. 30
86 Śliwki kalifornijskie 100g szt. 50
87 Wafelek Grzesiek czekolada 36g szt. 200
88 Woda 0,5l świtezianka szt. 200
89 Woda Zywiec 1,5l szt. 500
90 Woda 1,5l świtezianka gazowana szt. 200
91 Zaprawa cytrynowa pasek Łowicz szt. 100
92 Zioła prowansalskie 11g Kamis lub Prymat szt. 50
93 Ziele angielskie 20g Kamis lub Prymat szt. 50
94 Żelatyna Cykoria 50g Szt. 50
95 Żelatyna 1 kg Cykoria kg 50
96 Sól o obniżonej zawartości sodu potasowo - magnezowa 350g, SANTE szt. 20
97 Lubczyk 10g Kamis lub Prymat szt. 20
98 Rozmaryn 15g Kamis lub Prymat szt. 20
99 Kminek 10g Kamis lub Prymat szt. 20
100 Cząber 10g Kamis lub Prymat szt. 20
101 Estragon 10g Kamis lub Prymat szt. 20
102 Miód pszczeli wielokwiatowy 1 l Rydełko szt. 10
103 Sok HORTEX pomarańcza 1 l szt. 50
104 Sok HORTEX jabłka 1 l szt. 50
105 Woda AQUA 5L szt. 100
106 Napój CAPRIO 2l szt. 100
107 Jarzynka bez glutaminianu sodu 200G MARKO POLO szt. 50
108 jogurt grecki naturalny 400g szt. 50
109 oliwki drylowane czarne 880g szt. 80
110 Cebulka konserwowa 900g szt. 30
111 Marmolada 550g szt. 20
112 Tymianek 10g Kamis lub Prymat szt. 20
113 Jałowiec w ziarnach, owoce 15g Kamis lub Prymat szt. 20
114 Pieprz kolorowy ziarna 20gPrymat lub Kamis szt. 20
115 Ostra papryka 22gPrymat lub Kamis szt. 20
116 Gałka muszkatołowa 10gPrymat lub Kamis szt. 20
117 Przyprawa do bigosu 20gPrymat lub Kamis szt. 20
118 Przyprawa do flaków 20gPrymat lub Kamis szt. 20
119 Przyprawa do ziemniaków 25gPrymat lub Kamis szt. 20
120 Przyprawa do kurczaka 25gPrymat lub Kamis szt. 20
121 Przyprawa do grilla 20gPrymat lub Kamis szt. 30
122 Przyprawa curry 20g szt. 20
123 Gożdziki 8g szt. 20
124 Musztarda Sarepska 180g szt. 20
125 Musztarda francuska 180g szt. 20
126 Przyprawa suszone pomidory z czosnkiem i bazylią 15g szt. 20
127 Vegeta naturalna PODPRAVKA 250g szt. 10
128 Tortilla 320g szt. 20
129 Suszone pomidory w oleju 280g szt. 20
130 Ryż paraboliczny 400g Kupiec w torebkach szt. 20
131 Kasza bulgur 400g Kupiec w torebkach szt. 20
132 Makaron do rosołu Czaniecki 250g szt. 50
133 Makaron ryżowy Barilla 500g szt. 20
134 Oliwa z oliwek 500ml MONINI szt. 10
135 Ocet balsamiczny 250 ml MONINI, KAMIS szt. 10
136 Ocet winny 250 ml MONINI, KAMIS szt. 10
137 Herbata owocowa Lipton w saszetkach 20 szt. szt. 20
138 Herbata zielona Lipton w saszetkach 50 szt. szt. 20
139 Kawa Jacobs 500 g ziarnista szt. 10
140 Drożdże suche 7g Delecta szt. 10
141 oliwki zielone 880g szt. 20
142 Suszone śliwki 200g szt. 20
143 Płatki migdałów 75g Bakalland szt. 20
144 Herbata miętowa Lipton w saszetkach 20szt szt. 20
145 Ciasto francuskie w opakowaniu XXL400g szt. 20
146 Makaron świderki Lubella 500g szt. 50
147 Sok HORTEX pomarańcza 2 l szt. 50
148 Sok HORTEX jabłko 2 l szt. 50
149 Kawa zbożowa w saszetkach Anatol 35 torebek szt. 50
150 Wafelek Grzesiek bez czekolady 36g szt. 100
151 Mak 400g szt. 50
152 Makaron spagetti Sulma 500g szt. 50
153 Wafelek Princessa 44g szt. 100
154 Napój Helena 1,5l gazowany szt. 20
155 Płatki Cheerios 5 zbóż 250g szt. 50
156 Rodzynki 100g szt. 20
157 Sos bolognese Knorr szt. 30
158 Żurek Winiary zupa w proszku szt. 30
159 Wafelek Grzesiek MEGA 48g szt. 100
160 Soda Gellwe 80g szt. 20
161 Koncentrat pomidorowy 190g Kotlin szt. 40
162 Wiórki kokosowe 100g szt. 20
163 Herbatnki Krakuski 168g szt. 20
164 Napój Tymbark 2l szt. 40
165 Cukierki mieszanaka wedlowska kg 6
166 Cukierki Trufla kg 6
167 Cukierki galaretka w czekoladzie kg 6
167 Ser feta 230g szt. 20
169 Drożdże szt. 30
170 Soczek frugo 500m szt. 150
171 Soczek Kubuś 300ml szt. 150
172 Baton Kit Kat 100g szt. 200
173 Baton Twix szt. 200
174 Soczek w kartoniku 200ml Tymbark szt. 200
175 Jarzynka bez soli 100g MARKO POLO szt. 20
W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę, wagę danego towaru oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca oraz załączyć do oferty próbkę w oryginalnym opakowaniu. Próbki nie podlegają zwrotowi.
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, opakowania oryginalne, nienaruszone. Nie dopuszczalne opakowania zastępcze.
3.1. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1.1. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100.
3.1.2. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy.
3.1.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.1.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
3.1.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego.
3.1.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
3.1.7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
3.1.8. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7.
3.1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
3.1.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
3.1.11. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu
3.1.12. Wykonawca na okres pomiędzy dostawami udostępni bezpłatnie Zamawiającemu opakowania transportowe.
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Przedmiotem zamówienia jest wymiana rozdzielnic głównych nN-0,4kV w budynku "A".
- Rozwój zrównoważonej mobilności w Mieście i Gminie Pleszew - Zakup i montaż wiat przystankowych wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





