eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761793-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie:

Dostawa sprzętu komputerowego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 19560000000000, Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

e-mail: dzp@uksw.edu.pl
www: ww.dzp.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, ww.dzp.uksw.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dzp.uksw.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście

Adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego

Numer referencyjny: DZP.371.63.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i jest on podzielony na 11 części,
w tym:
Część I – jednostka centralna (2 szt.),
Część II – monitor 24”(3 szt.),
Część III – monitor 27”(20 szt.),
Część IV – laptop (1) (4 szt.),
Część V – laptop (3) (1 szt.),
Część VI – laptop (6) (1 szt.),
Część VII – laptop (7) (1 szt.),
Część VIII – komputer „all in one”(1) (19 szt.),
Część IX – komputer „all in one”(2) (2 szt.),
Część X – komputer „all in one”(3) (24 szt.),
Część XI - urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku kolorowego (1 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji – dotyczy wszystkich Części.


II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

Dodatkowe kody CPV:
30.21.33.00
32.31.30.00
30.23.13.00
30.21.31.00
30.23.21.10


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 21

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla wszystkich Części.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co
inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1.
składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1.
jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo
do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji zamówienia:0,00
Okres gwarancji:0,00
Wielkość pamięci RAM:0,00
Cena:0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w
przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie
miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów
administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających
obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie
świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości Umowy – w przypadku
zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w
wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054
ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po
wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może
ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku
od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające
podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie
dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z
uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy – w
przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a
proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt
będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań
technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w
ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których
mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis
propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1,
wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: dostawa jednostek centralnych (2 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych (2 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:10,00
Termin dostawy:30,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: dostawa monitorów 24”(3 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów 24”(3 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32313000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:10,00
Okres gwarancji:30,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: dostawa monitorów 27”(20 szt.),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów 27”(20 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:10,00
Cena:60,00
Okres gwarancji:30,00
Część nr: 4
Nazwa: dostawa laptopów (1) (4 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów (1) (4 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:5,00
Wielkość pamięci RAM:10,00
Okres gwarancji:25,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: dostawa laptopa (3) (1 szt.),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (3) (1 szt.),

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:5,00
Okres gwarancji:25,00
Wielkość pamięci RAM:10,00
Część nr: 6
Nazwa: dostawa laptopa (6) (1 szt.),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (6) (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wielkość pamięci RAM:10,00
Okres gwarancji:25,00
Cena:60,00
Termin dostawy:5,00
Część nr: 7
Nazwa: jest dostawa laptopa (7) (1 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (7) (1 szt.),


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wielkość pamięci RAM:10,00
Cena:60,00
Okres gwarancji:25,00
Termin dostawy:5,00
Część nr: 8
Nazwa: dostawa komputerów „all in one”(1) (19 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(1) (19 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:25,00
Cena:60,00
Termin dostawy:15,00
Część nr: 9
Nazwa: dostawa komputerów „all in one”(2) (2 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(2) (2 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:15,00
Okres gwarancji:25,00
Część nr: 10
Nazwa: dostawa komputerów „all in one”(3) (24 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(3) (24 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:25,00
Termin dostawy:15,00
Cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 do druku kolorowego (1 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 do druku kolorowego (1 szt.),

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:10,00
Cena:60,00
Okres gwarancji:30,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.