eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761747-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Gmina Miasto Augustów:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów, krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 87 643 42 28,
faks: 87 643 42 11
e-mail: zp@urzad.augustow.pl,
www: http://bip.um.augustow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.um.augustow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście.

Adres: ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, pokój nr 7 - biuro obsługi klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

Numer referencyjny: ZP.271.32.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć następujących części:

3.1.1. Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym:
• ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,
• ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia i pęknięcia.
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
3.1.2. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta ),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
5) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli ubezpieczyciel takie posiada)
3.1.3. Część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miasto Augustów. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.
3.1.4. Część IV: Ubezpieczenie jachtów i łodzi Gminy Miasto Augustów. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie jacht casco, OC użytkownika, NNW załogi.
3.1.5. Część V: Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
3.1.6. Część VI: Ubezpieczenie maszyn budowlanych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi od wszystkich ryzyk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka.
Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowie¬dzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części I zamówienia
Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części II zamówienia
Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miasto Augustów, dotyczący części III zamówienia
Załącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia jachtów i łodzi Gminy Miasto Augustów, dotyczący części IV zamówienia
Załącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla nadwyżkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części V zamówienia
Załącznik nr 1f: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia maszyn budowalnych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części VI zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.01.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: zamawiający w odniesieniu do tego warunku wymaga posiadania przez wykonawcę zezwolenia lub statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członko¬wskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
lub
b) dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji,
od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
o ile dokumentacji tej zamawiający nie będzie mógł uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólno¬dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 „ustawy” wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 „ustawy”, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:
1) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2) Zmiany warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia. Zmiany te mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli będą one związane
ze zwiększeniem sumy ubezpieczenia/gwarancyjnej lub zmianą wielkości ryzyka.
3) Zmiany podmiotowego zakresu zamówienia w przypadku:
a) utworzenia przez Zamawiającego nowych podmiotów, w tym wyodrębnionych z podmiotów dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia,
b) restrukturyzacji, przekształcenia, połączenia, komercjalizacji lub zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem,
c) rozwiązania podmiotu objętego zamówieniem.
Wymienione wyżej zmiany mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli będą one związane ze zmianą sumy ubezpieczenia/gwarancyjnej lub zmianą wielkości ryzyka.
4) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku spadku wartości lub ilości ubezpieczonego mienia, zmiany liczby ubezpieczonych osób.
5) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzględnieniem postanowień klauzuli automatycznego pokrycia obligującej Wykonawcę do bezskładkowego obejmowania ubezpieczeniem składników mienia do wysokości określonego w niej limitu, w przypadku:
a) ubezpieczenia nowo nabywanych lub pominiętych składników mienia,
b) zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia w związku z jego modernizacją, przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacją, rozbudową itp.,
c) wdrażania nowych inwestycji,
d) objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych podmiotów powoływanych przez Zamawiającego,
w tym wyodrębnionych z innych podmiotów objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia lub przekształcenia,
e) restrukturyzacji, przekształcenia, połączenia, komercjalizacji lub zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem.
6) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wyczerpania sumy ubezpieczenia w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub wyczerpania sumy gwarancyjnej bądź podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej - zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku uzgodnienia uzupełnienia sumy ubezpieczenia lub sumy gwarancyjnej/limitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i jego kosztu.
7) Zmiany zakresu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany wykonywanej działalności i konieczności objęcia zmiany tej ochroną ubezpieczeniową,
b) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nieprzewidzianego lub pominiętego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej.
2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.
3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, Wykonawca zobligowany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których
ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę ofertową. Jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu zasadność zmiany, jego wynagrodzenie ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie.
4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c i d, Wykonawca zobligowany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana zasad wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę ofertową. Jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu zasadność zmiany, jego wynagrodzenie ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany zasad wskazanych w ust. 1 pkt 1 lit. c i d, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
5. Wszystkie zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy, złożony najpóźniej w terminie
30 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać
i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy
z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości ceny ofertowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych
w postanowieniach niniejszego paragrafu.
6. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający zawsze może zwrócić się do Wykonawcy z wezwaniem o jego uzupełnienie poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. Wykonawca jest zobowiązany odpowiedzieć na wezwanie Zamawiającego – wyczerpująco i zgodnie ze stanem faktycznym, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
7. Zamawiający w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku zajmie wobec niego pisemne stanowisko; za dzień przekazania stanowiska, uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy
dla doręczeń pism dla Wykonawcy. Stanowisko Zamawiającego w sprawie jest ostateczne i wiążące
dla Wykonawcy.
8. Prawo do wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w związku ze zmianą przepisów,
o których mowa w ust. 1 pkt 1 posiada również Zamawiający, który najpóźniej w terminie 30 dni
od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy; wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie się na podstawę prawną zmian przepisów.
9. Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy
o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany w zakresie przywołanych wyżej przepisów, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia; rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający w wezwaniu. Wykonawca zobowiązany jest odpowiedzieć na wezwanie Zamawiającego – wyczerpująco i zgodnie
ze stanem faktycznym, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
10. Wykonawca jest zobowiązany do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego. Ostateczne, wiążące dla Wykonawcy stanowisko w sprawie zajmie – w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania stanowiska Wykonawcy - Zamawiający; za dzień przekazania stanowisk uznaje się dzień wysłania ich na adres właściwy dla doręczeń pism
dla Zamawiającego i Wykonawcy.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – w przypadku jej wprowadzenia - obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie nowych przepisów prawa, o których mowa w ust. 1 pkt 1.
12. Warunkiem dokonania zmian umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 2-7 oraz wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych jest złożenie pisemnego wniosku przez Zamawiającego.
13. Zmiana umowy wskazana w ust. 1 pkt 2–5 nie wymaga zgody Wykonawcy, jednakże z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana podmiotowa, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lub w ust. pkt 5 lit. d i e, prowadzić będzie
do podjęcia działalności dotychczas nieobjętej zamówieniem, zgoda Wykonawcy jest konieczna.
14. Zmiana umowy wskazana w ust. 1 pkt 6-7 może być wprowadzona wyłącznie za zgodą Wykonawcy.
15. Zmiana umowy wynikająca z art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 2-7 umowy - z uwzględnieniem postanowień
ust. 13, może być dokonana wyłącznie za zgodą Wykonawcy, może być dokonana wyłącznie
za zgodą Wykonawcy.
16. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą wprowadzane pisemnie w formie dokumentu ubezpieczeniowego (np. polisy) albo aneksu, pod rygorem nieważności.
17. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem art. 144 tejże ustawy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 5
Nazwa: Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka. Załącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla nadwyżkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części V zamówienia. Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:90,00
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:10,00
Część nr: 1
Nazwa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym:
• ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,
• ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia i pęknięcia.
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka.
Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowie¬dzialności cywilnej Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części I zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:15,00
Cena:85,00
Część nr: 2
Nazwa: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta ),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
5) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli ubezpieczyciel takie posiada)
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka.
Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części II zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:10,00
Cena:90,00
Część nr: 3
Nazwa: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miasto Augustów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka
Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miasto Augustów, dotyczący części III zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:10,00
Cena:90,00
Część nr: 4
Nazwa: Ubezpieczenie jachtów i łodzi Gminy Miasto Augustów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie jacht casco, OC użytkownika, NNW załogi.
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka.
Załącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia jachtów i łodzi Gminy Miasto Augustów, dotyczący części IV zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:10,00
Cena:90,00
Część nr: 6
Nazwa: Ubezpieczenie maszyn budowlanych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi od wszystkich ryzyk.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk.
Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka.
Załącznik nr 1f: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia maszyn budowalnych Gminy Miasto Augustów wraz z wybranymi spółkami komunalnymi, dotyczący części VI zamówienia
Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1h: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia
Załącznik nr 1i: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykazy mienia i pojazdów, wykaz zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informacje o przebiegu ubezpieczeń zgłaszanych do ubezpieczenia, dotyczący części I, II, III, IV, V i VI zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne:10,00
Cena:90,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.