Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Katowice: WYDRUK MATERIAŁÓW POKONFERENCYJNYCH ORAZ BROSZUR INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH WRAZ Z ICH OPRACOWANIEM GRAFICZNYM I DOSTAWĄ
Numer ogłoszenia: 76171 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://wup.katowice.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK MATERIAŁÓW POKONFERENCYJNYCH ORAZ BROSZUR INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH WRAZ Z ICH OPRACOWANIEM GRAFICZNYM I DOSTAWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa materiałów pokonferencyjnych oraz broszur informacyjno - promocyjnych w ramach projektu systemowego pn. -Program monitorowania regionalnego rynku pracy- realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL. Kod CPV: 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy : 1.1. Materiały pokonferencyjne w formie książki 1.1.1. Wymagania techniczne i jakościowe: a) projekt graficzny książki na podstawie wskazówek, informacji tekstowych, zdjęć oraz wykresów dostarczonych przez Zamawiającego; b) skład i korekta edytorska; c) przygotowanie do druku; d) przygotowanie wersji elektronicznej publikacji; e) przygotowanie wydruku próbnego publikacji; f) druk publikacji; g) dostarczenie publikacji na płycie CD w formacie PDF oraz w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek, wykorzystanie jej elementów lub całości do ponownego wydruku. 1.1.2. Parametry techniczne publikacji obejmują: a) nakład: 1 000 sztuk egzemplarzy w wersji polskiej; b) format: B5; c) objętość: 70 stron + okładka; d) wnętrze: papier offsetowy 90 g-m2, zadruk dwustronny w pełnym kolorze (4+0) CMYK; e) okładka: papier kredowy 250 g-m2 jednostronnie zadrukowana w pełnym kolorze (4+0) CMYK, uszlachetnienie - folia błysk jednostronnie; f) łączenie: szyta zeszytowa 2 zszywki zwykłe, z wyprofilowanym grzbietem, dzięki czemu można zszyć więcej kartek, a publikacja jest płaska i nie otwiera się samoczynnie (oprawa wzdłuż dłuższej krawędzi). W przypadku niewykorzystania wszystkich stron, Wykonawca uzupełni je miejscem na notatki. Zamawiający ma prawo do korekty redakcyjnej (min. 1) a Wykonawca wprowadzi wszystkie uwagi Zamawiającego do projektu publikacji. Uwagi przedstawione będą Wykonawcy podczas spotkań w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo odstąpić od spotkań na rzecz korespondencji mailowej. Wykonawca musi umieścić na okładce publikacji logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo województwa -Śląskie. Pozytywna energia-, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, adres strony internetowej projektu http://mrp.wup-katowice.pl/ oraz zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 1.2. Broszura informacyjno - promocyjna 1.2.1. Wymagania techniczne i jakościowe: a) projekt graficzny broszury na podstawie wskazówek, informacji tekstowych, zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego; b) skład i korekta edytorska; c) przygotowanie do druku; d) przygotowanie wersji elektronicznej broszury; e) przygotowanie wydruku próbnego broszury; f) druk broszury; g) dostarczenie publikacji na płycie CD w formacie PDF oraz w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek, wykorzystanie jej elementów lub całości do ponownego wydruku. 1.2.2. Parametry techniczne ulotki obejmują: a) nakład: 4 000 egzemplarzy w wersji polskiej (2 edycje po 2 000 egzemplarzy każda); b) format 210 x 200 mm +- 10%; c) składana na pół, po złożeniu wymiar 210 x 100 mm +- 10%; d) objętość: 8 stron + okładka; e) wnętrze: papier kredowy, mat, 135 g-m2, zadruk dwustronny, kolorystyka (4+0) CMYK; f) okładka: papier kredowy, mat, 180 g-m2, zadruk dwustronny w pełnym kolorze (4+0) CMYK; g) łączenie: zeszytowe, 2 zszywki zwykłe. Zamawiający ma prawo do korekty redakcyjnej (min. 1) a Wykonawca wprowadzi wszystkie uwagi Zamawiającego do projektu publikacji. Uwagi przedstawione będą Wykonawcy podczas spotkań w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo odstąpić od spotkań na rzecz korespondencji mailowej. Ulotka powinna posiadać logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo województwa -Śląskie. Pozytywna energia-, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, adres strony internetowej projektu http://mrp.wup-katowice.pl/ oraz zapis: -Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013-. Zamawiający przedstawi Wykonawcy treść poszczególnych edycji broszur..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1 000,00 zł 1. Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 W pozostałych formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 25 maja 2009 roku , godz. 10.00 3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Z zastrzeżeniem pkt. 11.5, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się realizacją co najmniej trzech usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyżej wymienione należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 1.2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 8.1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu zał. Nr 2 - przedstawione w formie oryginału. 1.4. Wykaz co najmniej trzech usług-dostaw określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje - zał. Nr 4 - przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 1.5.W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305, III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Druk folderu serowarskiego
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN "Między miastem a regionem. Wokół debat historycznych o powojennych losach Dolnego Śląska". Znak sprawy: DW.536.6/1.2025.DKM
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.