eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockPrzebudowa ul. Mickiewicza w Serocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761692-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Miasto i Gmina Serock:

Przebudowa ul. Mickiewicza w Serocku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 227 828 805
faks: 227 827 499
e-mail: inwestycje@serock.pl
www: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.serock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.serock.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=684

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem

Adres: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05 - 140 Serock, kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mickiewicza w Serocku

Numer referencyjny: PRI.271.2.35.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza w Serocku zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy „ALKBUD” - Usługi Inwestycyjne Leszek Kamiński, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 – 140 Serock.
3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przebudowę drogi gminnej na całym jej odcinku głównym o długości 256,4 mb i bocznych sięgaczach o długościach 53,7 i 53,8 m, w tym:
 rozbiórkę istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego i kruszywa łamanego wraz z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, w tym rozbiórka zjazdów z ul. Warszawskiej (o nawierzchni asfaltowej) i ul. Wyzwolenia (z betonowej kostki brukowej).
 wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (nawierzchnia bitumiczna),
 wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodników i zjazdów (chodnik tylko w ciągu głównym). Budowa chodnika również w pasie drogowym ul. Warszawskiej aż do połączenia z chodnikiem istniejącym.
 wykonanie poboczy chłonnych,
 przebudowa istniejącego oświetlenia (wymiana słupów z oprawami w ciągu głównym wraz z korektą wysokościową posadowienia),
 budowa oświetlenia drogowego na sięgaczach bocznych,
 budowa trzech progów zwalniających,
 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
2) przebudowę drogi gminnej ul. Warszawskiej w Serocku w zakresie budowy chodnika, w tym korektę lokalizacji konstrukcji wsporczej znaku aktywnego w pasie drogowym ul. Warszawskiej.

3.3 Stan istniejący: Ulica A. Mickiewicza jest drogą gminną o długości 256,4 m. W jej ciągu zlokalizowane są dwa boczne odejścia o długościach 53,7 i 53,8m. Droga na wszystkich odcinkach ma nawierzchnię gruntową ulepszoną destruktem asfaltowym i kruszywem naturalnym oraz łamanym. Na odcinku pasa drogowego ul. Wyzwolenia (rejon skrzyżowania) ul. A. Mickiewicza charakteryzuje się nawierzchnią bitumiczną a na odcinku pasa drogowego ul. Warszawskiej (rejon skrzyżowania) – nawierzchnią z betonowej kostki brukowej. W ciągu ul. A. Mickiewicza nie występuje chodnik ani utwardzone zjazdy indywidualne. Droga wyposażona jest w oświetlenie uliczne na odcinku głównym – przewidziane do modernizacji w ramach niniejszego zadania. W pasie drogowym ul. A. Mickiewicza zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: sieć teletechniczna, sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna i sanitarna.
W miejscu projektowanego chodnika w ciągu ul. Warszawskiej obecnie funkcjonuje pobocze gruntowe.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 17.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 3.9 Wymagania dotyczące zatrudnienia osób.
3.9.1 Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy osoby wykonujące bezpośrednio roboty przy realizacji przedmiotu zamówienia związane z robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi, ziemnymi, brukarskimi oraz bitumicznymi, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
3.9.2 Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3.9.3 Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa odpowiednio w pkt 3.9.1, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby, wykonywanych czynności oraz wymiaru czasu pracy.
3.8 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
3.8.1 Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej. Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
3.8.2 Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa, SIWZ oraz wizja lokalna przeprowadzona we własnym zakresie. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w dokumentacji projektowej.
3.7 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
3.7.1 W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo – finansowy.
3.7.2 Wykonawca wykona i przedłożony do zaopiniowania Zamawiającemu oraz do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych, projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy uwzględniający wszystkie etapy prowadzonych robót. Roboty drogowe Wykonawca będzie mógł rozpocząć i prowadzić wyłącznie po wdrożeniu czasowej organizacji ruchu.
3.7.3 Wykonawca ma obowiązek przybycia na każde wezwanie Zamawiającego.
3.7.4 Podczas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom terenu objętego niniejszą inwestycją – dogodne przejście i przejazd. Z uwagi na zakres prac należy je tak zorganizować, aby zminimalizować utrudnienia wynikające z tego tytułu dla mieszkańców.
3.7.5 Po stronie Wykonawcy leży poniesienie kosztów:
a) wykonania projektu organizacji ruchu na czas trwania prac oraz uzgodnienia go z Zamawiającym i zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem,
b) czasowego zajęcia gruntów nie należących do Zamawiającego i kosztów, opłat i odszkodowań z tym związanych, poniesienia kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych,
c) zasilania energetycznego na placu budowy oraz wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
d) zorganizowania zaplecza sanitarno-higienicznego na placu budowy.
3.7.6 Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych.
3.7.7 Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem i objazdami tymczasowymi.
3.7.8 Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem i objazdami tymczasowymi.
3.7.9 Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy.
3.7.10 Materiały z rozbiórki wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji za wyjątkiem betonowej kostki brukowej pochodzącej z demontażu zjazdu z ul. Warszawskiej, którą wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (ułożona na paletach dostarczonych przez Wykonawcę). Kostkę z rozbiórki należy przetransportować na teren MGZGK w Serocku przy ul. Nasielska 21.
3.7.11 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednej tablicy informacyjnej o wymiarach 1,5m x 1,0m zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ. Lokalizacja miejsca usytuowania tablicy zostanie określona po przekazaniu Wykonawcy terenu budowy. Tablica musi posiadać własną konstrukcję mocującą i stojącą.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) doświadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi,

Uwaga: 1) W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej;
2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

2) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: W/w osoba musi posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220.)

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zał. Nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których powyżej są: referencje, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
Uwaga: W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót i złożenia referencji, dotyczy tylko robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt a).
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie – zał. nr 5 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej) informacji „z otwarcia ofert” (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to oświadczenie każdy z jej uczestników. Uwaga – oświadczenie/wypełniony załącznik nr 6 nie należy składać do oferty. Aby złożenie oświadczenia było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia takiego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej (e-mail, ePUAP) – dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia:40,00
Cena brutto oferty:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy nastąpić mogą jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności na podstawie aneksu podpisanego przez każdą ze stron.
2. Zamawiający zastrzega że dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.