eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica Rosielna › "Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie, do Zespołu Szkół w Orzechówce, do Szkoły Podstawowej w Bliznem oraz do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej, prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761591-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Gmina Jasienica Rosielna:

"Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie, do Zespołu Szkół w Orzechówce, do Szkoły Podstawowej w Bliznem oraz do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej, prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica Rosielna, krajowy numer identyfikacyjny 686-15-76-360, Jasienica Rosielna 240, 36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 134 306 033,
faks: 134 306 033
e-mail: urzad@jasienicarosielna.pl,
www: https://jasienicarosielna.pl/; https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ ( zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ ( zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera

Adres: Urząd Gminy Jasieniica Rosielna; 36-220 Jasienica Rosielna 240, Punkt Bezpośredniej Obsługi Klienta (hol na parterze budynku przy głównym wejściu do Urzedu)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie, do Zespołu Szkół w Orzechówce, do Szkoły Podstawowej w Bliznem oraz do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej, prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

Numer referencyjny: BFP.271.13.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych polegających na przewozie (dowóz, odwóz) uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie, do Zespołu Szkół w Orzechówce, do Szkoły Podstawowej w Bliznem oraz do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej, prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021r.”
Miejsce świadczenia zamówienia - Gmina Jasienica Rosielna:

ZADANIE nr I:
Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Brzozowie i ich odwóz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
ZADANIE nr II:
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Orzechówce, dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Świętego Michała Archanioła w Bliznem oraz odwóz uczniów z Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej.
ZADANIE nr III:
Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej (przysiółek Płosina Dolna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 9 do SIWZ: wykaz tras, ilość uczniów i opiekunów
Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwanej „SIWZ” jest mowa o:
- uczniach dotyczy to uczniów szkół podstawowych i dzieci korzystających z wychowania przedszkolnego, uczęszczających do szkół i przedszkola, oddziałów przedszkolnych przy szkołach prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna oraz uczniów uczęszczających do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Brzozowie,
- szkole należy przez to rozumieć przedszkole, szkołę podstawową w tym też szkołę podstawową, w której funkcjonuje oddział przedszkolny prowadzony przez Gminę Jasienica Rosielna,
- ośrodek należy przez to rozumieć Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Brzozowie,
- przewozie należy przez to rozumieć dowóz uczniów do szkół i odwóz uczniów ze szkół po zakończonych lekcjach/zajęciach.
- autobusie należy przez to rozumieć pojazd samochodowy służący do transportu powyżej 9 osób jak również pojazd samochodowy zwany mikrobusem służący do transportu poniżej 9 osób.
- autobusie do przewozu osób niepełnosprawnych należy przez to rozumieć pojazd samochodowy służący do transportu osób niepełnosprawnych, minimum miejsc siedzących 9 z możliwością przystosowania na wózki inwalidzkie.
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków przejazdu (w szczególności stanu technicznego pojazdów i odpowiednio wyszkolonych kierowców).
2. Przewozy odbywać się będą w dni nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej w roku kalendarzowym 2021 wynosi 190 dni.
3. Dowożenie nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 700.
4. Dowóz powinien być tak zorganizowany aby uczniowie zostali dowiezieni do szkół najpóźniej o godz. 750.
5. Niezbędna ilość dowozów oraz odwozów określona jest godzinowo w opisie tras (załącznik nr 9).
6. Przystanki na trasach wyznacza Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dowożonych uczniów i opiekuna.
8. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia do szkół na terenie gminy Jasienica Rosielna zapewnia Zamawiający.
9. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia i odwożenia do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie ma obowiązek zapewnić Wykonawca.
10. Koszt przejazdu opiekuna do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie zawiera się w kosztach przejazdu uczniów.
11. Szacunkowa ilość uczniów dowożonych do poszczególnych szkół wynosi:
- dla ZADANIA I: 7 uczniów
- dla ZADANIA II: 144 uczniów
- dla ZADANIA III: 15 uczniów
i szczegółowo rozpisana jest w załączniku nr 9.
12. Szacunkowa liczba uczniów objętych dowozem może ulec zmianie.
13. Autobusy muszą być dostosowane do przewozu uczniów, posiadać odpowiednią liczbę miejsc dostosowaną do wskazanej w SIWZ szacunkowej liczby uczniów na każdej trasie, odpowiednio oznakowane (z przodu autobusów należy umieścić tablicę koloru żółtego z czarnym napisem „Autobus szkolny”, znak „Stop” oraz znak „Uwaga Dzieci”, wyraźnie widoczne podczas wsiadania i wysiadania uczniów).
14. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, na własny koszt dokonał wizji w terenie oraz uzyskał wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia. Wizja może być dokonana z pracownikiem Zamawiającego.
15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą brały bezpośrednio udział w realizacji niniejszego zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy, tj. kierowców.
16. W terminie nie później niż 30 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, potwierdzających sposób zatrudnienia, o którym mowa powyżej, tj. zgłoszenia ZUS na liczbę osób, odpowiadającą liczbie osób wskazanych do zatrudnienia.
17. Pozostałe wymagania co do uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określa wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
18. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach szczególnych tj. braku możliwości uczęszczania uczniów do szkół np. z powodu pandemii Covid-19 Wykonawca nie będzie wykonywał kursów przewozu (dowóz i odwóz) uczniów do i ze szkół w tym czasie. Za taki okres faktura nie będzie wystawiana lub będzie pomniejszana za ilość dni niezrealizowanych przewozów.


II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania.
Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 lub na zadanie nr 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.).

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dotyczy zadania nr I
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem zamówienia był lub jest przewóz uczniów o wartości min. 30 000 zł brutto,
Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 30 000 zł brutto.
Jeżeli wymagana wartość usługi w ramach ww. warunku wyrażone będą w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dotyczy zadania nr II
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem zamówienia był lub jest przewóz uczniów o wartości min. 50 000 zł brutto,
Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 50 000 zł brutto.
Jeżeli wymagana wartość usługi w ramach ww. warunku wyrażone będą w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Dotyczy zadania nr III
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem zamówienia był lub jest przewóz uczniów o wartości min. 5 000 zł brutto,
Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 5 000 zł brutto.
Jeżeli wymagana wartość usługi w ramach ww. warunku wyrażone będą w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa poniżej w punkcie 3c)
c) dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym, czyli środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu uczniów (dzieci).
Odnośnie zadania nr I:
dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym, czyli środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu uczniów (dzieci) niepełnosprawnych (z możliwością przewozu na wózkach inwalidzkich).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - (art. 22a ust.1 ustawy Pzp).
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia, zgodnie ze wzorem zobowiązania stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - (art. 22 a ust.2 ustawy Pzp).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualnej licencji do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)
2) 6) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług, których przedmiotem zamówienia jest lub był przewóz uczniów, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie (według załącznika nr 7 do SIWZ).
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (według załącznika nr 5 do SIWZ),
3) wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według załącznika nr 6 do SIWZ),
4) zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ),


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas podstawienia autobusu zastępczego:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu,
b) zawieszenia usług przez Zamawiającego,
c) innych przeszkód uniemożliwiających realizację usług, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności takich jak: wojny, strajki, klęski żywiołowe, powódź, pożar, ogłoszenie stanu epidemicznego.
2) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych usług.
3. Inne zmiany:
a) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług,
c) w zakresie kolejności wykonywania usług.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawniania źródła zapytania, a także zamieszcza na stronie internetowej.
3. Zamawiający nie planuje zwołania zebrania wszystkich wykonawców.
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1) Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2) W niniejszym postepowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują:
a) pisemnie: (pocztą, osobiście, za pośrednictwem posłańca) w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami.
Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Gmina Jasienica Rosielna; 36-220 Jasienica Rosielna 240
b) pocztą elektroniczną – adres poczty elektronicznej: urząd@jasienicarosielna.pl

3) Zamawiający żąda aby przekazywane przez Wykonawcę oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną były również niezwłocznego dostarczone w wersji pisemnej.
4) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5) W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji
(pomimo takiego żądania) zamawiający uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do
Wykonawcy po wydrukowaniu prawidłowego raportu komunikatu poczty elektronicznej o dostarczeniu informacji.
6) Forma pisemna wymagana jest do:
a) złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie | zamawiającego,
b) powiadomienia zamawiającego o wycofaniu/zmianie oferty.

Uwaga! Wykonawcy powinni na bieżąco monitorować informacje, oświadczenia i dokumenty zamieszczane przez zamawiającego na stronie internetowej, z której pobrali SIWZ w celu sprawdzenia czy w niniejszym postępowaniu nie pojawiły się nowe okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie.
7) Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Maria Wrona,
- w zakresie procedury przetargowej: Alina Malinowska.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie, do Zespołu Szkół w Orzechówce, do Szkoły Podstawowej w Bliznem oraz do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej, prowadzonych przez Gminę Jasienica Rosielna w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ZADANIE nr I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz uczniów do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Brzozowie i ich odwóz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas podstawienia autobusu zastępczego:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: ZADANIE nr II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Orzechówce, dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Świętego Michała Archanioła w Bliznem oraz odwóz uczniów z Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas podstawienia autobusu zastępczego:40,00
Część nr: 3
Nazwa: ZADANIE nr III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Jasienicy Rosielnej (przysiółek Płosina Dolna)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas podstawienia autobusu zastępczego:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.