Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów
Numer ogłoszenia: 76157 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe , ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6383500, faks 42 6312839.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i serwerów dla Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów (dalej Załącznik nr 1). 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 1. 3. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.19.21.26-0, 30.21.15.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.31.52-1, 30.23.31.53-8, 30.23.31.80-6, 48.82.00.00-2, 30.23.41.00-9, 30.23.44.00-2, 30.23.46.00-4, 30.23.61.10-6, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.71.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, wykonawca dołączy do oferty: 1) specyfikacje (opisy) techniczne oferowanych urządzeń lub karty katalogowe oferowanych urządzeń zawierające informacje na temat ich parametrów technicznych. Specyfikacje (opisy) techniczne i karty katalogowe muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza składanie powyższych dokumentów w języku angielskim w sytuacji, gdy producent sprzętu nie udostępnia ich w języku polskim. Należy opisać w prawym górnym rogu, którego zadania i której pozycji dotyczy dana specyfikacja. 2) wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ pn. Warunki gwarancji i usług serwisowych świadczonych w ramach gwarancji, 3) dodatkowo w zakresie Zadania 7 (pozycja 1) oraz Zadania 9 (pozycja 1) poza dokumentami wymienionymi w pkt 1 i 2, wykonawca dołączy do oferty: a) certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych wystawiony na firmę serwisującą, b) dokument potwierdzający autoryzację firmy serwisującej przez producenta serwera, c) oświadczenie producenta serwera, potwierdzające, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo - w przypadkach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa może ulec zmianie w zakresie: a. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; b. zmiany stawki podatku VAT; c. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy; d. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania; e. zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 3. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa w pkt 2, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe,90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175, p. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe,90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części i akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i akcesoriów komputerowych w ilości 76 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-1, 30.23.31.80-6, 30.23.41.00-9, 30.23.44.00-2, 30.23.46.00-4, 30.23.61.10-6, 30.23.72.00-1, 30.23.72.52-0, 30.23.72.80-5, 30.23.73.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 31.44.00.00-2, 32.33.21.00-0, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa laptopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laptopów w ilości 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów w ilości 27 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek w ilości 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0, 30.23.21.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa skanerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów w ilości 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa monitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów w ilości 17 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu dla ZMSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla ZMSK w ilości 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.71.35-4, 30.23.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu dla ZMSK ZT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla ZMSK ZT w ilości 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.31.53-8, 30.23.33.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 31.43.40.00-7, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu dla ZASB CM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla ZASB CM w ilości 257 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.21.15.00-6, 30.23.72.30-0, 30.23.71.40-2, 30.23.44.00-2, 30.23.46.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa części do posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury IBM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury IBM w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa tabletów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletów w ilości 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa akcesoriów dla ŁASB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów dla ŁASB w ilości 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis minimalnych parametrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 30.21.61.30-6, 30.21.32.00-7, 30.19.21.26-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
więcej: Pióra techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.