eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761448-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.:

Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12101829400000, Ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (012) 28 11 661
faks: (012) 28 12 423
e-mail: zamowienia@wodociagi-niepolomice.pl
www: www.wodociagi-niepolomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka ze 100 % udziałem gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.wodociagi-niepolomice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.wodociagi-niepolomice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Elektronicznie poprzez Platformę pod adresem : https://e-propublico.pl/

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie na adres wskazany poniżej

Adres: "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o. ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.

Numer referencyjny: ZP.WN.271.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
„Odbioru, transportu, zagospodarowania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki
w wyniku prowadzenia działalności „Wodociągi Niepołomice” sp. z o.o.” polegające na:
- zapewnieniu odbioru odpadów o kodach:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01
b) Opakowania z papieru i tektury – odpady o kodzie 15 01 01
c) Opakowania ze szkła – odpady o kodzie 15 01 07
d) Opakowania z metali – odpady o kodzie 15 01 04
e) Opakowania z tworzyw sztucznych - odpady o kodzie 15 01 02
f) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01
g) Odpady z czyszczenia ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03
h) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07
i) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02

zgodnie z ustalonym ,,Harmonogramem wywozu odpadów” (uzgodniony w terminie do 5 dni od podpisania umowy).
- wyposażeniu obiektów w pojemniki na odpady w następującej wielkości i ilości:
a) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 4
b) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 8
c) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1
d) na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1
e) na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1
f) na odpady z targowisk: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 7

- zapewnieniu prawidłowego stanu technicznego użytkowanych pojemników
- dostarczeniu worków foliowych do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych najpóźniej w następnym dniu od podpisania umowy (planowany termin realizacji umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.) do siedziby Zamawiającego na ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice.
Charakterystyka dostarczanych przez wykonawcę worków do selektywnej zbiórki odpadów:
a)worki dostarczone przez Wykonawcę powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 2028)
b) materiał: folia polietylenowa LDPE,
c) kolory i nadruk:
- niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów
- czarny o pojemności 120 l oznaczony napisem „Odpady zmieszane” z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Wykonawca może umieścić dodatkową treść na workach, po uprzedniej akceptacji tej treści przez Zamawiającego.
Ilości worków jakie ma dostarczyć Wykonawca najpóźniej następnego dnia od podpisania umowy na okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem możliwości ich zwiększenia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem:
- niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru:
312 szt
- żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych: 672
- zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła: 288 szt.
- brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów: 216 szt
- czarny o pojemności 120 l oznaczony napisem „Odpady zmieszane” z przeznaczeniem na
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 240 szt

2. Obiekty z których odbierane będą odpady, ilość i częstotliwość odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy z obszaru gminy Niepołomice:
1) Niepołomice ul. Droga Królewska 27 – budynek administracyjny
a) 2 szt pojemnik 0,24 m3 – odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywania umowy
(2 x w miesiącu x 2 pojemniki)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu
o szacunkowej ilości:
 3 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
 4 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’
z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
 2 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów

2) Zakład Uzdatniania Wody – Wola Batorska
a) 1 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady 20 03 01 - 48 pojemników w okresie obowiązywania umowy
(2 x w miesiącu x 1 pojemnik)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu
o szacunkowej ilości:
- 2 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 3 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów

3) Zakład Uzdatniania Wody – Podłęże
a) 1 szt. pojemnik 0,12 m3 - odpady 20 03 01- 24 pojemniki w okresie obowiązywania umowy
(1 x w miesiącu x 1 pojemnik)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu
o szacunkowej ilości:
- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 3 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów

4) Oczyszczalnia Ścieków – Niepołomice ul. Grabska 8:
a) 2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywania umowy
(odbiór 2x w miesiącu x 2 pojemniki)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:

- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów

5) Oczyszczalnia Ścieków – Zabierzów Bocheński ul. Cmentarna
a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 48 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (odbiór 2x w miesiącu x 1 pojemnik),
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:
- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów


6) Oczyszczalnia Ścieków – Wola Zabierzowska ul. Topolowa
a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 48 razy w okresie obowiązywanie umowy
(odbiór 2x w miesiącu x 1 pojemnik),
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:
- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’
z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów


7) Oczyszczalnia Ścieków – Podłęże dz. nr. 129/4
a) 2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywanie umowy
(odbiór 2x w miesiącu x 2 pojemniki)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:

- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 4 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 2 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów


8) Kryta Pływalnia – Niepołomice ul. Korczaka 5
a) 3 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady 20 03 01- 144 pojemniki w okresie obowiązywania umowy
(2 x w miesiącu x 3 pojemniki)
b) Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:
- 3 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,
- 8 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,
- 3 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,
- 2 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów


9) Posesja: ul. Targowa 6c - 7 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady z targowisk o kodzie 20 03 02
1456 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (tj. 2x w tygodniu x 7 pojemników)


10) Posesja: ul. Mokra:

a) 1 szt. kontener 8 m3 – odpady 20 02 01 – 24 kontenery w okresie obowiązywania umowy
(z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego)

b) 1 szt. kontener 6m3 – odpady 20 03 03 - 18 kontenerów w okresie obowiązywania umowy
(z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego)

11) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 – 1 Mg w okresie obowiązywania umowy, odbiór z w/w posesji po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Załadunek odpadów oraz ważenie odpadów wielkogabarytowych będzie wykonywane przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ważeniu odpadów.

3. Wykonawca zobligowany jest do posiadania wszelkich przewidzianych prawem decyzji/zezwoleń na odbiór odpadów, transport i ich zagospodarowanie. Jeśli nie posiada decyzji na zagospodarowanie zobowiązany jest przedłożyć umowy z instalacjami, do których będzie przekazywał w/w odpady.
Z zastrzeżeniem, że instalacje te posiadają wymagane prawem decyzje/zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami o wskazanych w SIWZ kodach.
4. Z chwilą załadunku odpadów na przeznaczony do transportu pojazd, Wykonawca staje się właścicielem odpadów, zgodnie z treścią art. 4 ust. 4 pkt c ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U.2019. poz.2140).
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów zgodnie
z obowiązującymi przepisami. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni odbiór odpadów pojazdami zastępczymi gwarantując ciągłość świadczenia usług.
6. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku posiadania wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. Konieczność monitoringu wynika z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2019.poz.701)
8. Zamawiający aktualnie realizuje inwestycję pn. Budowa oczyszczalni ścieków Podłęże - Zachód tj. część 2 zadania nr 1 "Oczyszczalnie ścieków" realizowanej w ramach projektu "ROZBUDOWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY NIEPOŁOMICE w miejscowości Podłęże na terenie gminy Niepołomice, której zakończenie planowane jest w grudniu 2020 r.
W związku z powyższym powstaną odpady z nowego obiektu. Zamawiający wprowadził stosowne zapisy do projektu umowy dopuszczające jej zmianę w trakcie realizacji, zastosował opcję zwiększenia ilości
i częstotliwości odbioru odpadów wraz ze zwiększeniem wartości umowy na poziomie do 30 % .
Wykonawca jest zobowiązany odbioru ilości odpadów zarówno w zakresie podstawowym
jak i obejmującym prawo do zwiększenia do 30% wartości zamówienia (dopuszczona zmiana szczegółowo opisana w projekcie umowy).
Zamawiający dopuszcza również zmniejszenie wartości zamówienia do 30 % z zachowaniem tych samych cen oferty i na warunkach z umowy, bez skutków finansowych tj. odszkodowania.
Wykonawca zobowiązuje się, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie.
9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności:
• kierowcy,
• operatorzy instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracownicy sprawujący nadzór nad realizacją umowy (przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w projekcie umowy),
• pracownicy odpowiedzialni za potwierdzanie kart przekazania odpadów w zakresie realizacji zamówienia,
których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru. Płatność za odebrane odpady będzie dokonywana na podstawie zestawienia ilości faktycznie odebranych odpadów na poszczególnych obiektach wskazanych i przesłanych do Zamawiającego przez wykonawcę w zestawieniu na koniec miesiąca i potwierdzonych przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, zgodnie z zaoferowaną przez wykonawcę ceną za 1m3 lub Mg odebranych
i zagospodarowanych odpadów o określonym kodzie.

11. WYMAGANIA FORMALNE

Wykonawca obowiązany jest w dniu złożenia oferty przetargowej do spełnienia następujących wymagań:
1) Posiadać aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia/decyzje na zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów o których mowa w pkt. 1, gdy Wykonawca zamierza prowadzić zbieranie i przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. Własne uprawnienia i zezwolenia winny być wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, w szczególności ustawy o odpadach.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie
w tym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenia/decyzje. Wykonawca musi dostarczyć kopie tych umów.
3) Posiadać zawartą umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych
na przyjmowanie odebranych odpadów Wykonawca winien dostarczyć kserokopię wyżej wymienionej umowy a w czasie trwania umowy przekazać aktualizacje dokumentów.
4) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody środowiskowe przez cały okres realizacji umowy na kwotę łączną w wysokości min. 150.000,00 zł.
Wykonawca obowiązany jest do spełnienia w/w wymagań przez cały okres realizacji zamówienia.


Wskazane ilości odpadów w pojemnikach/ kontenerach oraz segregowanych
(w workach) stanowią podstawę do obliczenia ceny ofertowej, należy je traktować szacunkowo, mogą one ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego z zastrzeżeniem zmian wskazanych w projekcie umowy.


12. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie (przy czym wizja nie jest obowiązkowa)
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji: gmina Niepołomice.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej jak i elektronicznej. Wybór należny do Wykonawcy . wybierając formę należny zapoznać się z wymaganiami w przypadku składania ofert pisemnie i elektronicznie . Szczegółowe dane opisane w SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:
- posiada aktualne zezwolenie/decyzje na zbieranie, transport i zagospodarowanie/przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do składowania/przetwarzania odpadów będzie zobowiązany do przedłożenia umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które posiadają stosowne zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie wymagane przepisami prawa, do których będą przekazywane odpady o kodach:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,
b) Papier – odpad o kodzie 15 01 01
c) Szkło – odpad o kodzie 15 01 07
d) Metale - odpad o kodzie 15 01 04
e) Tworzywa sztuczne - odpad o kodzie 15 01 02
f) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,
g) Odpady z czyszczenia ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03
h) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07
i) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02

- posiada wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa.

Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego.
Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 150 000,00 zł

Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów
o kodach:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,
b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,
c) Odpady z czyszczania ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03
d) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07

Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy.
Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie
dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami.

2) W trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednym pojeździe:

a) przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowisk
z pojemników o pojemnościach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku
b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemności
8 m3 i 6 m3 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku.
c) przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku
d) przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym osoby upoważnioną do nadzoru i kontroli ilości wywożonych odpadów ze strony Wykonawcy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania:
• Wykonawca musi wykazać że posiada aktualne zezwolenie/decyzje na zbieranie, transport i zagospodarowanie/przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ.
• W przypadku gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do składowania/przetwarzania odpadów będzie zobowiązany do przedłożenia umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które posiadają stosowne zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności
w tym zakresie wymagane przepisami prawa, do których będą przekazywane odpady o kodach: 20 03 01,15 01 01, 15 01 07, 15 01 04, 15 01 02, 20 02 01, 20 03 03, 20 03 07, 20 03 02
• Poświadczy, że posiada wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa.

Wykaz usług – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz pojazdów- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wykaz urządzeń technicznych (pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej:
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-12-11 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością
zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp. przewiduje również możliwość
dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 4 (do 30 % z zachowaniem cen z oferty
i niniejszej umowy) tj. zmniejszenie lub zwiększenie w wyniku zmiany ilości oraz częstotliwości odbieranych odpadów/ ilości dostarczonych pojemników, kontenerów i worków, w okresie obowiązywania umowy, bez skutków finansowych tj. odszkodowania, przy czym zmniejszenie wynagrodzenia nie wymaga aneksu do umowy.
2) zmiany liczby oraz częstotliwości odbieranych kontenerów, pojemników oraz worków
w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana postanowień umowy w tym zakresie nie wymaga aneksu.
3) termin realizacji umowy określony § 8 ust. 1 ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust.4 umowy, z zastrzeżeniem pkt 1 niniejszego paragrafu.
4) w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 4 w terminie określonym w § 8 ust.1 Strony dopuszczają możliwość przedłużenia - w drodze aneksu - terminu realizacji umowy.
5) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanej umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich;
6) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez wykonawcę przy realizowaniu umowy;
7) zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:
a) na którą strona nie ma wpływu,
b) przeciw której ta strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem umowy,
c) której, skoro wystąpiła, taka strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz
d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez drugą stronę.
8) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są
w złożonej ofercie.
9) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, pomimo że
Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego
i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost
z przepisów prawa, a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,
c) wynagrodzenia w przypadku zmiany prawa powszechnie obowiązującego mającego wpływ na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów.

11) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:

a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

Zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane oraz zaakceptowane przez strony.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert w dniu 11.12.2020 r. godz. 10.20 w siedzibie Zamawiającego, pokój zamówienia publiczne ul.Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice Należy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie 5 % wartości brutto umowy w sposób wskazany w SIWZ Jeśli wykonawca wybierze elektronicznie składanie ofert przez Platformę ProPublico ( Zamawiający dopuścił taką możliwość ze względu na COVID) wówczas należy zastosować się do wymagań opisanych w SIWZ . Załączniki do SIWZ zostały docelowo sporządzone do składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.). z miejscem na pieczątkę Wykonawcy, jeśli oferta wraz z wymaganymi załącznikami będzie składania elektronicznie wówczas wymagane są podpisy kwalifikowane zgodnie z SIWZ.( w zależności od rodzaju dokumentu : w oryginale lub kopii za zgodność z oryginałem)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.