Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Tuchola: Usługi awaryjne
Numer ogłoszenia: 76139 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, fax 052 5590112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tuchola.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi awaryjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: a) usług w zakresie konserwacji i naprawy obiektów znajdujących się w pasie drogowym, b) usług transportowych przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem i przyczep załadowczych, c) usług przeładunkowych, d) usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, poniższym sprzętem: 1) Samochód samowyładowczy 6-12 Mg, 2) Samochód samowyładowczy powyżej 2 Mg, 3) Koparka (łyżka do 1 m³), 4) Ładowarka (łyżka do 3 m³), 5) Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg, 6) Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach, 7) Samochód samowyładowczy + HDS, 8) Przyczepa niskopodwoziowa, 9) Koparko - ładowarka, 10) Walec do 10 Mg, 11) Walec powyżej 10 mg, 12) Beczka asenizacyjna, 13) Dźwig (do 16 Mg), 14) Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64, 15) Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Wykonawca musi dysponować sprzętem wykazanym w załączniku nr 6 do oferty. Wykonawca dostarcza sprzęt wraz z obsługą. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego, wystawionego według jego potrzeb. Sprzęt wymieniony w załączniku nr 6 pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy. W przypadku sprzętu dostarczanego na akcję zimową, sprzęt powinien być gotowy do pracy w ciągu 1 godziny od wezwania. W pozostałych przypadkach, termin realizacji usługi będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zebrania wszelkich informacji niezbędnych do właściwego przygotowania oferty. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia: do 30.04.2009 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej jako wynagrodzenie dla Wykonawcy na podstawie umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.12.37.00 - Usługi transportowe przy użyciu przyczep załadowczych Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu przetargowym mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki okreslone na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - załącznik nr 1; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2; 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3; 5) Wykaz minimum 2, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, usług awaryjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia. Należy podać wartości usług oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto, należy załączyć minimum 2 referencje potwierdzające staranność i terminowość wykonanych usług - załącznik nr 4; 6) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie odpowiednich uprawnień, a jeśli to konieczne, także kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 5; 7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, który ma do dyspozycji Wykonawca - załącznik nr 6;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 - 500 Tuchola.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ul. Przemysłowa 6, 89 - 500 Tuchola, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Łętownia w ramach zadania rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104702R w miejscowościach Łętownia i Wólka Łętowska
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





