eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761318-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 126468502
faks: 126468930
e-mail: asorys@rydygierkrakow.pl
www: http://www.szpitalrydygier.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Szpital Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.szpitalrydygier.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: FORMA PISEMNA

Adres: Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Numer referencyjny: 286/ZP/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie
z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A, 1B, 1C, 1D do specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A i 3B do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.
2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty,
o których mowa w pkt. IX ppkt 2.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4. Dokumenty składające się na ofertę:
a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji)
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) Podpisany i wypełniony załącznik [odpowiednio] nr: 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ do SIWZ,
d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji (jeżeli dotyczy),
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b),
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika
do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej),

XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKT ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
1. Pakiety 1 – 4: Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (załączyć do oferty!),
2. Pakiet 1: Oświadczenie producenta kardiomonitorów Edan o kompatybilności zaoferowanych akcesoriów z modelem Elite V6 (załączyć do oferty!).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA:90,00
TERMIN DOSTARCZENIA / OKRES GWARANCJI:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 9. PROJEKTU UMOWY
1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 9 ust. 2 Umowy.
2. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych.
3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości netto Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 08:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: JĘZYK POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: PAKIET 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAŁĄCZNIK NR 1A DO SIWZ
Pakiet 1

ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH
GRANICZNYCH
PRZEDMIOT PRZETARGU: Akcesoria do kardiomonitorów firmy EDAN model Elite V6

PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________
Rok produkcji:

Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany
1. Akcesoria oryginalne fabrycznie nowe Tak
2. Akcesoria wielorazowe, za wyjątkiem pkt. 12 Tak
3. Kabel do pomiaru temperatury powierzchniowy – 30 szt. Tak
4. Mankiet do pomiaru RR – kończyna górna, min. 27-35 cm – 50 szt. Tak
5. Mankiet do pomiary RR – kończyna dolna – 30 szt. Tak
6. Kabel do pomiaru EKG 3-żyłowy, zintegrowany – 25 szt. Tak
7. Kabel do NIBP – 25 szt. Tak
8. Kabel do pomiaru saturacji technologia typu Nellcor – 20 szt. Tak
9. Czujnik do pomiaru saturacji, technologia typu Nellcor – 20 szt. Tak
10. Mankiet do pomiaru RR dla dzieci – 20 szt. Tak
11. Kabel wielorazowy do czujnika pomiaru temperatury jednorazowego – 5 szt. Tak
12. Czujnik jednorazowy do pomiaru temperatury, powierzchniowy – 20 szt. Tak
Wymagania dodatkowe dla całego zestawu
13. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności Tak
14. Gwarancja min. 6 miesięcy Tak
15. Oświadczenie producenta Kardiomonitorów Edan o kompatybilności w/w akcesoriów z modelem Elite V6. Tak
16. Umowa zawarta na 24 miesiące Tak
17. Sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy Tak
18. Dostawa do max. 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Tak 3 dni robocze – 10 pkt.
5 dni roboczych – 5 pkt.
7 dni roboczych – 0 pkt.
19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całości zamówienia Tak


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN DOSTARCZENIA:10,00
CENA:90,00
Część nr: 2
Nazwa: PAKIET 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAŁĄCZNIK NR 1B DO SIWZ
Pakiet 2

ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH
GRANICZNYCH
PRZEDMIOT PRZETARGU: Kozetka lekarska elektryczna – 1 szt.

PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________
Rok produkcji:

Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Wartość oferowana
20. Produkt fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 Tak
21. Podstawa wykonana ze stali malowanej proszkowo Tak
22. Wysokość leża regulowana elektrycznie Tak
23. Płynna regulacja leża za pomocą siłownika elektrycznego sterowanego pilotem przewodowym Tak
24. Miękkie leże tapicerowane (min. 10 kolorów tapicerki do wyboru przez Zamawiającego ) Tak
25. Płynna regulacja wezgłowia wspomagana sprężyna gazową w zakresie min.: 0-30° Tak
26. Podstawa jezdna wyposażona w koła, system podnoszenia podstawy do transportu Tak
27. Leże dwusegmentowe Tak
28. Kozetka wyposażona w uchwyt na rolkę ręcznika przy krótszym boku Tak
29. Wymiary kozetki:
• Regulowana wysokość leża: 50 ÷ 90 ± 5 cm
• Szerokość leża: 85 ± 5 cm
• Długość leża: 195 ± 5 cm Tak
30. Maksymalne obciążenie min. 180 kg Tak
31. Uchwyt na podkład jednorazowy przy krótszym boku Tak
32. Zasilanie 230V, 50 Hz Tak
33. Wszystkie powierzchnie gładkie, materiały z których wykonana jest kozetka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych Tak
Wymagania dodatkowe dla całego zestawu
34. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności Tak
35. Instrukcja obsługi w j. polskim Tak
36. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt.
36 miesięcy – 5 pkt.
48 miesięcy i więcej – 10 pkt.
37. Przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta oraz naprawy w okresie gwarancji wliczone w cenę urządzenia Tak
38. Dostawa do 1 tyg. od daty zawarcia umowy Tak


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:90,00
OKRES GWARANCJI:10,00
Część nr: 3
Nazwa: PAKIET 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAŁĄCZNIK NR 1C DO SIWZ
Pakiet 3

ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH
GRANICZNYCH
PRZEDMIOT PRZETARGU: Wózek inwalidzki – 30 szt.

PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________
Rok produkcji:

Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany
1. Wózek inwalidzki fabrycznie nowy Tak
2. Stabilna konstrukcja wózka Tak
3. Rama wykonana ze stali lakierowanej proszkowo (kolor do wyboru przez zamawiającego min. 5 kolorów) Tak
4. Maksymalna nośność wózka: 150 kg Tak
5. Wymiary wózka:
- szerokość użytkowa siedziska 50 ± 5 cm
- szerokość całkowita wózka 67 ± 5 cm
- długość całkowita z podnóżkiem 105 ± 5 cm
- szerokość wózka po złożeniu 28 ± 5 cm
- wysokość wózka 90 ± 5 cm
- głębokość użytkowa siedziska 40 ± 5 cm
- wysokość oparcia 45 ± 5 cm
- odległość siedziska od podnóżka 35 ± 5 cm
- średnica obręczy 50 ± 5 cm
- grubość obręczy 2 cm
- średnica kół tylnych 60 ± 5 cm
- średnica kół przednich 20± 5 cm Tak
6. Koła pełne Tak
7. Wózek wyposażony w podnóżki i podłokietniki Tak
8. Materiał siedziska zmywalny, łatwy w utrzymaniu czystości Tak
9. Materiały z którego wykonany jest wózek odporne na działanie środków dezynfekcyjnych Tak
10. Brak ostrych krawędzi Tak
Wymagania dodatkowe
11. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności Tak
12. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt.
36 miesięcy – 5 pkt.
48 miesięcy – 10 pkt.
13. Naprawy w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę wózków Tak
14. Sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy Tak
15. Dostawa do 2 tyg. od daty złożenia zamówienia przez pracownika Działu Aparatury Medycznej Tak
16. Czas trwania umowy 24 miesiące Tak
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całości zamówienia Tak


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:90,00
OKRES GWARANCJI:10,00
Część nr: 4
Nazwa: PAKIET 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAŁĄCZNIK NR 1D DO SIWZ
Pakiet 4

Pełna nazwa urządzenia, typ lub model
Producent, podać pełną nazwę i adres
Kraj produkcji


Lp. Parametry wymagane Warunek graniczny Wartość oferowana
Aparat do elektroterapii – 1 szt.
1. Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2020 r TAK
2. Aparat trzykanałowy - 2 niezależne kanały elektroterapii, 1 kanał ultradźwięków (do terapii od 1 do 3 pacjentów). TAK
3. Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej min. 4 cali ułatwiający sterowanie aparatem. TAK
4. Możliwość wyboru następujących rodzajów prądów min.:
- prądy niskiej i średniej częstotliwości,
- Tens, Kotz'a, Treaberta, Faradaya,
- impuls prostokątny, trapezoidalne, stymulujące,
prostokątne, trójkątne. TAK
5. Możliwość pracy dwóch kanałów niezależnie na różnych parametrach prądów. TAK
6. Bank programów terapeutycznych zapisanych w pamięci aparatu, TAK
7. Możliwość tworzenia i zapisywania własnych programów terapeutycznych min. 200 TAK
8. Możliwość swobodnej modyfikacji parametrów prądów i parametrów ultradźwięków. TAK
9. Możliwość programowania sekwencji min. 10 TAK
10. Tryby prądu stałego i stałego napięcia TAK
11. Autotest elektrod i kabli TAK
12. Kontrola kontaktu elektrod ze skórą TAK
13. Możliwość zmiany polaryzacji elektrod TAK
14. Obsługa aparatu oraz instrukcja w języku polskim TAK
15. Częstotliwość fal ultradźwiękowych 1 mhz i 3 mhz, TAK
16. Tryb pracy ultradźwięków ciągły i impulsowy, TAK
17. Wodoodporność głowic – możliwość stosowania terapii w wodzie, TAK
18. Jednoczesne podłączenie dwóch głowic ultradźwiękowych, TAK
19. Kontrola kontaktu głowic ze skórą TAK
20. Historia ostatnich min. 20 zabiegów TAK
21. Kolorowa encyklopedia terapeutyczna z rysunkami anatomicznymi TAK
22. Wizualna identyfikacja aktywnych akcesoriów TAK
23. Zasilanie 230V / 50-6- Hz, 115V/ 50-60Hz TAK
Wyposażenie
24. Wózek pod aparat na kółkach z min. 2 schowkami na akcesoria TAK
25. 1 głowica ultradźwiękowa wieloczęstotliwościowa o powierzchni: 5 cm2, TAK
26. 1 bezobsługowa głowica ultradźwiękowa 12cm TAK
27. 2 przewody do elektrod TAK
28. 4 elektrody 70x50 mm TAK
29. woreczki na elektrody 70x50mm TAK
30. pasy do mocowania elektrod TAK
31. żel 300 ml TAK
32. Kabel sieciowy z zasilaczem TAK
WYMAGANIA DODATKOWE
33. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (załączyć do oferty)
34. Instrukcja obsługi w języku polskim, (w wersji papierowej i elektronicznej dostarczyć przy dostarczeniu urządzenia) TAK
35. Okres gwarancji min 24 miesiące wraz z przeglądami wliczonymi w cenę aparatu. TAK [24 miesiące – 0 punktów
36 miesięcy- 5 punktów
48 i więcej – 10 pkt.]
PROSZĘ PODAĆ OFEROWANĄ WARTOŚĆ! ……………………………
36. Dostawa do 4 tygodni od zawarcia umowy TAK
37. Szkolenie personelu przy dostawie urządzenia do 15 osób zakończone wydaniem imiennych certyfikatów. TAK


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
OKRES GWARANCJI:10,00
CENA:90,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.