eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Katowice: dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 76121 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych. 1.1. - część I - CPV 30125100-2 Wkłady barwiące 1) Toner do drukarki HP LaserJet seria M3027 MFP - 1 sztuka 2) Toner do kopiarki Kyocera Mita KM-2050 - 2 sztuki 3) Toner do faxu PANASONIC KX-FL613 - 1 sztuka 4) Bęben do faxu PANASONIC KX- FL613 - 1 sztuka Materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Oferowane przez Wykonawcę materiały, posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, a ponadto nie mogą być materiałami tzw. startowymi, a ich producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie mające zagwarantować Zamawiającemu, że dostarczone materiały równoważne nie spowodują utraty przez Zamawiającego posiadanych uprawnień gwarancyjnych. Ponadto Wykonawcy oferujący produkty równoważne są zobowiązani złożyć wykaz asortymentowy wymieniony w załączniku Nr 1.1. do oferty. Opis przedmiotu równoważnego powinien potwierdzać że materiały, których parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp.) są nie gorsze od materiałów wskazanych przez Zamawiającego z zachowaniem pozostałych wymogów SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być umieszczony w oryginalnych opakowaniach z etykietami, posiadać znak firmowy (logo) producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. 1.2. - część II - CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 1) Bloczek samoprzylepny 38x51w kolorach pastelowych pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 3 opakowania 2) Bloczek samoprzylepny 76x76 w kolorach pastelowych pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 2 opakowania 3) Długopis z systemem przyciskowym z gumowym uchwytem w kolorze tuszu z przeźroczystą obudową i wymiennym wkładem o grub. końcówki 0,7 mm w kolorze niebieskim - 12 sztuk 4) Długopis żelowy, przeźroczysta obudowa, z wymiennym wkładem niebieskim- 6 sztuk 5) Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 pakowane po 100 arkuszy A4, w kolorze białym - 1 opakowanie 6) Klip do papieru 19 mm, w kolorze czarnym, pakowany po 12 szt. w opakowaniu . - 3 opakowania 7) Kostka biurowa, w kolorze pastelowym 8,5x8,5 mm . - 6 sztuk 8) Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic . - 2 opakowania 9) Papier kserograficzny A4 80g biały pakowany w ryzach po 500 ark - . - 15 ryz 10) Papier kserograficzny A4 80g kolor seledynowy pakowany w paczki po 500 ark - 1 opakowanie 11) Pinezki do tablicy korkowej, kolorowe pakowane po 40 sztuk w opakowaniu . - 1 opakowanie 12) Segregator A4/75, w kolorze czerwonym z mechanizmem dźwigniowym - 10 sztuk 13) Skoroszyt plastikowy, różne kolory, wielooczkowy do zawieszania w segregatorze pakowany po 10 szt. - 5 opakowań 14) Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu . - 3 opakowania 15) Spinacze plikowe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 3 opakowania 16) Szuflada na dokumenty na biurko o wym. - dymna - pozioma - - 3 sztuki 17) Tablica korkowa 100 x 80 - 1 sztuka 18) Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 2 sztuki 19) Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 x 50 kartek - 2 opakowania 20) Zakreślacze ze ściętą końcówką pakowane po 4 szt. - 1 opakowanie 21) Zszywki do zszywaczy 24/6 min. 40 kartek pakowane po 1000 szt - 3 opakowania 22) Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm, pakowane po 6 sztuk - 1 opakowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyżej wymienione należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane wraz z pieczątką przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu zał. Nr 2 - przedstawione w formie oryginału. 4. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.