Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761216-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Usługa transportu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 032 2581631-9
faks: 322596533
e-mail: bgxzg@gig.katowice.pl
www: www.gig.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, bip.gig.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, bip.gig.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską
Adres: Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Kancelaria Ogólna pok. 71 budynek A
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: FT-2020/11/02
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest:
„Usługa transportu:”
Część 1 Osób
1. Przewozy będą prowadzone nieregularnie na pisemne zlecenie Zamawiającego, wystawione po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładnego ustalenia terminu wykonania poszczególnych zleceń.
2. Opóźnienie lub nieprzybycie na przyjęte zlecenie skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
a. opóźnienie w przybyciu na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego - w wysokości 100 zł.
b. niestawienia się na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego - w wysokości 200 zł.
c. 3 krotne opóźnienie lub nie stawienie się na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
3. Usługa będzie obejmowała transport od jednej do czterech osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało oprócz usługi przewozu osób również między innymi:
- dostarczanie i odbiór dokumentów z różnych instytucji (m.in. kopalnie, urzędy)
- obsługę poczty wewnętrznej (wraz z odbiorem i dostarczeniem do dokładnie określonych jednostek i komórek organizacyjnych) pomiędzy siedzibami Zamawiającego (Katowice, Mikołów)
4. Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana z 2 Wykonawcami, którzy uzyskają największą liczbę punktów (zgodnie z kryteriami określonymi w niniejszym SIWZ) w postępowaniu na przewóz osób samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5t.
5. Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany samochodami osobowymi, co najmniej z segmentu D lub wyższego. Samochody muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację. Zamawiający nie dopuszcza samochodów z następujących segmentów: A (samochody miejskie), B (samochody małe), C (samochody kompaktowe), G (samochody sportowe), H (kabriolety).
6. Zamawiający wymaga, aby w samochodzie nie palono tytoniu.
7. Zamawiający wymaga, aby samochód, którym świadczona będzie usługa był uprzątnięty wewnątrz i czysty na zewnątrz (w miarę możliwości w stosunku do warunków atmosferycznych), w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara jak ze spóźnienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności wszystkich informacji dotyczących Zamawiającego, które uzyskał w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był środkiem transportu, który jest w dyspozycji Wykonawcy.
10. Zamawiający przewiduje przebieg około 3 000 km/miesiąc przez samochód każdego z Wykonawców. Częstotliwość kursów może zostać zwiększona lub zredukowana w zależności od bieżących i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Część 2 Towarów
Przewozy będą prowadzone nieregularnie na pisemne zlecenie Zamawiającego, wystawione po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładnego ustalenia terminu wykonania poszczególnych zleceń.
Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana z 1 Wykonawcą, który uzyska największą liczbę punktów (zgodnie z kryteriami określonymi w niniejszym SIWZ) w postępowaniu na przewóz towarów, realizowany samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t.
Zamawiający przewiduje przebieg około 8 500 km/miesiąc przez samochód Wykonawcy. Częstotliwość kursów może zostać zwiększona lub zredukowana w zależności od bieżących i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
Dodatkowe kody CPV:
60.14.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy części 1
1a. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę związaną z przewozem osób o wartości rocznej co najmniej 50 000 zł brutto.
Dotyczy części 2
1b. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę związaną z przewozem towarów o wartości rocznej co najmniej 100 000 zł brutto.
Dotyczy części 1
2a Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować środkiem transportu niezbędnym podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany samochodami osobowymi, co najmniej z segmentu D lub wyższego. Samochody muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację. Zamawiający nie dopuszcza samochodów z następujących segmentów: A (samochody miejskie), B (samochody małe), C (samochody kompaktowe), G (samochody sportowe), H (kabriolety).
Dotyczy części 2
2b Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować środkiem transportu (samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t) niezbędnym podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza pojazdów z "otwartą" przestrzenią ładunkową.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Dotyczy części 1 i 2
1. wykazu usług transportowych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ.
2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (środków transportu) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami sporządzonego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena 1 km: | 50,00 |
| cena 1 godz: | 50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy części 1 i 2
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej,
b) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
c) okoliczności zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć potwierdzonych przez osobę nadzorującą,
d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
e) z powodu okoliczności związanych z wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19)
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy w przypadku:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
b) z powodu okoliczności siły wyższej
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę
d) z powodu okoliczności związanych z wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19)
3) pozostałych zmian, gdy:
a) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała.
b) z powodu zmiany powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
c) w przypadku uzasadnionej i uzgodnionej z Zamawiającym zmiany liczebności minimalnej liczby osób wykonujących usługę.
d) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego istotnych dla realizacji umowy.
e) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2177)
f) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
g) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane.
h) każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. e-g) powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy następuje w formie aneksu do umowy.
4) Wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3 w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów w języku innym niż polski, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4 w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.2. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. - pkt 4.2.1 – 4.2.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.2. Dokument, o którym mowa w pkt 5.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. rozdziału XIIISIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 5.2. stosuje się. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 1.3. niniejszego rozdziału). 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługa transportu osób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest:
„Usługa transportu:”
Część 1 Osób
1. Przewozy będą prowadzone nieregularnie na pisemne zlecenie Zamawiającego, wystawione po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładnego ustalenia terminu wykonania poszczególnych zleceń.
2. Opóźnienie lub nieprzybycie na przyjęte zlecenie skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
a. opóźnienie w przybyciu na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego - w wysokości 100 zł.
b. niestawienia się na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego - w wysokości 200 zł.
c. 3 krotne opóźnienie lub nie stawienie się na umówione miejsce zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
3. Usługa będzie obejmowała transport od jednej do czterech osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało oprócz usługi przewozu osób również między innymi:
- dostarczanie i odbiór dokumentów z różnych instytucji (m.in. kopalnie, urzędy)
- obsługę poczty wewnętrznej (wraz z odbiorem i dostarczeniem do dokładnie określonych jednostek i komórek organizacyjnych) pomiędzy siedzibami Zamawiającego (Katowice, Mikołów)
4. Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana z 2 Wykonawcami, którzy uzyskają największą liczbę punktów (zgodnie z kryteriami określonymi w niniejszym SIWZ) w postępowaniu na przewóz osób samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5t.
5. Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany samochodami osobowymi, co najmniej z segmentu D lub wyższego. Samochody muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację. Zamawiający nie dopuszcza samochodów z następujących segmentów: A (samochody miejskie), B (samochody małe), C (samochody kompaktowe), G (samochody sportowe), H (kabriolety).
6. Zamawiający wymaga, aby w samochodzie nie palono tytoniu.
7. Zamawiający wymaga, aby samochód, którym świadczona będzie usługa był uprzątnięty wewnątrz i czysty na zewnątrz (w miarę możliwości w stosunku do warunków atmosferycznych), w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara jak ze spóźnienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności wszystkich informacji dotyczących Zamawiającego, które uzyskał w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był środkiem transportu, który jest w dyspozycji Wykonawcy.
10. Zamawiający przewiduje przebieg około 3 000 km/miesiąc przez samochód każdego z Wykonawców. Częstotliwość kursów może zostać zwiększona lub zredukowana w zależności od bieżących i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena 1 godz: | 50,00 |
| cena 1 km: | 50,00 |
Nazwa: Usługa transportu towarów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przewozy będą prowadzone nieregularnie na pisemne zlecenie Zamawiającego, wystawione po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładnego ustalenia terminu wykonania poszczególnych zleceń.
Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana z 1 Wykonawcą, który uzyska największą liczbę punktów (zgodnie z kryteriami określonymi w niniejszym SIWZ) w postępowaniu na przewóz towarów, realizowany samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t.
Zamawiający przewiduje przebieg około 8 500 km/miesiąc przez samochód Wykonawcy. Częstotliwość kursów może zostać zwiększona lub zredukowana w zależności od bieżących i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena 1 godz: | 50,00 |
| cena 1 km: | 50,00 |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2026r.
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





