Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Prochowice: Wycinka drzew przy drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 76116 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew przy drogach gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince drzew rosnących w ciągach dróg gminnych zgodnie z wykazem: Zadanie nr 1. Droga - ul. Kochanowskiego w Prochowicach przy moście na kanale Młynówka (działka ozn. nr geodez: 29 - obręb III miasta Prochowice): topola (1 szt.) - obwód 403 cm, Zadanie nr 2. Droga gminna Lisowice droga w lewo za kanałem Bobrek (działka ozn. nr geodez: 266/3 w obrębie wsi Lisowice) grochodrzew (1szt.) - o obwodzie 190 cm. Zadanie nr 3. Droga gminna Lisowice droga w lewo za kanałem Bobrek (działka ozn. nr geodez: 266/3 w obrębie wsi Lisowice) grochodrzew (1szt.) - o obwodzie 200 cm. Po nazwie gatunku i liczbie drzew podane zostały obwody pni drzew. W ofercie należy podać ostateczne kwoty realizacji poszczególnych zadań, tj. zbilansowane koszty brutto ścinki wraz z zaniżeniem pni do poziomu drogi. Pozyskane drewno należy pociąć na odcinki 3m, uzyskane dłużyce, konary i gałęzie przewieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 p.z.p Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert - tj. wadium wniesione w pieniądzu musi w tym dniu do godz. 9.30 znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego nr 86866900010341359720000003.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Urzędzie Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1 - Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 1 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie - pokój nr 16 - Urząd Miasta i Gminy Prochowice 59-230 Prochowice, Rynek 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wycinka i pielęgnacja drzew oraz krzewów na terenach należących do Gminy Opole w 2026 r.
- Pielęgnacja i usuwanie drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych, w 2026 r.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





