eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup artykułów promocyjnych na 2009 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Warszawa: Zakup artykułów promocyjnych na 2009 rok
Numer ogłoszenia: 76095 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów promocyjnych na 2009 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych na 2009 rok. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części: Część 1 - Artykuły tekstylne, Część 2 - Artykuły konferencyjne i edukacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej Części), zawarty został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dla Części 1 w Części III 1 SIWZ, dla Części 2 w Części III 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 18.23.00.00 - Odzież różna 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 do Części III SIWZ - Instrukcji dla wykonawców, zwanej dalej IDW) oraz pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) w przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia. 2) w przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt.2) , musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3) W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć: 2.1. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.2)1. (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 do IDW) oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.1), Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2.2. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków wskazanych w pkt III.2)1.2) i w pkt III.2)1.3), nastąpi poprzez złożenie oświadczenia,o którym mowa w pkt. 2 powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 powyżej mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)2.2.1.a) powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument/zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość - 30
  • 3 - Wygląd i kolorystyka - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW przesyłając ją na adres: ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa lub osobiście w pokoju nr 214, ul. Konstruktorska 1 lub w Kancelarii Głównej NFOŚiGW.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Części III SIWZ, do oferty należy dołączyć wzory oferowanych artykułów promocyjnych w następujących ilościach: A) dla Części I: 1) koszulki typu polo - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 2) polar męski - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 3) polar damski - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 4) teczka na dokumenty - 1 szt. w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego(łącznie 3 szt.), 5) torba z bawełny na zakupy z długimi uchwytami - 1 szt. w naturalnym kolorze (tj. białym, kremowym lub beżowym) oraz 1 szt. w kolorze zielonym, 6) torba z bawełny na zakupy z krótkimi uchwytami - 1 szt. w naturalnym kolorze (tj. białym, kremowym lub beżowym) oraz 1 szt. w kolorze zielonym; B) dla Część II: a) długopis ze wskaźnikiem laserowym - 1 szt., b) długopis - 1 szt., c) ołówek - 1 szt., d) teczka konferencyjna (POIiŚ) - 1 szt., e) teczka konferencyjna (Fundusz Spójności)- 1 szt., f) teczka konferencyjna uniwersalna NFOŚiGW - 1 szt., g) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE, wersja VIP - 1 szt., h) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE, materiał konferencyjny - 1 szt., i) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE (min 512MB) - 1 szt., j) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE (min 4GB) - 1 szt., k) notes - blok A4 - 1 szt., l) notes - blok A5 - 1 szt., m) klasyczna gra Domino + bierki - 1 szt., n) zawieszka odblaskowa - 1 szt.. Zamawiający nie wymaga, aby na przedłożonych wraz z ofertą wzorach były jakiekolwiek loga (loga nie będą podlegały ocenie przy ocenie ofert). Wymagane przez Zamawiającego loga, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w części III SIWZ, Wykonawca obowiązany będzie umieścić na dostarczanych artykułach promocyjnych w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego podanej w sekcji I. 4.Termin zwiazania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 5. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (numer faksu Zamawiającego 0-22 45 90 201). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 12.2.9) IDW, w zakresie dotyczącym formy Pełnomocnictwa. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Zbigniew Majchrzak - tel. +48 22 45 90 616. 6. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Postępowanie oznaczone jest numerem - ZZP/23/2009. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie Części zamówienia. 10. Wagi kryteriów oceny ofert podane zostały w punktach. 11. Termin określony w sekcji II.2) jest terminem dla 1 jak i 2 Części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły tekstylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły tekstylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III 1 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0, 19.00.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 30
    • 3. Wygląd i kolorystyka - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły konferencyjne i promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły konferencyjne i promocyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III 2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.80.00.00-8, 19.00.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 30
    • 3. Wygląd i kolorystyka - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.