Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760763-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 486 182 059
faks: 486 182 059
e-mail: dps.wierzbica@gmail.com
www: www.dpswierzbica.finn.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.dpswierzbica.finn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 26-680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza 37
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DPS.271.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37. Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
2. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
3. Produkcja i warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki higienicznej (GHP). Dostawca zagwarantuje zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 06 czerwca 2019r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252) oraz spełniały warunki ustawy z dnia 30 września 2015r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2015r., poz.1703)
4. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek towaru.
5. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość dostawy.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postawieniami Zamawiającego w treści postanowień umowy;
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2. Wadium obejmuje okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
30 1600 1462 1028 1271 8000 0006, z dopiskiem: wadium, Dostawa artykułów spożywczych do DPS Wierzbicy w 2021r.” Kwotą, o której mowa w pkt1. musi być uznany rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert określonego w SIWZ.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał
dokumentu został załączony do oferty.
Wnoszona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny
i bezwarunkowy (płatny na pierwsze żądanie) i musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści postanowienia wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP, tj.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:
1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadki określa art. 46 ustawy Pzp.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument gwarancji winien być wystawiony bądź na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będącego prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi wynikać, iż odpowiedzialność gwaranta obejmuje swoim zakresem wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ustawy Pzp. Odpowiedzialność wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest solidarna.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Lp
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Cena netto
Wartość netto
VAT
(%)
Wartość VAT
Wartość brutto
1.
Baleron
kg
20
2.
Baleron mielony
kg
200
3.
Baton drobiowy szynkowy
kg
130
4.
Blok zapiekany
kg
170
5.
Boczek mielony (wędlina)
kg
120
6.
Farsz na pierogi
kg
100
7
Karkówka z kością
kg
420
8.
Kaszanka
kg
240
9
Kiełbasa krakowska
kg
170
10.
Kiełbasa szynkowa
kg
170
11.
Kiełbasa toruńska
kg
350
12.
Kiełbasa wiejska
kg
3
13.
Kiełbasa zwykła
kg
60
14.
Kiełbasa grilowa
kg
220
15.
Kiełbasa serwolatka
kg
100
16.
Kości wieprzowe (rurkowe)
kg
1 100
17.
Kurczaki
kg
890
18.
Łopatka z kością
kg
970
19.
Mielonka wieprzowa (wędlina na kanapki)
kg
150
20
Mięso mielone (wieprzowe)
kg
250
-
21.
Mortadel
kg
280
22.
Ogonówka wędzona
kg
25
23.
Parówki
kg
230
24.
Parówkowa
kg
220
25.
Kiełbasa golonkowa
kg
170
26.
Pasztet wieprzowy
kg
200
27.
Pasztetowa
kg
80
28.
Pieczeń rzymska
kg
160
29.
Płuca wieprzowe
kg
60
30.
Schab drobiowy
kg
170
31.
Kiełbasa szynkówka
kg
250
32.
Serca drobiowe
kg
70
33.
Słonina
kg
70
34.
Smalec
kg
60
35.
Szynka wieprzowa (wędlina)
kg
10
36.
Szynka tyrolska
kg
170
37.
Wątróbka drobiowa
kg
200
38.
Wołowina z kością - rozbrat
kg
200
39.
Żebra wieprzowe
kg
150
40.
Kiełbasa żywiecka
kg
180
41.
Serca wieprzowe
kg
60
42
Żołądki drobiowe
kg
150
43.
Ćwiartka z kurczaka
kg
150
44.
Pieczeń tyrolska
kg
50
45.
Pieczeń klops
kg
50
46.
Mielonka prasowana
kg
100
47.
Wątrobiana
Kg
50
48
Szynka konserwowa
Kg
50
49.
Schab z kością
Kg
50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Załącznik Nr 1c
Lp
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Cena netto
Wartość netto
VAT
(%)
Wartość VAT
Wartość brutto
1.
Mleko 2 %
litr
24 000
2.
Ser biały półtłusty
kg
700
3.
Ser twardy
kg
250
4.
Serek homogenizowany (op. 150g) wanilia, owocowe, mix
szt
6 500
5.
Serek topiony (op. 100g)
szt
2 600
6.
Śmietana 18% (op. 400g)
szt
2 350
7.
Masło extra kostka 200g
szt
6 500
8.
Śmietana 36% (op. 300 ml)
szt
10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
Nazwa: PIECZWO ŚWIEŻE I WYROBY PIEKARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Bułka pszenna (50g)
szt
17 000
Bułka pszenna (400g) (gryzka)
szt
5 150
Chleb pszenno-żytni – krojony (600 g)
szt
15650
Chleb graham – krojony (500 g)
szt
4 015
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
Nazwa: RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Filet z miruny ze skórą
kg
400
Paprykarz szczeciński (op. 330g)
szt
430
Śledź salinat
kg
110
Śledź w oleju (op. 170g)
sz
150
Śledź w pomidorach (op.170g)
szt
250
Szprot w oleju (op.170g)
szt
150
Szprot w pomidorach (op. 170g)
szt
350
Ryba wędzona (makrela)
kg
36
Dorsz filet
kg
150
Flaki mrożone
Kg
50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
Nazwa: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Arbuz
kg
206
Banany
kg
450
Botwina
Pęczki
80
Buraki
kg
1 150
Brokuły
szt
150
Cebula
kg
750
Cytryny
kg 12
Fasola biała
kg
150
Fasola szparagowa kg
45
Groch łupany
kg
90
Grzyby suszone
kg
0,5
Jabłka
kg
2 900
Kalafior
szt
180
Kapusta biała
kg
800
Kapusta granatowa
kg
350
Kapusta kiszona
kg
1 000
Kapusta pekińska
kg
500
Kapusta młoda
kg
330
Kapusta włoska
kg
300
Koper
pęczki
550
Mandarynki
kg
250
Marchew
Kg
2 800
Ogórek świeży
Kg
600
Ogórki kiszone
Kg
600
Papryka
Kg
130
Pieczarki
kg
200
Pietruszka
kg
650
Pietruszka zielona
pęczki
430
Pomidory
kg
700
Por
kg
250
Rzodkiewka
pęczki
450
Sałata zielona
szt
600
Seler
kg
700
Susz owocowy - jabłko
Kg
5
Susz owocowy- śliwka
kg
5
Susz owocowy – gruszka
Kg
5
Susz warzywny (5 kg)
szt
12
Szczaw
pęczki
40
Szczypior
pęczki
150
Śliwka kg 150
Truskawka kg 50
Wiśnia kg 150
Ziemniaki kg 16 500
Czarna porzeczka kg 150
Szpinak świeży pęczki 50
Brzoskwinie kg 100
Nektarynki kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
Nazwa: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Barszcz biały w proszku opakowanie 66 g
szt
800
2.
Budyń (op. 40 g)
szt
1200
3.
Bułka tarta
kg
220
4.
Chrzan w słoiku (op. 300g)
szt
350
5.
Cukier
kg
2 400
6.
Cukier puder
kg
8
7.
Cukier waniliowy (op. 32g)
szt
120
8
Cynamon (op. 20g)
szt
30
9.
Ćwikła (słoik 250 g)
szt
20
10.
Drożdże (op. 100 g)
szt
10
11.
Dżem niskosłodzony (op.280 g)
szt
580
12.
Galaretka owocowa (op. 75 g)
szt
20
13. Groszek konserwowy (puszka lub słoik 400g)
szt
300
14.
Herbata (granulat op. 100g)
szt
1 500
15.
Kakao (op. 100 g)
szt
90
16.
Kasza gryczana
kg
40
17.
Kasza jęczmienna
kg
150
18.
Kasza manna
kg
230
19. Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g)
szt
140
20.
Ketchup (op 1 litr)
szt
120
21
Kisiel (op. 40g)
szt
1300
22.
Koncentrat pomidorowy (op. 0,9 l) szt
250
23.
Krem do ciast (op. 250g)
szt
10
24.
Kwasek cytrynowy (op. 25g)
szt
360
25. Liście laurowe (op. 10g)
szt
60
26. Majeranek (op. 10g)
szt
150
27. Majonez (op. 1l)
szt
200
28. Mak (op. 1 kg)
szt
8
29. Makaron świderki (op. 5 kg)
szt
130
30. Makaron nitki (op. 5kg)
szt
30
31. Margaryna
kg
8
32. Mąka pszenna (op. 5kg)
szt
190
33. Mąka ziemniaczana (op. 1 kg)
kg
80
34. Miód naturalny (op. 1 l)
szt
50
35. Musztarda (op. 1 l)
szt
150
36. Ocet (op. 1l)
szt
10
37. Olej uniwersalny (op. 5 l)
szt
100
38. Olejek do ciast (op. 10g)
szt
15
39. Pieprz mielony (op. 15g)
szt
570
40. Płatki jęczmienne (op. 500g)
szt
280
41.
Płatki kukurydziane 1 kg
kg
200
42.
Płatki owsiane (opak. 500 g)
szt
250
43.
Polewa czekoladowa (op. 100g)
szt
10
44.
Proszek do pieczenia (op. 30g)
szt
100
45.
Przyprawa warzywna (op. 1 kg)
szt
80
46. Przyprawa do potraw w płynie (op. 1 l)
szt
60
47. Rodzynki (op. 1kg)
szt
2
48. Ryż kg 430
49. Sok owocowo-warzywny zagęszczany w butelce (op. 1 l) szt
1000
50.
Sól
kg
400
51. Syrop owocowy wysokosłodzony (op. 0,50l)
szt
1900
52.
Ziele angielskie (op. 15 g)
szt
50
53.
Zioła prowansalskie (op 10g)
szt
60
54.
Żelatyna (op 50g)
szt
15
55.
Bazylia (op. 10g)
szt
60
56.
Tymianek (op 10g)
szt
60
57
Czosnek granulowany(op. 20g)
szt
100
58.
Przyprawa do kurczaka (op.20g)
szt
50
59.
Przyprawa do wieprzowiny (20g)
szt
50
60.
Papryka słodka (op.20g)
szt
90
61. Makaron ciemny
(op 1 kg)świderki
szt
15
62.
Pieprz ziołowy (20g)
szt
150
63.
Kukurydza konserwowa (op. 400g)
szt
90
64
Wafle śmietankowe (180 g)
szt
60
65.
Herbatniki (65 g)
szt
60
66.
Biszkopty (100g)
szt
60
67.
Paluszki ( 80g)
szt
80
68.
Baton MARS (op. 47 g)
szt
100
69.
Kleik ryżowy op. 300g
szt
50
70.
Mleko w proszku
szt
50
71.
Oregano
szt
30
72.
Fasola biała (puszka 400g)
szt
30
73. Fasola czerwona (puszka 400 g)
szt
30
74.
Wiórki kokosowe (op 100g)
szt
10
75.
Przyprawa do ryb (op 20g)
szt
30
76.
Przyprawa do gulaszu (20g)
szt
30
77.
Pieprz biały (op. 20 g)
szt
30
78.
Pieprz cytrynowy (op. 20g)
szt
30
79. Przyprawa do flaków (op. 20g)
szt
30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
Nazwa: JAJA KURZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Jaja kurze
(Wielkość L 63g-73g)
szt
24 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 100,00 |
INNE PRZETARGI WIERZBICA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Przebudowa łazienek w budynku DPS w Wierzbicy przy ul. Partyzantów 3
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





