eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzbicaDostawa artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy w 2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760763-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Dom Pomocy Społecznej:

Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy w 2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 31041000000000, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 486 182 059
faks: 486 182 059
e-mail: dps.wierzbica@gmail.com
www: www.dpswierzbica.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.dpswierzbica.finn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: 26-680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza 37

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy w 2021 r.

Numer referencyjny: DPS.271.23.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37. Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
2. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
3. Produkcja i warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki higienicznej (GHP). Dostawca zagwarantuje zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 06 czerwca 2019r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252) oraz spełniały warunki ustawy z dnia 30 września 2015r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2015r., poz.1703)
4. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek towaru.
5. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość dostawy.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postawieniami Zamawiającego w treści postanowień umowy;
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zaświadczenie o posiadaniu środka transportu z decyzją o dopuszczeniu do przewozu żywności.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2. Wadium obejmuje okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
30 1600 1462 1028 1271 8000 0006, z dopiskiem: wadium, Dostawa artykułów spożywczych do DPS Wierzbicy w 2021r.” Kwotą, o której mowa w pkt1. musi być uznany rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert określonego w SIWZ.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał
dokumentu został załączony do oferty.
Wnoszona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny
i bezwarunkowy (płatny na pierwsze żądanie) i musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści postanowienia wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP, tj.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:
1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,

Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadki określa art. 46 ustawy Pzp.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument gwarancji winien być wystawiony bądź na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będącego prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi wynikać, iż odpowiedzialność gwaranta obejmuje swoim zakresem wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ustawy Pzp. Odpowiedzialność wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest solidarna.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:



Lp
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Cena netto
Wartość netto
VAT
(%)
Wartość VAT
Wartość brutto

1.

Baleron

kg

20






2.

Baleron mielony

kg

200






3.

Baton drobiowy szynkowy

kg

130






4.

Blok zapiekany

kg

170






5.

Boczek mielony (wędlina)

kg

120






6.

Farsz na pierogi

kg

100






7

Karkówka z kością

kg

420






8.

Kaszanka

kg

240






9

Kiełbasa krakowska

kg

170






10.

Kiełbasa szynkowa

kg

170






11.

Kiełbasa toruńska

kg

350






12.

Kiełbasa wiejska

kg

3






13.

Kiełbasa zwykła

kg

60






14.

Kiełbasa grilowa

kg

220






15.

Kiełbasa serwolatka

kg

100






16.

Kości wieprzowe (rurkowe)

kg

1 100






17.

Kurczaki

kg

890






18.

Łopatka z kością

kg

970






19.

Mielonka wieprzowa (wędlina na kanapki)

kg

150






20

Mięso mielone (wieprzowe)

kg
250
-





21.

Mortadel

kg

280






22.

Ogonówka wędzona

kg

25






23.

Parówki

kg

230






24.

Parówkowa

kg

220






25.

Kiełbasa golonkowa

kg

170






26.

Pasztet wieprzowy

kg

200







27.

Pasztetowa

kg

80






28.

Pieczeń rzymska

kg

160






29.

Płuca wieprzowe

kg

60






30.

Schab drobiowy

kg

170






31.

Kiełbasa szynkówka

kg

250






32.

Serca drobiowe

kg

70






33.

Słonina

kg

70






34.

Smalec

kg

60






35.

Szynka wieprzowa (wędlina)

kg

10






36.

Szynka tyrolska

kg

170






37.

Wątróbka drobiowa

kg

200






38.

Wołowina z kością - rozbrat

kg

200






39.

Żebra wieprzowe

kg

150






40.

Kiełbasa żywiecka

kg

180






41.

Serca wieprzowe

kg

60







42

Żołądki drobiowe

kg

150






43.

Ćwiartka z kurczaka

kg

150






44.

Pieczeń tyrolska

kg

50






45.

Pieczeń klops

kg

50






46.

Mielonka prasowana

kg

100






47.

Wątrobiana

Kg

50






48

Szynka konserwowa

Kg

50






49.

Schab z kością

Kg

50

















2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Załącznik Nr 1c

Lp
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Cena netto
Wartość netto
VAT
(%)
Wartość VAT
Wartość brutto

1.

Mleko 2 %

litr

24 000






2.

Ser biały półtłusty

kg

700






3.

Ser twardy

kg

250





4.
Serek homogenizowany (op. 150g) wanilia, owocowe, mix

szt

6 500






5.

Serek topiony (op. 100g)

szt

2 600






6.

Śmietana 18% (op. 400g)

szt

2 350






7.

Masło extra kostka 200g

szt

6 500






8.

Śmietana 36% (op. 300 ml)

szt

10














2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 4
Nazwa: PIECZWO ŚWIEŻE I WYROBY PIEKARSKIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Bułka pszenna (50g)
szt
17 000

Bułka pszenna (400g) (gryzka)
szt
5 150

Chleb pszenno-żytni – krojony (600 g)
szt
15650


Chleb graham – krojony (500 g)
szt
4 015



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 5
Nazwa: RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Filet z miruny ze skórą
kg
400

Paprykarz szczeciński (op. 330g)
szt
430

Śledź salinat
kg
110

Śledź w oleju (op. 170g)
sz
150

Śledź w pomidorach (op.170g)
szt
250

Szprot w oleju (op.170g)
szt
150

Szprot w pomidorach (op. 170g)
szt
350

Ryba wędzona (makrela)
kg
36

Dorsz filet
kg
150

Flaki mrożone
Kg
50


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 6
Nazwa: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Arbuz
kg
206

Banany
kg
450

Botwina
Pęczki
80

Buraki
kg
1 150

Brokuły
szt
150

Cebula
kg
750

Cytryny
kg 12

Fasola biała
kg
150

Fasola szparagowa kg
45

Groch łupany
kg
90

Grzyby suszone
kg
0,5

Jabłka
kg
2 900

Kalafior
szt
180

Kapusta biała
kg
800

Kapusta granatowa
kg
350

Kapusta kiszona
kg
1 000

Kapusta pekińska
kg
500

Kapusta młoda
kg
330

Kapusta włoska
kg
300

Koper
pęczki
550

Mandarynki
kg
250

Marchew
Kg
2 800

Ogórek świeży
Kg
600

Ogórki kiszone
Kg
600

Papryka
Kg
130

Pieczarki
kg
200

Pietruszka
kg
650

Pietruszka zielona
pęczki
430

Pomidory
kg
700

Por
kg
250

Rzodkiewka
pęczki
450

Sałata zielona
szt
600

Seler
kg
700

Susz owocowy - jabłko
Kg
5

Susz owocowy- śliwka
kg
5

Susz owocowy – gruszka
Kg
5

Susz warzywny (5 kg)
szt
12

Szczaw
pęczki
40

Szczypior
pęczki
150
Śliwka kg 150
Truskawka kg 50
Wiśnia kg 150
Ziemniaki kg 16 500
Czarna porzeczka kg 150
Szpinak świeży pęczki 50
Brzoskwinie kg 100
Nektarynki kg 100



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 2
Nazwa: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Barszcz biały w proszku opakowanie 66 g
szt
800

2.
Budyń (op. 40 g)
szt
1200

3.
Bułka tarta
kg
220

4.
Chrzan w słoiku (op. 300g)
szt
350

5.
Cukier
kg
2 400

6.
Cukier puder
kg
8

7.
Cukier waniliowy (op. 32g)
szt
120

8
Cynamon (op. 20g)
szt
30

9.
Ćwikła (słoik 250 g)
szt
20

10.
Drożdże (op. 100 g)
szt
10

11.
Dżem niskosłodzony (op.280 g)
szt
580

12.
Galaretka owocowa (op. 75 g)
szt
20

13. Groszek konserwowy (puszka lub słoik 400g)
szt
300

14.
Herbata (granulat op. 100g)
szt
1 500

15.
Kakao (op. 100 g)
szt
90

16.
Kasza gryczana
kg
40

17.
Kasza jęczmienna
kg
150

18.
Kasza manna
kg
230
19. Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g)
szt
140

20.
Ketchup (op 1 litr)
szt
120

21
Kisiel (op. 40g)
szt
1300

22.
Koncentrat pomidorowy (op. 0,9 l) szt
250

23.
Krem do ciast (op. 250g)
szt
10

24.
Kwasek cytrynowy (op. 25g)
szt
360

25. Liście laurowe (op. 10g)
szt
60

26. Majeranek (op. 10g)
szt
150

27. Majonez (op. 1l)
szt
200

28. Mak (op. 1 kg)
szt
8

29. Makaron świderki (op. 5 kg)
szt
130

30. Makaron nitki (op. 5kg)
szt
30

31. Margaryna
kg
8

32. Mąka pszenna (op. 5kg)
szt
190

33. Mąka ziemniaczana (op. 1 kg)
kg
80

34. Miód naturalny (op. 1 l)
szt
50

35. Musztarda (op. 1 l)
szt
150

36. Ocet (op. 1l)
szt
10

37. Olej uniwersalny (op. 5 l)
szt
100

38. Olejek do ciast (op. 10g)
szt
15

39. Pieprz mielony (op. 15g)
szt
570

40. Płatki jęczmienne (op. 500g)
szt
280

41.
Płatki kukurydziane 1 kg
kg
200

42.
Płatki owsiane (opak. 500 g)
szt
250

43.
Polewa czekoladowa (op. 100g)
szt
10

44.
Proszek do pieczenia (op. 30g)
szt
100

45.
Przyprawa warzywna (op. 1 kg)
szt
80

46. Przyprawa do potraw w płynie (op. 1 l)
szt
60
47. Rodzynki (op. 1kg)

szt
2
48. Ryż kg 430
49. Sok owocowo-warzywny zagęszczany w butelce (op. 1 l) szt
1000

50.
Sól
kg
400

51. Syrop owocowy wysokosłodzony (op. 0,50l)
szt
1900

52.
Ziele angielskie (op. 15 g)
szt
50

53.
Zioła prowansalskie (op 10g)
szt
60

54.
Żelatyna (op 50g)
szt
15

55.
Bazylia (op. 10g)
szt
60

56.
Tymianek (op 10g)
szt
60

57
Czosnek granulowany(op. 20g)
szt
100

58.
Przyprawa do kurczaka (op.20g)
szt
50

59.
Przyprawa do wieprzowiny (20g)
szt
50

60.
Papryka słodka (op.20g)
szt
90
61. Makaron ciemny
(op 1 kg)świderki
szt
15

62.
Pieprz ziołowy (20g)
szt
150

63.
Kukurydza konserwowa (op. 400g)
szt
90

64
Wafle śmietankowe (180 g)
szt
60

65.
Herbatniki (65 g)
szt
60

66.
Biszkopty (100g)
szt
60

67.
Paluszki ( 80g)
szt
80

68.
Baton MARS (op. 47 g)
szt
100

69.
Kleik ryżowy op. 300g
szt
50

70.
Mleko w proszku
szt
50

71.
Oregano
szt
30

72.
Fasola biała (puszka 400g)
szt
30

73. Fasola czerwona (puszka 400 g)
szt
30

74.
Wiórki kokosowe (op 100g)
szt
10

75.
Przyprawa do ryb (op 20g)
szt
30

76.
Przyprawa do gulaszu (20g)
szt
30

77.
Pieprz biały (op. 20 g)
szt
30

78.
Pieprz cytrynowy (op. 20g)
szt
30
79. Przyprawa do flaków (op. 20g)
szt
30



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 7
Nazwa: JAJA KURZE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Jaja kurze
(Wielkość L 63g-73g)
szt
24 000


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.