eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760675-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Uniwersytet Rzeszowski:

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000, ul. Rejtana, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 178 721 018
faks: 178 721 262
e-mail: org@univ.rzeszow.pl
www: www.ur.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.ur.edu.pl/uniwersytet/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Pzp. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym

Adres: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Miejsce składania ofert – Uniwersytet Rzeszowski KANCELARIA OGÓLNA, 35-959 Rzeszów, ul. Kopisto 2A, budynek A2, pokój 10

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

Numer referencyjny: ZP/UR/254/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 11 części (11 zadań):
Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska.
Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Instytutu Nauk Socjologicznych.
Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Nauk Medycznych.
Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych.
Zadanie nr 5: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
Zadanie nr 6: Sprzedaż i dostawa tabletów dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
Zadanie nr 7: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
Zadanie nr 8: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Historii.
Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Historii.
Zadanie nr 10: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.
Zadanie nr 11: Sprzedaż i dostawa drukarki wieloformatowej dla Instytutu Sztuk Pięknych.
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
2.Zaproponowane urządzenia muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, a ich parametry
techniczno funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zaproponowane oprogramowanie musi być, wolne od wad, a
jego parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku dostarczenie
oprogramowania zapisanego na nośnikach, każdy z takich nośników musi być fizycznie nowy,
posiadać kod aktywacyjny wraz z instrukcja aktywacyjną (oryginalnie zapakowany, zabezpieczony
taśmą, nieposiadający śladów otwierania i użytkowania). 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert
równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,
pochodzenia, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Intencją Zamawiającego było przedstawienie
„typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zaproponowane
przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i
funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie
obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w
szczególności rozumie się: wskazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub
lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe,
które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego
materiału, komponentu, produktu takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność,
odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy,
które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia takie jak wielkość (długość, szerokość,
wysokość), kubaturę, gęstość, kształt, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału i komponentu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zmawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne
spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 5.
Podwykonawstwo a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom b)
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem
podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
(zgodnie z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie
wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego
zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty. Wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony
i podpisany Formularzem cenowym (Inny dokument stanowiący treść oferty niezbędny do
przeprowadzenia postępowania). Wzór stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty. 3. Dokument Pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania
Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do
podpisywania oferty oraz wszelkich dokumentów składanych wraz z ofertą (oświadczenia itp.).
Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii notarialnie
poświadczonej, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również
przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: Wykonawców działających
w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej
kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób
reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji, Wykonawców
występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4. Podpisany Opis techniczny
oferowanego przedmiotu zamówienia, dla danego zadania (Inny dokument stanowiący treść oferty
niezbędny do przeprowadzenia postępowania), wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów
technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę i identyfikację oferowanego
asortymentu/urządzenia. Opis techniczny stanowi treść oferty poprzez skonkretyzowanie cech
kryjących się pod wskazaną nazwą danego asortymentu/urządzenia oferowanego przez
Wykonawcę. Z uwagi iż, podanie samego modelu czy numeru katalogowego
asortymentu/urządzenia nie zawsze pozwala na jego identyfikację, dlatego Zamawiający wymaga
podania faktycznych parametrów technicznych oferowanego asortymentu w taki sposób, aby był w
stanie stwierdzić dla danego zadania, czy treść oferty odpowiada treści specyfikacji. Wymogu tego
dokumentu nie spełnia podpisany załącznik nr 4 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24
ust. 11 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca składa niniejsze
Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony
na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi
wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych
Wykonawcy, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie
dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) w przypadku zaistnienie okoliczności,
których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) w przypadku wystąpienia zdarzeń
siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do
zapobieżenia, e) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, f) w zakresie
zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia w
przypadku ustawowej zmiany przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu
do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. Cena brutto umowy ulegnie wówczas zmianie
polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny
netto umowy. g) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po
podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu
zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego
wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i umowie, której nie można było
przewidzieć w chwili podpisywania umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przetwarzanie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000
 Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetarg nieograniczony
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Instytutu Nauk Socjologicznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Instytutu Nauk Socjologicznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Nauk Medycznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Nauk Medycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie nr 5: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie nr 6: Sprzedaż i dostawa tabletów dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa tabletów dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie nr 7: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie nr 8: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Historii.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Historii.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Historii.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Historii.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie nr 10: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie nr 11: Sprzedaż i dostawa drukarki wieloformatowej dla Instytutu Sztuk Pięknych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa drukarki wieloformatowej dla Instytutu Sztuk Pięknych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Trzecie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji:20,00
Drugie kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Gwarancja:20,00
Pierwsze kryterium oceny ofert dotyczy wszystkich zadań: Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.