eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395212-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Uniwersytet Rzeszowski:

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760675-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000, ul. Rejtana, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 178 721 018
faks: 178 721 262
e-mail: org@univ.rzeszow.pl
www: www.ur.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/UR/254/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego
sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na 11 części (11 zadań): Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla
Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska. Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa
urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Instytutu Nauk Socjologicznych. Zadanie nr 3: Sprzedaż i
dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Nauk Medycznych. Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa
stacjonarnego zestawu komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych. Zadanie nr 5: Sprzedaż i
dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego. Zadanie nr 6:
Sprzedaż i dostawa tabletów dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego. Zadanie nr 7: Sprzedaż i
dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego. Zadanie nr 8:
Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Historii. Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa
urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Historii. Zadanie nr 10: Sprzedaż i dostawa komputera
przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów. Zadanie nr 11: Sprzedaż i dostawa drukarki
wieloformatowej dla Instytutu Sztuk Pięknych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub
więcej części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 1 – unieważnione
Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty (brak ofert)

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Instytutu Nauk Socjologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1445.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1777.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1777.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1777.35
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Nauk Medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3577.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4399.71

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4399.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4399.71
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2695.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3314.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3314.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3314.85
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 5 – unieważnione
Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponował kwotą 13 00,00zł., a oferta z najniższą ceną jest na kwotę 15 645,60zł.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie nr 6: Sprzedaż i dostawa tabletów dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 6 – unieważnione
Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty (brak ofert)

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie nr 7: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 7 – unieważnione
Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponował kwotą 13 00,00zł., a oferta z najniższą ceną jest na kwotę 15 645,60zł.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie nr 8: Sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Historii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12920.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15891.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15891.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15891.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Historii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1775.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2183.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2183.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2183.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Zadanie nr 10: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3361.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4134.03

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4134.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4134.03
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zadanie nr 11: Sprzedaż i dostawa drukarki wieloformatowej dla Instytutu Sztuk Pięknych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6990.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8597.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8597.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8597.70
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.