eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokKompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-02



Og³oszenie nr 760674-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bia³ymstoku:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, Poleska 89, 15-874 Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska

telefon: 85 66 37 344, 85 66 37 345,
faks: 85 66 37 302
e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl ,
www: www.pogotowie.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.pogotowie.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: http://mini.portal.uzp.gov .pl; https://epuap.gov .pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w wersji papierowej przesy³k± pocztow±, kurierem na adres Zamawiaj±cego lub bezpo¶rednio w siedzibie Zamawiaj±cego

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

Numer referencyjny: EOP.332.24.20

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postêpowania jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku tj. sprzeda¿ wraz ze ¶wiadczeniem us³ugi dystrybucji lub przesy³u energii. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, w szczególno¶ci nazwy i lokalizacje obiektów, przewidywane zu¿ycie energii elektrycznej, rodzaje taryf, moc umowna -zgodnie z zakresem rzeczowym okre¶lonym w Za³±cznik nr 1 do SIWZ, Za³±czniku nr 3 do SIWZ i Wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 SIWZ na okres 2 lat.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w sposób ci±g³y przez okres 2 lat (tj. 24 miesi±ce), z tym ¿e rozpoczêcie dostawy i dystrybucji energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii nast±pi nie wcze¶niej ni¿ po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowi±zuj±cych umów. Planowany termin obowi±zywania umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.


II.5) G³ówny kod CPV: 09.30.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w sposób ci±g³y przez okres 2 lat (tj. 24 miesi±ce), z tym ¿e rozpoczêcie dostawy i dystrybucji energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii nast±pi nie wcze¶niej ni¿ po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowi±zuj±cych umów. Planowany termin obowi±zywania umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: W celu spe³nienia warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki oraz podpisan± umowê generaln± z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na ¶wiadczenie us³ug dystrybucyjnych energii elektrycznej przez OSD na obszarze, na którym znajduje siê miejsce dostarczenia energii elektrycznej – w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej, lub Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± oraz w zakresie dystrybucji lub przesy³u energii elektrycznej wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjne.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków w przedmiotowym zakresie.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków w przedmiotowym zakresie.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
1.1 W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie, ka¿dy z przedsiêbiorców sk³ada oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.
1.2 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
1.3 Dokumenty, o których mowa powy¿ej mog± zostaæ przed³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê.
1.4 Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z pó¼n. zm.).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. aktualnej koncesji do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodn± z ustaw± z 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne (Dz.U.2020.833 t.j. z pó¼n. zm.) (orygina³ lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em)
2. aktualnej koncesji do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji lub przesy³u energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnych) (orygina³ lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em)
3. o¶wiadczenie o podpisanej umowie generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduj± siê miejsca dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej) –zgodne z tre¶ci± za³±cznika nr 9 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZA£¡CZYÆ WRAZ Z OFERT¡:
a) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
b) Wype³niony formularz ofertowy [wg Za³±cznika nr 2 do SIWZ];
c) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 5 do SIWZ];
d) Potwierdzenie wniesienia wadium
e) Orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia pe³nomocnictwa do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ (je¶li dotyczy).
WYKAZ O¦WIADCZEÑ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJ¡CEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP
O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA OFERTOWA BRUTTO:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony postanawiaj±, i¿ s± uprawnione do dokonania zmian Umowy w przypadku:
a) gdy wprowadzono now± Taryfê OSD zatwierdzon± decyzj± Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki –Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny dystrybucji bez zmiany ceny jednostkowej netto dostawy energii elektrycznej;
b) zmiany grupy taryfowej lub mocy Umownej na wniosek Zamawiaj±cego; przy czym grupa taryfowa mo¿e byæ zmieniona na pisemny wniosek Zamawiaj±cego, raz w ci±gu trwania Umowy, a w przypadku zmiany op³at w okresie 60 dni od wej¶cia w ¿ycie nowej taryfy, po spe³nieniu warunków okre¶lonych przez Wykonawcê uzgodnionych z OSD, uwzglêdniaj±cych postanowienia Taryfy Wykonawcy, Taryfy OSD i uwarunkowañ technicznych. Strony mog± równie¿ zgodnie ustaliæ inne warunki i termin zmiany grupy taryfowej;
c) zmiany cen brutto energii na skutek ustawowej zmiany podatku akcyzowego;
d) zmiany wielko¶ci poboru energii w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego;
e) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
f) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
g) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
h) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany okre¶lone w punktach powy¿ej bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. e niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. f niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³, kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej.
4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. g niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. g niniejszego paragrafu na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. g niniejszego paragrafu.
5. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. h niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. h niniejszego paragrafu na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. h niniejszego paragrafu. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników, których wp³aty do pracowniczych planów kapita³owych dotycz±, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia przedstawia sposób i podstawê wyliczenia odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
6. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w ust. 1 pkt e), f), g), h) obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których w dniu zmiany odpowiednio: stawki podatku Vat, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne i wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, jeszcze nie wykonano.
7. Zmiana postanowieñ Umowy lub jej za³±czników mog± nast±piæ jedynie za zgod± obu Stron na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poni¿ej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
b) w przypadku powsta³ej po zawarciu Umowy sytuacji braku ¶rodków Zamawiaj±cego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie okre¶lonymi warunkami, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian polegaj±cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wy³±cza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiaj±cego do odst±pienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umow± lub przepisami prawa.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 10.12.2020 r., w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Poleskiej 89 pok. 214, o godzinie 11.15.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mog± uczestniczyæ w sesji otwarcia ofert.
3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof ) – waga 100% liczona wg wzoru: Cof = ( Cmin/ Cof bad) x 100% gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.