Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760648-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-94 3426440
faks: 0-94 3426440
e-mail: dps_nowe_bielice@pro.onet.pl
www: dps.nowebielice.ibip.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, dps.nowebielice.ibip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, dps.nowebielice.ibip.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO LUB WYSŁANIE POCZTĄ NA ADRES ZAMAWIJĄCEGO
Adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UL.PARKOWA 22 76-039 NOWE BIELICE
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach. Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu w układzie częściowym. Podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części: Część Nr 1 - ,,Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, produktów mięsnych i wędlin’’,Część Nr 2 - „Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, produktów mięsnych i wędlin’’,Część Nr 3 - „Sukcesywna dostawa produktów ogólno-spożywczych”, Część Nr 4 - „Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich”, Część Nr 5 - „Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i ziemniaków”,Część Nr 6 - „Sukcesywna dostawa jaj konsumpcyjnych”, Część Nr 7 - „Sukcesywna dostawa ryb przetwarzanych i konserwowych”.
Szczegółowy rodzaj, nazwa asortymentu oraz przewidziane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na siedem części.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
03.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 402887,70
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert (oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2)ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
3)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
4)ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje);
5)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 5 lub 6 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
6)ZAPARAFOWANY WZÓR UMOWY (Załącznika nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CENA: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, produktów mięsnych i wędlin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, produktów mięsnych i wędlin. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 95989,04 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CENA: | 60,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, produktów mięsnych i wędlin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, produktów mięsnych i wędlin. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47863,86 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CENA: | 60,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa produktów ogólno-spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa produktów ogólno-spożywczych. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 71041,56 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| CENA: | 60,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 77087,39 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| CENA: | 60,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i ziemniaków. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 90354,30 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| CENA: | 60,00 |
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa jaj konsumpcyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa jaj konsumpcyjnych. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3315,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
| CENA: | 60,00 |
Nazwa: Sukcesywna dostawa ryb przetwarzanych i konserwowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa ryb przetwarzanych i konserwowych. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz przewidywane ilości określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17236,55 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| TERMIN PŁATNOŚCI: | 10,00 |
| CENA: | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY: | 30,00 |
INNE PRZETARGI BIESIEKIERZ
- Budowa Żłobka Gminnego w Biesiekierzu zlokalizowanego pod adresem Parnowo 26, 76-039 Biesiekierz
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Starych Bielicach
więcej: przetargi BIESIEKIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2026 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie"
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 "Calineczka" w Słupsku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej przy Przedszkolu nr 5 w Katowicach, na 2026 rok
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





