eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Słupsk: Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk
Numer ogłoszenia: 76063 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148160 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont wiaduktu drogowego w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk: 1) czyszczenie strumieniowo - ścierne, 2) usunięcie luźnych elementów betonowych, 3) wykonanie nowych gzymsów umożliwiających skanalizowanie wody opadowej, 4) zamocowanie balustrad i osłon przeciwporażeniowych, 5) rozebranie nawierzchni i kostki kamiennej, 6) wykonanie warstwy wyrównawczej, izolacji i nawierzchni bitumicznej, 7) wykonanie reprofilacji łuku zaprawami PCC, 8) wykonanie ścieków skarpowych, 9) na przedłużeniu gzymsów na odcinku po 3,0 m ustawienie zanikających krawężników betonowych, 10) powierzchnie betonowe zabezpieczyć antykorozyjnie, 11) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany, organizację ruchu tymczasowego oraz przedmiar robót), która stanowi Załącznik Nr 10 SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 3. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1 i 2 ogłoszenia, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 6. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 7. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów / braków dokumentacji, napotkania znalezisk archeologicznych, niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 8. UWAGA! Ze względu na szczególny charakter robót wkraczający w obręb torów kolejowych i własności należącej do Polskich Kolei Państwowych S.A. Ustala się następujące warunki szczegółowe: 1) Prace pod wiaduktem drogowym w obrębie torowiska na działce PKP S.A. Należy bezwzględnie zakończyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 czerwca 2013 r., w ciągu 18 dni roboczych, 2) Prace w obrębie skrajni kolejowej przy wyłączonym napięci sieci trakcyjnej należy wykonać w ciągu 8 dni roboczych, 3) W przypadku niedotrzymania terminu wykonania robót na działce PKP S.A. (18 dni roboczych) Wykonawca prac będzie ponosić stosowne opłaty na rzecz PKP S.A. Za każdy dodatkowy dzień roboczy, 4) Po wykonaniu prac na działce PKP S.A. Spisany zostanie protokół odbioru robót w obecności przedstawicieli PKP S.A., 5) Do SIWZ w dokumentacji projektowej załączony został Regulamin Tymczasowego prowadzenia ruchu w czasie wykonywania robót, którego warunki będą egzekwowane w pełnym zakresie przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Technicznych ALKOR Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 12-16, 81-759 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203487,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134283,88

  • Oferta z najniższą ceną: 134283,88 / Oferta z najwyższą ceną: 228660,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.