Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760568-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ UPRAWNIONYCH MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY SZPROTAWA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 068 376 32 30
faks: 068 376 26 99
e-mail: pozaroszczykt@ops-szprotawa.pl
www: www.ops-szprotawa.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.ops-szprotawa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.ops-szprotawa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OPS.K.171.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie usług opiekuńczych – dla około 54 osób, 5 dni w tygodniu, około 2 godziny dziennie.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
II.5) Główny kod CPV: 85.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: WARUNEK - posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych Podstawy wykluczenia z postępowania zostały opisane w art. 24
ust. 1 pkt 12-23 ustawy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Niezaleganie w ZUS i US
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) WARUNEK - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - W
ramach oceny spełniania niniejszego warunku zamawiający wymaga, ażeby wykonawca ubiegający
się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wykonał co najmniej 3 usług opiekuńczych o wartości nie mniejszej niż wynikająca z
oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. b) OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKI – wykaz zawierający potwierdzenie przez
Wykonawcę usług, informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników
(zatrudnienie średnioroczne), informacja o posiadanym wykształceniu i przygotowaniu
zawodowym personelu kluczowego do realizacji zamówienia. Ukształtowanie nawyków celowej
aktywności, prowadzenia treningu zachowań społecznych. - Wymagania dotyczące zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a
ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 4 osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego
zamówienia świadczyć będą usługi w zakresie standardowych usług opiekuńczych. Wykonawca
zobowiązany jest, aby osoby wykonujące przedmiotową usługę były zatrudnione do jej realizacji na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze zm.), co najmniej na okres wykonywania przedmiotowej
usługi. Na żądanie zamawiającego, w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego,
wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu listę osób (imiona i nazwiska), które będą
wykonywać lub obecnie wykonujących przedmiotowe usługi oraz przedłożyć do wglądu
dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez
wykonawcę listy osób wykonujących przedmiotowe usługi lub dokumentów potwierdzających
zatrudnienie wskazanych pracowników w oparciu o umowę o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA – przed terminem składania ofert – oświadczenia i referencje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem – zaświadczenie. Oświadczenie, że na dzień składania
ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w
postępowaniu - załącznik nr 1 SIWZ. wykaz zawierający potwierdzenie przez Wykonawcę usług,
informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (zatrudnienie średnioroczne),
informacja o posiadanym wykształceniu i przygotowaniu zawodowym personelu kluczowego do
realizacji zamówienia. Ukształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningu
zachowań społecznych. - Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych
zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę 4 osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia świadczyć będą usługi w
zakresie standardowych usług opiekuńczych. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące
przedmiotową usługę były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze
zm.), co najmniej na okres wykonywania przedmiotowej usługi. Na żądanie zamawiającego, w
terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany przekazać
zamawiającemu listę osób (imiona i nazwiska), które będą wykonywać lub obecnie wykonujących
przedmiotowe usługi oraz przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na
podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez wykonawcę listy osób wykonujących
przedmiotowe usługi lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych pracowników w
oparciu o umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie wskazanym przez
zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 4 osób, które w
trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia świadczyć będą usługi w zakresie standardowych
usług opiekuńczych. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące przedmiotową usługę
były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze zm.), co najmniej na
okres wykonywania przedmiotowej usługi. Na żądanie zamawiającego, w terminie i miejscu
wskazanym przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu listę
osób (imiona i nazwiska), które będą wykonywać lub obecnie wykonujących przedmiotowe usługi
oraz przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na podstawie umowy o
pracę. Nieprzedłożenie przez wykonawcę listy osób wykonujących przedmiotowe usługi lub
dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych pracowników w oparciu o umowę o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie
traktowane jako niewypełnienie obowiązku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem – zaświadczenie. Oświadczenie, że na dzień składania
ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w
postępowaniu - załącznik nr 1. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) a) WARUNEK - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - W ramach oceny spełniania
niniejszego warunku zamawiający wymaga, ażeby wykonawca ubiegający się o udzielenie
niniejszego zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –
wykonał co najmniej 3 usług opiekuńczych o wartości nie mniejszej niż wynikająca z oferty
złożonej w niniejszym postępowaniu. a) WARUNEK - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKI – oświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US –
załącznik nr 3 do SIWZ. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA – przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w pkt. 4.1.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu poprzez
sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń dostarczonych przez
wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu
zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 3. Dostawca wnosi wadium: w
pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie nr
konta: 19 1020 5402 0000 0102 0267 8324 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za
termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na
rachunku Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 70,00 |
| Doświadczenie zawodowe wykonawcy: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty należy składać osobiście lub pocztą (kurierem) na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żagańska 6, 67-300 Szprotawa
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla gminy Szprotawa.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50kW na dachu dworca autobusów w Szprotawie wraz z magazynem energii
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników spółki Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp. z o.o. i członków ich rodzin
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- "Pełnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, świadczenie dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników Muzeum, członków rodzin oraz innych osób bliskich"
- "Świadczenie specjalistycznej opieki medycznej dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego oraz członków ich rodzin".
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





