Ogłoszenie nr 760519-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
"Dostawa: Strzygarka chirurgiczna, Strzykawki"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 746 489 742
faks: 746 489 746
e-mail: szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
www: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Zp/72/PN-69/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 1 - Strzygarka chirurgiczna
Pakiet nr 2 - Strzykawki
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których
przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie
z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których
przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie
z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie
odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw
wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj.
wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia, a w szczególności: Materiały medyczne ( dotyczy pakietu nr 1), Strzykawki ( dotyczy
pakietu nr 2):
dla pakietu nr: 1 – 35 000,00 zł,
dla pakietu nr: 2 – 9 000,00 zł,
każda z dostaw;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej
dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: : Materiały medyczne (
dotyczy pakietu nr 1), Strzykawki ( dotyczy pakietu nr 2):
dla pakietu nr: 1 – 35 000,00 zł,
dla pakietu nr: 2 – 9 000,00 zł,
każda z dostaw;
2. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).
3. Opisy, fotografie (katalogi), karta charakterystyki przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego
pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
4. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do
SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 09:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania ze standardami akredytacyjnymi Centrum
Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia oraz standardami ISO 9001:2015 dotyczącymi
przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do realizowania umowy z zachowaniem tych
standardów. Treść standardów dot. przedmiotu zamówienia zamieszczona jest na stronie
internetowej Zamawiającego www.zdrowie.walbrzych.pl – BIP w zakładce « System Zarządzania
Jakością ».
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że:
administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda
Sokołowskiego w Wałbrzychu
inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda
Sokołowskiego jest Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : „Dostawa: Strzygarka chirurgiczna,
Strzykawki” nr Zp/72/PN-69/20.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Strzygarka chirurgiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOST MIARY ILOŚĆ
1. Strzygarka chirurgiczna:
- bezprzewodowa
- wodoopdporna
- z nieruchomą głowicą
- z możliwością dezynfekcji poprzez pełne zanurzenie w środku dezynfekcyjnym (klasa szczelności IPX7)
- dostępna z co najmniej 4 różnymi typami kompatybilnych ostrzy jednorazowych
Wyposażona w indukcyjną ładowarkę szt. 4
2. Ostrza do strzygarki: do włosów grubych:
- ostrza uniwersalne jednorazowego użytku
- do strzygarki chirurgicznej z nieruchomym ostrzem, uniwersalne
- ostrza mikrobiologicznie czyste jednokrotnego użytku, uniwersalne
- Szerokość ostrza tnącego 31,3 mm.
- Konstrukcja ostrza wyklucza jakiekolwiek uszkodzenie skóry
- ostrze tnące znajduje się na górze i nie ma kontaktu ze skórą pacjenta
- wolne od lateksu
- pakowane: 1 szt/blister: 50 blisterów /pudełko szt. 8 000
3. Ostrza neuro:
- ostrza uniwersalne jednorazowego użytku
- do strzygarki chirurgicznej z nieruchomym ostrzem
- do włosów grubych (głowa lub inne obszary o grubym owłosieniu)
- ostrza mikrobiologicznie czyste jednokrotnego użytku, uniwersalne
- Szerokość ostrza tnącego 36,2 mm.
- Konstrukcja ostrza wyklucza jakiekolwiek uszkodzenie skóry
- ostrze tnące znajduje się na górze i nie ma kontaktu ze skórą pacjenta
- wolne od lateksu i ftalanów
- łatwe zakładanie i zdejmowanie ostrza
- pakowane: 1 szt/blister: 50 blisterów /pudełko
szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Strzykawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
LP NAZWA TOWARU NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ OPAK.
1 Strzykawka trzyczęściowa, jednorazowa, sterylna, z poliwęglanu , bezigłowa z końcówką Luer Lock Wnętrzne strzykawki zawierająca silikonową powłokę. Strzykawka zawierająca pierścień zabezpieczający przed przypadkowym wycofaniem się tłoka .Uszczelniacz tłoka nie zwierający lateksu. Sterylizowana tlenkiem etylenu. Rozmiar strzykawki 1 ml, średnica cylindra odpowiadająca średnicy strzykawki 3 ml. Opakowanie 100 sztuk.
5
2 Strzykawka trzyczęściowa 3 ml -wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawiarająca DEHP, centryczne zakończenie luer-lock, wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,1ml, długość skali na cylindrze odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, logo marki strzykawki na cylindrze, sterylne, jednorazowego użytku, sterylizacja radiacyjna lub tlenkiem t, opakowanie max 100 szt.
5
3 Strzykawka trzyczęściowa 5 ml -wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawiarająca DEHP, centryczne zakończenie luer-lock, wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,2ml, długość skali na cylindrze odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, logo marki strzykawki na cylindrze, sterylne, jednorazowego użytku, sterylizacja radiacyjna lub tlenkiem etylenu, opakowanie max 100 szt.
30
4 Strzykawka trzyczęściowa 10 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawierająca DEHP, wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,2ml, centryczne zakończenie luer-lock , Strzykawka zakończona stożkowo, owalny ożebrowany kołnierz komory, blokada tłoka zapobiegająca niekontrolowanemu wysunięciu się z komory, tłok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materiału pozbawionego latexu. Opakowania po 100szt. 20
5 Strzykawka trzyczęściowa 20 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawierająca DEHP, wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakończenie luer-lock Strzykawka zakończona stożkowo. Wysokość samego stożka w gumowym elemencie tłoka od postawy min 3mm owalny ożebrowany kołnierz komory, blokada tłoka zapobiegająca niekontrolowanemu wysunięciu się z komory, tłok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materiału pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 120szt. 40
6 Strzykawka trzyczęściowa 30 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawierająca DEHP, wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakończenie luer-lock . Strzykawka zakończona stożkowo. Wysokość samego stożka w gumowym elemencie tłoka od postawy min 4mm owalny ożebrowany kołnierz komory, blokada tłoka zapobiegająca niekontrolowanemu wysunięciu się z komory, tłok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materiału pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 60szt. 40
7 Strzykawka trzyczęściowa 50 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawierająca DEHP, z rozszerzoną skala do 60 ml. Dokładność skali co 1ml do końca rozszerzonej skali. Strzykawka zakończona stożkowo. Wysokość samego stożka w gumowym elemencie tłoka od postawy min 5mm wysoki kontrast podziałki-trwałe oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakończenie luer-lock , owalny ożebrowany kołnierz komory, blokada tłoka zapobiegająca niekontrolowanemu wysunięciu się z komory, tłok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materiału pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 60szt. 90
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa staplerów
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.