eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2021

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-01



Og³oszenie nr 760341-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Gmina Izabelin:

¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2021

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, krajowy numer identyfikacyjny 13271861000000, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 22 722 89 30
faks: 22 722 80 06
e-mail: l.sikorski@izabelin.pl
www: https://www.gmina.izabelin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip.izabelin.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.izabelin.pl/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Urz±d Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2021

Numer referencyjny: ZP.21.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej, wy³apywania i transportu zwierz±t bezdomnych wraz z obs³ug± wypadków z udzia³em zwierz±t (w tym zwierz±t dzikich), opieki weterynaryjnej nad kotami wolno ¿yj±cymi, wykonywanie zabiegów dla zwierz±t w³a¶cicielskich ograniczaj±cych bezdomno¶æ zwierz±t (sterylizacja, kastracja, elektroniczne znakowanie zwierz±t, usypianie ¶lepych miotów wraz z utylizacja). Zamówienie zosta³o podzielone na 3 Czê¶ci:
1) Czê¶æ 1 - ¶wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej, wy³apywania i transportu zwierz±t bezdomnych wraz z obs³ug± wypadków z udzia³em zwierz±t (w tym zwierz±t dzikich);
2) Czê¶æ 2 - ¶wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej nad kotami wolno ¿yj±cymi;
3) Czê¶æ 3 - wykonywanie zabiegów dla zwierz±t w³a¶cicielskich ograniczaj±cych bezdomno¶æ zwierz±t (sterylizacja, kastracja, elektroniczne znakowanie zwierz±t, usypianie ¶lepych miotów wraz z utylizacja).


II.5) G³ówny kod CPV: 85.20.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy us³ug, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
2) Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e zamówienia podobne mog± zostaæ udzielone do ³±cznej warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia pierwotnego.
3) Udzielenie zamówienia podobnego bêdzie mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizowa³ zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci±.


II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Prace stanowi±ce przedmiot zamówienia (Czê¶æ 1, 2 i 3) wykonywane bêd± w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z zastrze¿eniem, ¿e Czê¶æ 3 zamówienia bêdzie wykonywana od dnia wej¶cia w ¿ycie Programu opieki nad zwierzêtami bezdomnymi i przeciwdzia³ania bezdomno¶ci zwierz±t dla gminy Izabelin na rok 2021.
2. Miejsce wykonywania zamówienia: gmina Izabelin oraz zak³ad lecznicy dla zwierz±t.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: O zamówienie w Czê¶ci 1 zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj±:
1) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzêtami na terenie gminy Izabelin wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z pó¼n. zm.),
2) wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24 z pó¼n. zm.),
3) zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie przewozu zwierz±t wydane na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421 z pó¼n. zm.),
4) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z pó¼n. zm.) lub umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
O zamówienie w Czê¶ci 2 zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj±:
1) wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24 z pó¼n. zm.),
2) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z pó¼n. zm.) lub posiada umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada,
O zamówienie w Czê¶ci 3 zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj±:
1) wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24 z pó¼n. zm.),
2) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z pó¼n. zm.) lub posiada umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±cych braku podstaw do wykluczenia, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania wykonawcy do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ samodzielnego uzyskania go za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania (odpowiednio dla wybranych czê¶ci zamówienia, zgodnie z Rozdzia³em V ust. 1 SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1 do SIWZ), podpisany zgodnie z reprezentacj± wykonawcy oraz szczegó³ow± kalkulacjê ceny oferty (w zale¿no¶ci od wybranych czê¶ci zamówienia - Za³±cznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ);
2) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do udostêpnienia wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów);
3) Odpowiednie pe³nomocnictwo do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¶li osoba podpisuj±ca nie jest upowa¿niona zgodnie z tre¶ci± odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Odpis pe³nomocnictwa mo¿e byæ po¶wiadczony za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Oferta musi zostaæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci odpowiadaj±cej sumie wybranych czê¶ci zamówienia:
- dla Czê¶ci 1 - 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100);
- dla Czê¶ci 2 - 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100);
- dla Czê¶ci 3 - 500,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych 00/100).
2. Szczegó³owe informacje na temat wadium zosta³y umieszczone w Rozdziale VIII SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w zwi±zku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w formie pisemnej, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci przewidzianych w za³±czonym do SIWZ Wzorze umowy

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 11:30

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Czê¶æ 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

¦wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej, wy³apywania i transportu zwierz±t bezdomnych wraz z obs³ug± wypadków z udzia³em zwierz±t (w tym zwierz±t dzikich)

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 85200000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji na zg³oszenie:40,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Czê¶æ 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

¦wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej nad kotami wolno ¿yj±cymi

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 85200000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci faktur:30,00
Cena:60,00
Odleg³o¶æ lecznicy:10,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Czê¶æ 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Wykonywanie zabiegów dla zwierz±t w³a¶cicielskich ograniczaj±cych bezdomno¶æ zwierz±t (sterylizacja, kastracja, elektroniczne znakowanie zwierz±t, usypianie ¶lepych miotów wraz z utylizacja)

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 85200000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci faktur:30,00
Odleg³o¶æ lecznicy:10,00
Cena:60,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.