eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokSukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-04



Og³oszenie nr 760304-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Politechnika Bia³ostocka:

Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka, krajowy numer identyfikacyjny 16720000000000, ul. Wiejska, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska

telefon: (085) 7469750
faks: (085) 7469752
e-mail: zampubl@pb.edu.pl
www: www.pb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, https://bip.pb.edu.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.pb.edu.pl/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca lub osobo¶cie

Adres: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 15-333 Bia³ystok ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych

Numer referencyjny: K-DZP.262.139.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej (kod wg CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety, 33741100-7 – ¦rodek do mycia r±k) wg wykazu okre¶lonego w Specyfikacji zamówienia – Formularzu cenowym stanowi±cym za³. Nr 2 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 33.76.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.2 O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
O¶wiadczenie lub o¶wiadczenie wraz z dowodami, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.2 SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy (wed³ug za³±czonego wzoru – za³±cznik nr 4 do SIWZ).
2) Informacje o sposobie przygotowania wy¿ej wymienionych dokumentów:
2.1 Dokumenty przyjmuj±ce formê za³±czników do oferty Wykonawcy, musz± byæ z³o¿one pisemnie, z tym ¿e:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w SIWZ dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale;
b) dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w lit. a), sk³adane s±
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
2.2 Dokumenty z³o¿one w formie kopii musz± byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
2.3 Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± zostaæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Dokumenty nie przet³umaczone na jêzyk polski nie bêd± brane pod uwagê.
7.1. Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiêcej Wykonawców
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
1) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 9.
2) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li zosta³y okre¶lone w SWIZ), Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± spe³niaæ ³±cznie.
4) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (je¶li zosta³y okre¶lone w SIWZ).
5) Ka¿dy wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (je¶li zosta³y okre¶lone), zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.1 i 1.2 (na/wg za³±cznika nr 3 i 4 do SIWZ)
6) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
1) Wype³niony Formularz ofertowy (na/wg za³±czonego wzoru druku – za³. nr 1 do SIWZ);
2) Wype³nion± Specyfikacjê zamówienia – Formularz cenowy (wg za³±czonego wzoru – Za³. nr 2 do SIWZ).
3) O¶wiadczenie o zapewnieniu na czas realizacji umowy dozowników do poz.1, 3, 6 w ilo¶ci po min.100 szt. do ka¿dej pozycji , do poz.2, 7, 10, 11, 12, 13, 19 w ilo¶ci po min.50 szt. do ka¿dej pozycji, do poz.5, 8 w ilo¶ci po min.40 szt. do ka¿dej pozycji (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
4) O¶wiadczenie o zgodno¶ci oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Za³. nr nr 2 do SIWZ (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
5) O¶wiadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwy¿szej jako¶ci pod wzglêdem technicznym i u¿ytkowym, spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cych norm oraz posiadaj±cego aktualne dokumenty dopuszczaj±ce
go do u¿ytku, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
6) O¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt 3 SIWZ oraz we wzorze umowy
(na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
7) Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wzór umowy § 14 Zmiany umowy
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w przypadku wykorzystania ca³ej warto¶ci umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy przed up³ywem terminu jej obowi±zywania, zwiêkszenia warto¶ci umowy o maksymalnie 10%,
b) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, dotycz±cych braku przygotowania / przekazania miejsca realizacji dostawy;
c) w przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcê asortyment zosta³ wycofany z produkcji Zamawiaj±cy dopuszcza, po wcze¶niejszym uzgodnieniu, dostarczenie towarów o parametrach równowa¿nych b±d¼ lepszych
w tej samej cenie;
d) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
e) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia,
z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
f) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
2. Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. d), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê opisu propozycji zmian i ich uzasadnienie o wysoko¶ci zwiêkszonych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 litera e) i f).
3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¿aden powy¿szych zapisów nie obliguje Zamawiaj±cego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza tak± mo¿liwo¶æ. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
5. Zmiana musi byæ uzasadniona prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 08:30

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.