Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-04
Og³oszenie nr 760304-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (085) 7469750
faks: (085) 7469752
e-mail: zampubl@pb.edu.pl
www: www.pb.edu.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, https://bip.pb.edu.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.pb.edu.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie, za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca lub osobo¶cie
Adres: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 15-333 Bia³ystok ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: K-DZP.262.139.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej (kod wg CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety, 33741100-7 – ¦rodek do mycia r±k) wg wykazu okre¶lonego w Specyfikacji zamówienia – Formularzu cenowym stanowi±cym za³. Nr 2 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.76.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O¶wiadczenie lub o¶wiadczenie wraz z dowodami, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.2 SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy (wed³ug za³±czonego wzoru – za³±cznik nr 4 do SIWZ).
2) Informacje o sposobie przygotowania wy¿ej wymienionych dokumentów:
2.1 Dokumenty przyjmuj±ce formê za³±czników do oferty Wykonawcy, musz± byæ z³o¿one pisemnie, z tym ¿e:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w SIWZ dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale;
b) dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w lit. a), sk³adane s±
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
2.2 Dokumenty z³o¿one w formie kopii musz± byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
2.3 Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± zostaæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Dokumenty nie przet³umaczone na jêzyk polski nie bêd± brane pod uwagê.
7.1. Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiêcej Wykonawców
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
1) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 9.
2) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li zosta³y okre¶lone w SWIZ), Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± spe³niaæ ³±cznie.
4) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (je¶li zosta³y okre¶lone w SIWZ).
5) Ka¿dy wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (je¶li zosta³y okre¶lone), zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.1 i 1.2 (na/wg za³±cznika nr 3 i 4 do SIWZ)
6) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
1) Wype³niony Formularz ofertowy (na/wg za³±czonego wzoru druku – za³. nr 1 do SIWZ);
2) Wype³nion± Specyfikacjê zamówienia – Formularz cenowy (wg za³±czonego wzoru – Za³. nr 2 do SIWZ).
3) O¶wiadczenie o zapewnieniu na czas realizacji umowy dozowników do poz.1, 3, 6 w ilo¶ci po min.100 szt. do ka¿dej pozycji , do poz.2, 7, 10, 11, 12, 13, 19 w ilo¶ci po min.50 szt. do ka¿dej pozycji, do poz.5, 8 w ilo¶ci po min.40 szt. do ka¿dej pozycji (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
4) O¶wiadczenie o zgodno¶ci oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Za³. nr nr 2 do SIWZ (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
5) O¶wiadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwy¿szej jako¶ci pod wzglêdem technicznym i u¿ytkowym, spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cych norm oraz posiadaj±cego aktualne dokumenty dopuszczaj±ce
go do u¿ytku, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
6) O¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt 3 SIWZ oraz we wzorze umowy
(na druku Formularza oferty – Za³. nr 1 do SIWZ).
7) Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wzór umowy § 14 Zmiany umowy
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w przypadku wykorzystania ca³ej warto¶ci umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy przed up³ywem terminu jej obowi±zywania, zwiêkszenia warto¶ci umowy o maksymalnie 10%,
b) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, dotycz±cych braku przygotowania / przekazania miejsca realizacji dostawy;
c) w przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcê asortyment zosta³ wycofany z produkcji Zamawiaj±cy dopuszcza, po wcze¶niejszym uzgodnieniu, dostarczenie towarów o parametrach równowa¿nych b±d¼ lepszych
w tej samej cenie;
d) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
e) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia,
z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
f) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
2. Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. d), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê opisu propozycji zmian i ich uzasadnienie o wysoko¶ci zwiêkszonych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 litera e) i f).
3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¿aden powy¿szych zapisów nie obliguje Zamawiaj±cego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza tak± mo¿liwo¶æ. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
5. Zmiana musi byæ uzasadniona prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 08:30
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Ca³odobowa us³uga ochrony budynku biurowego i przyleg³ego placu Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Bia³ymstoku
- Naprawy sprzêtu komputerowego w OR KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja uk³adu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Bia³ostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnêtrznej w gara¿u usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Bia³ymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê ulicy Mrówczej i ulicy Pajêczej w Bia³ymstoku wraz z infrastruktur± techniczn±
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- "Sprzeda¿ i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci, dla Poznañskich O¶rodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów jednorazowych i akcesoriów do sprz±tania - Postêpowanie ponowne
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów przemys³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
wiêcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





