Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 760126-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Ocena innowacyjności wniosków o powierzenie grantu na transfer technologii w projekcie "Sieć Otwartych Innowacji" realizowanym w ramach działania 2.2. Otwarte innowacje - wspieranie transferu technologii POIR" w obszarze inteligentne sieci i technologie informacyjno-komunikacyjne oraz geoinformacyjne, odpowiadającym swoim zakresem KIS 10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt Sieć Otwartych Innowacji P0017, Dotacja UE, Projekt nr: POIR.02.02.00-00-0001/16-01
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 695 36 00, 22 695 36 88
faks: 22 695 36 99
e-mail: zamowienia.publiczne@arp.pl
www: https://bip.arp.pl/
adres profilu nabywcy: https://bip.arp.pl/strona-glowna/zamowienia-publiczne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.arp.pl/strona-glowna/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.arp.pl/strona-glowna/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Adres: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, budynek Centrum Bankowo-Finansowego (CBF), wejście „C”, 4 piętro, Recepcja
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/PN/29/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dokonywaniu oceny pod względem wypełniania przez Technologię, której dotyczy Wniosek, kryterium innowacyjności (dalej „Ocena innowacyjności”) w obszarze inteligentne sieci i technologie informacyjno - komunikacyjne oraz geoinformacyjne, odpowiadająca swoim zakresem KIS 10 , będącej częścią oceny merytorycznej:
1) wniosków o powierzenie grantu na transfer technologii (dalej „Wniosek” lub „Wnioski”),
2) wniosków o zmianę w umowie o powierzenie grantu na transfer technologii (dalej „Wniosek o zmianę” lub „Wnioski o zmianę”), w przypadkach, w których zmiany wnioskowane przez Grantobiorcę mogą mieć wpływ na obszary projektu objęte ww. Oceną,
oraz przedkładania każdorazowo odpowiednio jej wyników w formie elektronicznej i pisemnej, w oparciu o kryteria określone w „Przewodniku po kryteriach wyboru Wniosków o powierzenie grantu na transfer Technologii”, stanowiącego Załącznik nr 1 do „Regulaminu przeprowadzania konkursu na transfer technologii”, dostępnego na stronie https://siecotwartychinnowacji.pl, w formie dokumentu pn.:
a) „Karta oceny merytorycznej. Kryteria weryfikujące innowacyjność” – dalej „Karta Oceny” (Załącznik Nr 4 do wzoru umowy),
b) „Karta oceny wpływu wnioskowanych zmian w Umowie o powierzenie grantu na spełnianie przez Technologię, będącą przedmiotem Umowy, kryterium innowacyjności” – dalej „Karta Oceny zmian” (Załącznik Nr 5 do wzoru umowy).
2. Zamawiający planuje zlecanie w trakcie trwania umowy ok. 30 usług Oceny innowacyjności Wniosków, w tym usług Oceny innowacyjności Wniosków o zmianę.
3. Ostateczna liczba zleconych usług zależeć będzie od faktycznych potrzeb związanych z przeprowadzonymi konkursami i liczbą złożonych wniosków. Transakcje będą dotyczyć innowacyjnych technologii (produktowych lub procesowych), co najmniej na skalę kraju i muszą wpisywać się w co najmniej jedną z Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Technologie będące przedmiotem transakcji muszą być w fazie rozwoju określanej na poziomie gotowości technologicznej (Technology Readiness Level) TRL 7-9.
II.5) Główny kod CPV: 71.24.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, iż szacunkowa wartość zamówienia wynosi 100.925,10 zł. Środki finansowe netto przeznaczone na sfinansowanie zamówienia są niższe od ww. kwoty.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Zamawiający zastosuje w niniejszym postępowaniu tzw. „procedurę odwróconą”, o której mowa w art. 24aa Ustawy.
4. Umowa będzie obowiązywać od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania się kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zależnie, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 10 (dziesięć) usług polegających na merytorycznej ocenie wniosków pod względem kryteriów związanych z innowacyjnością (rozumienie innowacji dotyczącej produktu i procesu podano poniżej) w obszarze/zakresie odpowiadającym jednemu lub kilku działom/ obszarom /zakresom wskazanym w opisie Krajowej Inteligentnej Specjalizacji nr 10 - inteligentne sieci i technologie informacyjno-komunikacyjne oraz geoinformacyjne, aktualnym na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu (aktualne opisy KIS są publicznie dostępne i znajdują się na stronie internetowej: https://smart.gov.pl/pl/):
Innowacja produktowa to wprowadzenie wyrobu lub usługi, które są nowe lub znacząco udoskonalone w zakresie swoich cech lub zastosowań. Zalicza się tu znaczące udoskonalenia pod względem specyfikacji technicznych, komponentów i materiałów, wbudowanego oprogramowania, łatwości obsługi lub innych cech funkcjonalnych. Innowacje produktowe (w obrębie produktów) mogą wykorzystywać nową wiedzę lub technologie bądź bazować na nowych zastosowaniach lub kombinacjach istniejącej wiedzy i technologii. Termin „produkt” jest stosowany na oznaczenie zarówno wyrobów, jak i usług.
Innowacja procesowa, czyli innowacja w obrębie procesu to wdrożenie nowej lub znacząco udoskonalonej metody produkcji lub dostawy. Do tej kategorii zalicza się znaczące zmiany w zakresie technologii, urządzeń oraz/lub oprogramowania. Innowacje w obrębie procesów mogą mieć za cel obniżenie kosztów jednostkowych produkcji lub dostawy, podniesienie jakości, produkcję bądź dostarczanie nowych lub znacząco udoskonalonych produktów.
2.2. Wykonawca musi wykazać, że zapewni dwie (2) osoby, z których każda:
1) posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe rozumiane, jako pełnienie łącznie przez okres 5 lat funkcji:
a) samodzielnego pracownika naukowego (ze stopniem naukowym doktora habilitowanego lub tytułem profesora) na uczelniach wyższych lub w instytutach naukowych lub w instytutach badawczych;
lub
b) eksperta lub pracownika na stanowisku kierowniczym w działach / pionach technologicznych w centrach transferu technologii, w parkach naukowo-technologicznych, w centrach innowacji lub w przedsiębiorstwach,
w obszarze odpowiadającym jednemu lub kilku działom/ obszarom wskazanym w opisie KIS 10 (inteligentne sieci i technologie informacyjno-komunikacyjne oraz geoinformacyjne) aktualnych na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2) wykonała w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa (2) opracowania, dotyczące innowacyjności, których tematyka odpowiada wskazanemu wyżej działowi/obszarowi KIS, w formie:
a) oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie projektów związanych z wdrażaniem innowacji (w ramach POIR lub POIG lub RPO lub POPW lub POIŚ lub POPC);
lub
b) opinii o innowacyjności na rzecz niepowiązanego ze sobą podmiotu;
lub
c) audytu innowacyjności na rzecz niepowiązanego ze sobą podmiotu;
lub
d) oceny potencjału komercyjnego przedsięwzięć gospodarczych na rzecz niepowiązanego ze sobą podmiotu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszych ofert - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona i z którym będzie miała być zawarta umowa, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów: potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2) dowodów określających, czy usługi, o których mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument zawierający, co najmniej informacje w nim zawarte;
2) Dokument, z którego będzie wynikać zakres umocowania - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje osoba inna niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3 do SIWZ - w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy;
6) Potwierdzenie wniesienia wadium w jednej z form określonych w Rozdziale X SIWZ.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1076) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące) złotych;
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru dokonanego przez Wykonawcę):
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
77 1240 6247 1111 0000 4975 2430;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299), zwanej dalej PARP.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w Rozdziale XII pkt. 2.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
4. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP - złożenie przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu w tytule przelewu musi wskazywać nazwę lub numer postępowania.
6. Wadium w formie niepieniężnej wystawione na potrzeby przedmiotowego postępowania musi być wniesione w oryginale.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej.
Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
9. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób zgodny z komunikacją pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami. Przedłużenie ważności wadium musi być złożone w formie, w której zostało wniesione wadium (w przypadku formy innej niż pieniądz).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Liczba skierowanych osób do realizacji zamówienia: | 10,00 |
Cena: | 55,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: | 30,00 |
Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju: | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani będą przez zawarciem umowy do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia Umowy według wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Koncepcja rozwoju społeczności energetycznej - Chełmiński Klaster Energii w Chełmnie nr KPOD.03.12-IP.05-0273/23
- Przywrócenie ciągłości morfologicznej i poprawa warunków siedliskowych w korycie Czarnej Staszowskiej - etap 1 w km 29+100-34+600
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.