Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Ogłoszenie nr 760029-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów MOPS w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 322 221 289,
faks: 322 221 289
e-mail: zp@mops-myslowice.pl, sekretariat@mops-myslowice.pl
www: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: papierowo
Adres: Mysłowice, ul.Gwarków 24
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DA.241-20/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie gorących posiłków z naturalnych składników, ich wydawanie oraz na zlecenie Zamawiającego dowożenie posiłków, a w przypadku klęski żywiołowej lub zdarzenia losowego wydawanie posiłków na zlecenie MOPS w formie suchego prowiantu.
Przewiduje się wydawanie ok:
• 50 zestawów dziennie w jednorazowych opakowaniach z dowozem (w tym ok. 35 na Noclegownię dla bezdomnych mężczyzn przy ul. Strażackiej 9 w Mysłowicach)
• 15 zestawów dziennie z możliwością spożycia na miejscu w lokalu Wykonawcy
przez 7 dni w tygodniu. Podana ilość jest wielkością orientacyjną przyjętą na potrzeby przedmiotowego zamówienia.
Podana ilość posiłków jest wartością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości posiłków o 15% i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
Miejsce wydawania posiłków ma być usytuowane w Mysłowicach w dzielnicy Centrum lub Szopena-Wielka Skotnica lub Piasek lub Stare Miasto w odległości nie większej niż 500 m od przystanku autobusowego/tramwajowego (wykaz ulic wchodzących w skład wymienionych dzielnic, stanowi załącznik nr 6 do siwz). Odległość miejsca wydawania posiłków od przystanku autobusowego będzie sprawdzona na stronie https://www.google.pl/maps/
Miejsce wydawania posiłków ma być w lokalu ogrzewanym. W miejscu wydawania posiłków będzie możliwość spożycia na miejscu przez min. 10 osób jednocześnie, a na życzenie klienta będzie wydawane w formie „na wynos” w jednorazowych pojemnikach na żywność.
Zamawiający w szczególnych przypadkach (np. klient jest na kwarantannie) może zlecić Wykonawcy dowóz posiłku do domu klienta na terenie miasta Mysłowice oraz może zlecić dowożenie posiłków na Noclegownię dla bezdomnych mężczyzn w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 9.
Awaria pojazdu Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku transportu.
Gorące posiłki będą wydawane i dowożone przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 12:00 do 14:00. W tym czasie nie będą sprzedawane napoje alkoholowe.
Suchy prowiant będzie wydawany w godzinach i dniach wyznaczonych przez Zamawiającego – w zależności od zaistniałej sytuacji.
Miejsce przygotowywania oraz wydawania posiłków, osoby mające kontakt z żywnością oraz środek transportu posiłków muszą spełniać wymogi określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019, poz. 1252) – w szczególności Dział IV Wymagania higieniczne a w okresie pandemii Wykonawca jest zobowiązany stosować się do wszystkich wytycznych i rekomendacji wydawanych i publikowanych na stronach https://www.gov.pl oraz https://gis.gov.pl .
Posiłki będą wydawane na podstawie decyzji administracyjnych (wydawanych zgodnie z ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. tj. Dz.U. 2020r. poz.1876) pokazywanej przez klienta tut. Ośrodka i bonów żywnościowych. W przypadku klęski żywiołowej lub zdarzenia losowego posiłki w formie suchego prowiantu będą wydawane na zlecenie tut. Ośrodka a decyzja administracyjna zostanie wydana w późniejszym terminie.
Posiłki mogą być jednodaniowe np.: zupa z wyrobem mięsnym/rybnym lub bigos z mięsem lub pierogi z mięsem lub mięso/ryba z ziemniakami i surówką itp. – całość o wadze min. 60 dkg. z zastrzeżeniem, że gotowy wyrób mięsny/rybny podawany w ramach posiłku stanowi co najmniej 10 dkg danego posiłku.
Zamawiający pod pojęciem wyrób mięsny/rybny rozumie mieso / rybę po obróbce termicznej, przygotowane do spożycia. Jadłospis nie może się powtarzać w ciągu tygodnia. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu (osobie wymienionej w § 6 pkt 1 umowy) jadłospis miesięczny. Zamawiający ma prawo zażądać zmiany w przypadku powtarzającego się jadłospisu w ciągu tygodnia. Wykonawca ma prawo zgłosić zmiany w jadłospisie z zachowaniem w/w wymogów dot. jadłospisu.
Na suchy prowiant składa się minimum: 2 bułki, 5 dkg wędliny, 5 dkg nabiału, 5 dkg masła, 2,5 dkg dżemu, owoc typu jabłko, gruszka, banan lub pomarańcz, 1 l soku.
Zamawiający stawia warunek zatrudnienia co najmniej 1 osoby na co najmniej 1/2 etatu na umowie o pracę, która będzie przygotowywała gorące posiłki dla klientów MOPS Mysłowice.
Do każdej faktury Wykonawca będzie dołączać oświadczenie o spełnieniu warunku o zatrudnieniu j/w.
II.5) Główny kod CPV: 55.32.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 158400,00
Waluta: zł
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; opis sposobu dokonania oceny tego warunku: na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz na zasadzie spełnia/niespełnia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią sytuację finansową lub ekonomiczną, opis sposobu dokonania oceny tego warunku: na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz na zasadzie spełnia/niespełnia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią sytuację techniczną lub zawodową, Zamawiający stawia warunek zatrudnienia co najmniej 1 osoby na co najmniej 1/2 etatu na umowie o pracę, która będzie przygotowywała gorące posiłki; opis sposobu dokonania oceny tego warunku: na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.1.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
6.1.3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Oświadczenie zgodnie z zał. nr 1 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
deklaracja dowiezienia posiłku po godzinach: | 20,00 |
odległość lokalu od przystanku: | 20,00 |
cena za przygotowanie posiłku: | 40,00 |
cena za dowiezienie posiłku: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy (np. zwiększenia o 15% wartości umowy, w zakresie miejsca podawania posiłków, pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała warunki opisane w pkt. 3 siwz i jeśli zostały przyznane pierwotnie punkty za lokalizację to nowa lokalizacja też uzyskałaby tyle samo punktów) wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa warzyw
- REMONT MURU Z PRZYPORAMI W GRANICACH DZIAŁKI SĄDU REJONOWEGO W MYSŁOWICACH
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Mysłowicach - Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 16 - Część 2 - Przedszkole nr 4
- Wykonanie II etapu rekultywacji technicznej zgodnie z ,,Projektem zagospodarowania terenu przekształconego działalnością górniczą, położonego przy południowej granicy zakładu głównego PGG Oddział KWK Mysłowice-Wesoła, wraz z odbiorem i transportem kruszywa naturalnego z terenu kopalni
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
- Żywienie uczniów w Szkole Podstawowej w Lubniu
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Muzeum Powstania Warszawskiego
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. w Zespole Szkół Muzycznych nr 2 im. Wojciecha Kilara w Rzeszowie
- Usługi cateringowe na terenie kampusów Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24, Al. Jana Pawła II 37, ul. Podchorążych 1, ul. Kanonicza 1, ul. Lea 114.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.