eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760001-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej:

"Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej „Słoneczne wzgórze” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej, krajowy numer identyfikacyjny 36719081000000, Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 146393034, 146393034
e-mail: e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl
www: www.slonecznewzgorze.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Zakład budżetowy.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.slonecznewzgorze.tarnow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Adres: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” ul. Sanguszków 28A 33-100 Tarnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

Numer referencyjny: ZAZ/1/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I – Dostawa artykułów spożywczych do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15800000-6
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr3 do SIWZ- formularz cenowy. (art. Spożywcze)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,
Część II – Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15982000-5
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ oraz
załącznik nr 5 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
-dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
-Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia witryny chłodniczej, w której zamawiający będzie przechowywał towar
-Wykonawca zobowiązuje się do kontroli technicznej udostępnionego sprzętu
Część III – Dostawa kawy i herbaty do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15860000-4
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ- formularz cenowy. (kawa herbata)
-dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
-Wykonawca zobowiązuje się do organizacji szkoleń dla personelu restauracji.
Część IV – Dostawa wędlin i mięsa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15131110-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz załącznik nr 9 do SIWZ- formularz cenowy. (wędliny i mięso)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona zostanie po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A

Część V – Dostawa produktów mleczarskich do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15500000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ oraz załącznik nr 11 do SIWZ- formularz cenowy. (produkty mleczarskie)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu, po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,
Część VI – Dostawa pieczywa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15810000-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ oraz załącznik nr 13 do SIWZ- formularz cenowy. ( pieczywo)
- dostawa codziennie, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do soboty, w godzinach 6-8, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,
Część VII – Dostawa ryb do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV:15221000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ oraz załącznik nr 15 do SIWZ- formularz cenowy. ( ryby)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
Część VIII – Dostawa jajek do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 03142500-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ oraz załącznik nr 17 do SIWZ- formularz cenowy. ( jaja)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
Część IX – Dostawa warzyw i owoców do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15300000-1
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ oraz załącznik nr 19 do SIWZ- formularz cenowy. ( warzywa i owoce)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
Część X – Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15812000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ oraz załącznik nr 21 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona po upływie min 24h od momentu złożenia zamówienia
Część XI – Dostawa wody do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15981000
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ oraz załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy. ( woda)
- dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16
-dostawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A oraz wymianę pustych pojemników z wodą na pełne oraz zaopatrzenie w kubki jednorazowe,
-dostawa odbywać się będzie w następujący sposób, w miesiącach III, IV,V,X trzy razy w miesiącach VI, VII, VIII, IX cztery razy w miesiącach XI, XII, I,II dwa razy w miesiącu


II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.98.20.00
15.86.00.00
15.13.11.10
15.50.00.00
15.81.00.00
15.22.10.00
03.14.25.00
15.30.00.00
15.81.20.00
15.98.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.1.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty i wszystkie załączone oświadczenia i dokumenty podpisuje własnoręcznie osoba reprezentująca Wykonawcę na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, albo osoba należycie umocowana przez osobę uprawnioną do reprezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz
w przypadku:
1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów
i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu,
3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy
i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie
w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego,
4) zmiany danych adresowych Stron,
5) zmiany warunków i terminów płatności,
6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy,
a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie;
2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 26 do SIWZ.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr3 do SIWZ- formularz cenowy. (art. Spożywcze)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ oraz
załącznik nr 5 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
-dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
-Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia witryny chłodniczej, w której zamawiający będzie przechowywał towar
-Wykonawca zobowiązuje się do kontroli technicznej udostępnionego sprzętu


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15982000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa kawy i herbaty do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ- formularz cenowy. (kawa herbata)
-dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A
-Wykonawca zobowiązuje się do organizacji szkoleń dla personelu restauracji.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15860000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa wędlin i mięsa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz załącznik nr 9 do SIWZ- formularz cenowy. (wędliny i mięso)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona zostanie po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, towar będzie wniesiony przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131110-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ oraz załącznik nr 11 do SIWZ- formularz cenowy. (produkty mleczarskie)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu, po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: – Dostawa pieczywa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ oraz załącznik nr 13 do SIWZ- formularz cenowy. ( pieczywo)
- dostawa codziennie, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do soboty, w godzinach 6-8, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00
Część nr: 7
Nazwa: – Dostawa ryb do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ oraz załącznik nr 15 do SIWZ- formularz cenowy. ( ryby)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15221000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00
Część nr: 8
Nazwa: Dostawa jajek do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ oraz załącznik nr 17 do SIWZ- formularz cenowy. ( jaja)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ oraz załącznik nr 19 do SIWZ- formularz cenowy. ( warzywa i owoce)
- dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, , dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00
Część nr: 10
Nazwa: Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ oraz załącznik nr 21 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona po upływie min 24h od momentu złożenia zamówienia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15812000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00
Część nr: 11
Nazwa: Dostawa wody do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ oraz załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy. ( woda)
- dostawa będzie dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16
-dostawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A oraz wymianę pustych pojemników z wodą na pełne oraz zaopatrzenie w kubki jednorazowe,
-dostawa odbywać się będzie w następujący sposób, w miesiącach III, IV,V,X trzy razy w miesiącach VI, VII, VIII, IX cztery razy w miesiącach XI, XII, I,II dwa razy w miesiącu


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.