eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazarządzanie i nadzór nad projektem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-02

POZYCJA 75

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad projektem: "Przebudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej, na odcinku Białobrzegi - Jedlińsk" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Maciej Grotkowski tel. 22 3758801; faks 22 3758788, e-mail: mgrotkowski@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad projektem: "Przebudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej, na odcinku Białobrzegi - Jedlińsk". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia zarządzanie i nadzór nad projektem: "Przebudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Białobrzegi - Jedlińsk". Krótka charakterystyka robót, nad którymi będzie pełniony nadzór: Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę istniejącej drogi krajowej nr 7 oraz budowę drugiej, nowej jezdni /po stronie wschodniej/ na odcinku BIAŁOBRZEGI - JEDLIŃSK, długości 15,699 km (od km 443+895 do km 459+594), wraz z budową nowych obiektów mostowych, wiaduktów drogowych na węzłach, kładek dla pieszych, przepustów, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz ochrony ekologicznej, budową nowej i przebudową istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej (w tym roboty wyburzeniowe, przebudowa gazociągu średniego ciśnienia, linii energetycznych, instalacji telekomunikacyjnych i instalacji wodno-kanalizacyjnych). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo: mazowieckie. Kod NUTS: PL 07. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN; b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1; (xpb > lub = 1); c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na poniższych stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe - Nie mniej niż 8 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg lub obiektów mostowych. - Co najmniej dwuletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inż. Rezydent, Z-ca Inżyniera Rezydenta), na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg warunków FIDIC (co najmniej jeden projekt drogowy o wartości co najmniej 60 mln PLN.) Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: - Co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych - Co najmniej roczne doświadczenie na jednym projekcie o wartości co najmniej 40 mln PLN, zrealizowanym wg warunków FIDIC, na stanowisku co najmniej Inżyniera Rezydenta lub Z-cy Inżyniera Rezydenta. Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: Ř Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w obmiarach, wycenie i rozliczaniu drogowych robót budowlanych. Ř Min. dwuletnie doświadczenie przy rozliczeniach kontaktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC, na stanowisku inspektora ds. rozliczeń Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: Lp./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek A/Sprzęt 1/Komputery z oprogramowaniem /12 2/Drukarki/3 3/Telefon/3 4/Fax/1 5/Kserokopiarka/2 6/Skaner/1 7/Aparat fotograficzny - cyfrowy/2 8/Kamera cyfrowa/1 9/Komplet sprzętu geodezyjno-pomiarowego umożliwiającego dokonanie obmiarów i pomiarów kontrolnych/1 B/Środki transportu i łączności 1/Samochody osobowe (w tym terenowe 4x4)/10 (2) 2/Telefony komórkowe/18 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę złożenia ofert, wykonał usługi polegające na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją co najmniej 2 projektów obejmujących budowę / przebudowę dróg klasy A, S, GP i G (mogą być również zlokalizowane na obszarze zabudowy) lub/i obiektów mostowych, leżących w ciągach tych dróg, realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1.c) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). b) Informację o posiadanym potencjale technicznym ("Potencjał techniczny") wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) - c) oraz III.2.1.3) a) - c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/21/EFRR/WA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.02.2006, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pok. 519, V piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest finansowane z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie nadzoru nad robotami w zakresie: obsługi geodezyjnej i geologicznej, gazowymi, telekomunikacyjnymi, wodnokanalizacyjnymi, energetycznymi oraz robotami związanymi z nasadzeniem zieleni. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.