Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego
Numer ogłoszenia: 75 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego. - część III - LOT 3: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KMP w Zielonej Górze oraz dostępów BRA ISDN do sieci publicznej dla jednostek: KPP Świebodzin, KP Gubin, KPP Żary, KPP Żagań, KPP Nowa Sól, KP Lubsko. - Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do: a) świadczenia usług telefonicznych dla linii Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także do sieci telefonii komórkowych, generowanych z lokalizacji Zamawiającego określonych w niniejszym dokumencie; b) świadczenia usług telefonicznych dla Zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także z sieci telefonii komórkowych, na numery Zamawiającego w lokalizacjach określonych w niniejszym dokumencie; c) świadczenia usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie), blokada prezentacji numeru wywołującego, przekierowania połączeń i innych usług dodatkowych będących w ofercie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Telefonia Dialog S.A., Pl. Jana Pawła II 1, 50-135 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7124,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8762,72
Oferta z najniższą ceną: 8762,72 / Oferta z najwyższą ceną: 8762,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy P.z.p., dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie objęte umową podstawową, w granicach 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy P.z.p przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego została uwzględniona wartość zamówień uzupełniających. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w SIWZ. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia w ramach umowy podstawowej została wyczerpana w wyniku zwiększonego, niż zakładano, ruchu na dostępach telefonicznych objętych przedmiotową umową.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





