Ogłoszenie nr 759834-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 013 467-70-49
faks: 0-13 4677011
e-mail: dkw_lupkow@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemna ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego
Adres: Zakład Karny w Łupkowie, 38 - 543 Komańcza, Łupków 45
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 9/P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego, podzielonych na zadania:
ZADANIE I – wędliny wieprzowe, mięso wołowe:
- hamburger wieprzowy, CPV 15895100-9, 1 szt. 80g, w ilości 600 kg,
- kaszanka, CPV 15131134-3, w ilości 1 500 kg,
- kiełbasa zwyczajna, CPV 15131130-5, w ilości 4 300 kg,
- kiełbasa toruńska, CPV 15131130-5, w ilości 2 000 kg,
- kiełbasa krakowska parzona, CPV 15131130-5, w ilości 1 400 kg,
- kiełbasa lencz, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 2 500 kg,
- kiełbasa mortadela, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 3 000 kg,
- salceson, w osłonce foliowej, CPV 15131100-5, w ilości 2 500 kg,
- pieczeń rzymska, CPV 15131400-9, w ilości 2 200 kg,
- kiszka wątrobiana, CPV 15131131-2, w ilości 1 000 kg,
- mielonka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 2 500 kg,
- szynka mielona prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131410-2, w ilości 1 000 kg,
- sznycel wieprzowo- drobiowy, CPV 15110000-2, 1 szt. 80g, w ilości 1 700 kg,
- kiełbasa kminkowa, CPV 15131130-5, w ilości 2 400 kg,
- kiełbasa parówkowa, CPV 15131130-5, w ilości 1 700 kg,
- szynka koserwowa, CPV 15131000-5, w ilości 800 kg,
- pasztetowa wieprzowo – drobiowa, CPV 15131100-6, w ilości 500 kg,
- mięso wołowe gulaszowe – klasy II, mrożone, b/k, mięso chude, nieznacznie ścięgniste, pakowane w worki vac max. po 2,5kg, CPV 15111000-9, w ilości 1 300 kg,
ZADANIE II – mięso, wędliny, podroby drobiowe:
- parówki drobiowe, CPV 15131135-0, w ilości 500 kg,
- polędwica drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 800 kg,
- kiełbasa drobiowa zwyczajna, CPV 15131135-0, w ilości 2 000 kg,
- szynka drobiowa gotowana prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 000 kg,
- pieczeń drobiowa, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg,
- mielonka z indyka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 200 kg,
- baleron drobiowy, CPV 15131500-0, w ilości 1 200 kg,
- mortadela drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg,
- wątroba drobiowa, świeża, CPV 15112300-9, w ilości 1 200 kg,
- hamburger drobiowy, CPV 15895100-9, 1 szt. 80g, w ilości 1 500 kg,
- filet prasowany z kurczaka, CPV 15131500-0, w ilości 500 kg,
- kiełbasa krakowska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 800 kg,
- kiełbasa wiejska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 600 kg.
ZADANIE III – konserwy drobiowe i sojowe:
- mielonka drobiowa 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 200 kg,
- pasztet drobiowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 200 kg,
- pasztet sojowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 200 kg.
Wymagania związane z dostawami w/w asortymentu:
1) Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni, podrobów 3 dni, mięs mrożonych min. 30 dni, konserw min. 90 dni.
2) Ilości artykułów określone w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
3) Dostawca zapewni widoczne opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami
ważności.
4) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę produktu,
- dane dotyczące składników występujących w produkcie oraz znajdujących się w nich substancji alergennych,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta,
- zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu,
- warunki przechowywania w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej.
Warunki realizacji zamówienia:
1) Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Karny w Łupkowie i Oddział Zewnętrzny w Moszczańcu.
2) Transport artykułów mięsnych: na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy:
- mięso, wędliny, podroby – raz w tygodniu,
Ilość i rodzaj zamawianych artykułów mięsnych zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy.
4) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów mięsnych w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
5) Dostawa artykułów mięsnych do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 – 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena zamówienia: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki, wymagają podpisu Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii dokumentów poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.