eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa okuć aluminiowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 759760-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki:

Dostawa okuć aluminiowych.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, krajowy numer identyfikacyjny 37902000000000, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 112 52 05,
faks: 22 112 54 44
e-mail: iel@iel.waw.pl,
www: www.izolatory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.izolatory.pl zakładka: zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.izolatory.pl zakładka: zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: poprzez operatora pocztowego, kurierem lub osobiście

Adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Budynek A, pokój 7.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa okuć aluminiowych.

Numer referencyjny: ZK.293.15.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych elementów przeznaczonych do mocowania na końcach rur szkło-epoksydowych w kompozytowych izolatorach osłonowych. Aluminiowe elementy (okucia) wykonywane techniką odlewania połączone są z rurą nośną izolatora przy użyciu klejui przeznaczone do przenoszenia obciążeń mechanicznych.
Okucia w poszczególnych pakietach różnią się między sobą kształtem, wielkością i wymiarami.
Elementy odlewane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. Okucia z każdego pakietu muszą spełniać wymagania wymiarowe określone w rysunkach konstrukcyjnych. Rysunki obu pakietów dostępne są do wglądu w siedzibie firmy.
Działając na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP Zamawiający nie upubliczni na stronie internetowej rysunków konstrukcyjnych okuć oraz nakłada na Wykonawców mające na celu poufnego charakteru udostępnionych informacji: Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udostępnia do wglądu rysunki wykonawcze okuć aluminiowych w swojej siedzibie na wniosek Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie kopii, zdjęć, utrwalania obrazu rysunków w inny sposób. W trakcie wglądu zabrania się używania telefonu komórkowego. Wgląd w rysunki odbywa się w obecności pracownika Zamawiającego w wyznaczonym pomieszczeniu. Umowa podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę osłon wymaga zachowania poufności rozwiązań technicznych i materiałowych, w związku z czym dostawca okuć jest zobowiązany do podpisania klauzuli poufności (zał. Nr 5 do SIWZ). Wykonawca nie może w żaden sposób przekazywać, udostępniać, kopiować rysunków technicznych oraz jakichkolwiek rozwiązań techniczno – konstrukcyjnych, które rysunki te zawierają. W wypadku udostępnienia przez Wykonawcę powyższych danych osobom trzecim Zamawiający może dochodzić swoich praw, wynikających z ochrony swoich praw, w tym praw autorskich na drodze sądowej. Podczas wglądu wykonawca zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa, utrzymania dystansu społecznego. Zabrania się dokonywania wglądu przez osoby chore, wykazujące objawy silnej infekcji.
Wymagania zestawione poniżej dotyczą obu pakietów.
Jakość powierzchni/struktura okuć: Na wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni okuć aluminiowych niedopuszczalne są żadne wybrzuszenia, pęcherze gazowe, kawerny, wtrącenia, ślady szlifowania (rowki) oraz otwarta porowatość (okrągłe, podłużne pory, struktura gąbczasta). Odlewy aluminiowe muszą mieć jednorodną strukturę. Spawy naprawcze, uszczelnienia (np.: poprzez impregnację metalu) są niedopuszczalne. Obszar uszczelnienia na elemencie odlewanym musi być szczelny pod względem gazowym. Powierzchnia okuć aluminiowych powinna być czysta i odtłuszczona, bez ostrych krawędzi i nacięć. Wierzchołki są niedopuszczalne. Do obróbki skrawaniem stosować mieszalne z wodą lub po przerobieniu wolne od pozostałości, usuwalne lub ulatniające się płyny obróbkowe. Oczyszczanie okuć powinno odbywać się bezpośrednio po obróbce. Dostawca musi zagwarantować odtłuszczenie środkami czystości na bazie wody. Podczas zbyt długiego odstępu czasu pomiędzy obróbką mechaniczną i oczyszczaniem elementu może dojść do spieczenia materiału chłodząco-smarującego na powierzchni, który podczas późniejszych procesów mycia jest nie do usunięcia. Może to negatywnie wpłynąć na dalsze kroki procesu takie jak: klejenie, lakierowanie.
Znakowanie okuć: Indywidualna identyfikacja. Na każdym odlewie aluminiowym musi być trwałe, czytelne oznakowanie zawierające co najmniej: datę odlewu (miesiąc, rok); numer rysunku; numer wykonania; szarżę.
Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każdy odlew aluminiowy musi być zabezpieczony przed zabrudzeniem, korozją i uszkodzeniem mechanicznym. Odlewy aluminiowe w opakowaniu zbiorczym muszą być odizolowane od siebie, nie mogą się przemieszczać i stykać.
Znakowanie zbiorcze: Każde opakowanie zbiorcze odlewów aluminiowych musi być dostarczone z dobrze widocznym, odpornym na działanie wody oznakowaniem zawierającym co najmniej: nazwę producenta; numer zamówienia; numer rysunku; ilość sztuk odlewów.
Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 2.2 zawierające wszystkie opisane w rozdziale 5A SIWZ badania, wystawione zgodnie z PN-EN 10204.


II.5) Główny kod CPV: 31.23.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem krajowym, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Próbki zgodnie z opisem w rozdziale 5A SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas realizacji zamówienia jednostkowego:30,00
termin płatności:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ewentualne zmiany warunków niniejszej umowy muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany, o których mowa w ust. 2, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu
art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Działając na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP Zamawiający nie upubliczni na stronie internetowej rysunków konstrukcyjnych okuć oraz nakłada na Wykonawców mające na celu poufnego charakteru udostępnionych informacji:
1) Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udostępnia do wglądu rysunki wykonawcze okuć aluminiowych w swojej siedzibie na wniosek Wykonawcy.
2) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie kopii, zdjęć, utrwalania obrazu rysunków w inny sposób. W trakcie wglądu zabrania się używania telefonu komórkowego.
3) Wgląd w rysunki odbywa się w obecności pracownika Zamawiającego w wyznaczonym pomieszczeniu.
4) Podczas wglądu wykonawca zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa, utrzymania dystansu społecznego. Zabrania się dokonywania wglądu przez osoby chore, wykazujące objawy silnej infekcji.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Umowa podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę osłon wymaga zachowania poufności rozwiązań technicznych i materiałowych, w związku z czym dostawca okuć jest zobowiązany do podpisania klauzuli poufności (zał. Nr 5 do SIWZ). Wykonawca nie może w żaden sposób przekazywać, udostępniać, kopiować rysunków technicznych oraz jakichkolwiek rozwiązań techniczno – konstrukcyjnych, które rysunki te zawierają. W wypadku udostępnienia przez Wykonawcę powyższych danych osobom trzecim Zamawiający może dochodzić swoich praw, wynikających z ochrony swoich praw, w tym praw autorskich na drodze sądowej.

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 10:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pakiet I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Skład chemiczny (PN-EN 1706): EN AC-42100T6 (EN-AC-Al Si7Mg0,3T6).
Wytrzymałość na rozciąganie Rm (PN-EN 1706): min. 290 MPa.
Granica plastycznośći Rp0,2 (PN-EN 1706): min. 210 MPa.
Wydłużenie przy zerwaniu A (PN-EN 1706): min 4%.
Twardość wg. Brinella (PN-EN 1706): min 90 HBW.
Ilość do zamówienia: 600 szt.
W zależności od rzeczywistych potrzeb, związanych z procesem produkcyjnym, technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku, Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości zamawianych okuć aluminiowych niż objęta postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 300 szt.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31230000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia jednostkowego:30,00
Termin płatności:10,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
W celu wykazania parametrów techniczno – jakościowych okuć aluminiowych przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenie w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, próbek w ilości 6 szt.
W celu sprawdzenia składu chemicznego i właściwości mechanicznych okuć zostaną przeprowadzone badania co najmniej trzech parametrów w oparciu o normę PN-EN 1706.Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale pozwala zakwalifikować testowane okucie do dalszych badań (badania okuć). Okucia muszą zostać dodatkowo poddane badaniom typu (podczas kwalifikacji dostawcy i przy każdej zmianie procesu produkcyjnego) oraz badaniom standardowym (przy każdej dostawie okuć) na ciśnienie i gazoszczelność. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań okuć (badania typu i badania standardowe) pozwala zakwalifikować testowany odlew do dalszych prób technologicznych i badań odlewu na wyrobie. Dodatkowe badania na izolatorze sprawdzane przez Zamawiającego: Zamawiający wykona na testowanych odlewach próby technologiczne polegające na połączeniu aluminiowych odlewów (okuć) z rurą szkło-epoksydową przy użyciu kleju. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanym kompozytowym izolatorze osłonowym zostanie przeprowadzone badanie na zgodność z normą: badanie typu zgodnie z PN-EN 61462 p.8.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na odlewie i wyrobie potwierdza wymaganą jakość odlewu.
Próby odbywać się będą pod nadzorem komisji powołanej przez Kierownika Zamawiającego. Z każdej z prób zostanie sporządzony protokół zawierający wyniki przeprowadzonych badań, podpisany przez członków komisji.
Próbki okuć muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku.

Część nr: 2
Nazwa: Pakiet II.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Skład chemiczny (PN-EN 1706): EN AC-43000F (EN-AC-Al Si10MgF).
Wytrzymałość na rozciąganie Rm (PN-EN 1706): min. 180 MPa.
Granica plastycznośći Rp0,2 (PN-EN 1706): min. 90 MPa.
Wydłużenie przy zerwaniu A (PN-EN 1706): min 2,5%.
Twardość wg. Brinella (PN-EN 1706): min 55 HBW.
Ilość do zamówienia: 7.500 szt.
W zależności od rzeczywistych potrzeb, związanych z procesem produkcyjnym, technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku, Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości zamawianych okuć aluminiowych niż objęta postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 5.000 szt.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31230000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia jednostkowego:30,00
Cena:60,00
Termin płatności:10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
W celu wykazania parametrów techniczno – jakościowych okuć aluminiowych przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenie w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, próbek w ilości 6 szt.
W celu sprawdzenia składu chemicznego i właściwości mechanicznych okuć zostaną przeprowadzone badania co najmniej trzech parametrów w oparciu o normę PN-EN 1706.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale pozwala zakwalifikować testowane okucie do dalszych badań (badania okuć). Okucia muszą zostać dodatkowo poddane badaniom typu (podczas kwalifikacji dostawcy i przy każdej zmianie procesu produkcyjnego) oraz badaniom standardowym (przy każdej dostawie okuć) na ciśnienie i gazoszczelność.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań okuć (badania typu i badania standardowe) pozwala zakwalifikować testowany odlew do dalszych prób technologicznych i badań odlewu na wyrobie.
Dodatkowe badania na izolatorze sprawdzane przez Zamawiającego
Zamawiający wykona na testowanych odlewach próby technologiczne polegające na połączeniu aluminiowych odlewów (okuć) z rurą szkło-epoksydową przy użyciu kleju. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanym kompozytowym izolatorze osłonowym zostanie przeprowadzone badanie na zgodność z normą: badanie typu zgodnie z PN-EN 61462 p.8.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na odlewie i wyrobie potwierdza wymaganą jakość odlewu.
Próby odbywać się będą pod nadzorem komisji powołanej przez Kierownika Zamawiającego. Z każdej z prób zostanie sporządzony protokół zawierający wyniki przeprowadzonych badań, podpisany przez członków komisji.
Próbki okuć muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.