Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Ogłoszenie nr 759760-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Dostawa okuć aluminiowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 112 52 05,
faks: 22 112 54 44
e-mail: iel@iel.waw.pl,
www: www.izolatory.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.izolatory.pl zakładka: zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.izolatory.pl zakładka: zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: poprzez operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Budynek A, pokój 7.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZK.293.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych elementów przeznaczonych do mocowania na końcach rur szkło-epoksydowych w kompozytowych izolatorach osłonowych. Aluminiowe elementy (okucia) wykonywane techniką odlewania połączone są z rurą nośną izolatora przy użyciu klejui przeznaczone do przenoszenia obciążeń mechanicznych.
Okucia w poszczególnych pakietach różnią się między sobą kształtem, wielkością i wymiarami.
Elementy odlewane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. Okucia z każdego pakietu muszą spełniać wymagania wymiarowe określone w rysunkach konstrukcyjnych. Rysunki obu pakietów dostępne są do wglądu w siedzibie firmy.
Działając na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP Zamawiający nie upubliczni na stronie internetowej rysunków konstrukcyjnych okuć oraz nakłada na Wykonawców mające na celu poufnego charakteru udostępnionych informacji: Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udostępnia do wglądu rysunki wykonawcze okuć aluminiowych w swojej siedzibie na wniosek Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie kopii, zdjęć, utrwalania obrazu rysunków w inny sposób. W trakcie wglądu zabrania się używania telefonu komórkowego. Wgląd w rysunki odbywa się w obecności pracownika Zamawiającego w wyznaczonym pomieszczeniu. Umowa podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę osłon wymaga zachowania poufności rozwiązań technicznych i materiałowych, w związku z czym dostawca okuć jest zobowiązany do podpisania klauzuli poufności (zał. Nr 5 do SIWZ). Wykonawca nie może w żaden sposób przekazywać, udostępniać, kopiować rysunków technicznych oraz jakichkolwiek rozwiązań techniczno – konstrukcyjnych, które rysunki te zawierają. W wypadku udostępnienia przez Wykonawcę powyższych danych osobom trzecim Zamawiający może dochodzić swoich praw, wynikających z ochrony swoich praw, w tym praw autorskich na drodze sądowej. Podczas wglądu wykonawca zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa, utrzymania dystansu społecznego. Zabrania się dokonywania wglądu przez osoby chore, wykazujące objawy silnej infekcji.
Wymagania zestawione poniżej dotyczą obu pakietów.
Jakość powierzchni/struktura okuć: Na wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni okuć aluminiowych niedopuszczalne są żadne wybrzuszenia, pęcherze gazowe, kawerny, wtrącenia, ślady szlifowania (rowki) oraz otwarta porowatość (okrągłe, podłużne pory, struktura gąbczasta). Odlewy aluminiowe muszą mieć jednorodną strukturę. Spawy naprawcze, uszczelnienia (np.: poprzez impregnację metalu) są niedopuszczalne. Obszar uszczelnienia na elemencie odlewanym musi być szczelny pod względem gazowym. Powierzchnia okuć aluminiowych powinna być czysta i odtłuszczona, bez ostrych krawędzi i nacięć. Wierzchołki są niedopuszczalne. Do obróbki skrawaniem stosować mieszalne z wodą lub po przerobieniu wolne od pozostałości, usuwalne lub ulatniające się płyny obróbkowe. Oczyszczanie okuć powinno odbywać się bezpośrednio po obróbce. Dostawca musi zagwarantować odtłuszczenie środkami czystości na bazie wody. Podczas zbyt długiego odstępu czasu pomiędzy obróbką mechaniczną i oczyszczaniem elementu może dojść do spieczenia materiału chłodząco-smarującego na powierzchni, który podczas późniejszych procesów mycia jest nie do usunięcia. Może to negatywnie wpłynąć na dalsze kroki procesu takie jak: klejenie, lakierowanie.
Znakowanie okuć: Indywidualna identyfikacja. Na każdym odlewie aluminiowym musi być trwałe, czytelne oznakowanie zawierające co najmniej: datę odlewu (miesiąc, rok); numer rysunku; numer wykonania; szarżę.
Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każdy odlew aluminiowy musi być zabezpieczony przed zabrudzeniem, korozją i uszkodzeniem mechanicznym. Odlewy aluminiowe w opakowaniu zbiorczym muszą być odizolowane od siebie, nie mogą się przemieszczać i stykać.
Znakowanie zbiorcze: Każde opakowanie zbiorcze odlewów aluminiowych musi być dostarczone z dobrze widocznym, odpornym na działanie wody oznakowaniem zawierającym co najmniej: nazwę producenta; numer zamówienia; numer rysunku; ilość sztuk odlewów.
Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 2.2 zawierające wszystkie opisane w rozdziale 5A SIWZ badania, wystawione zgodnie z PN-EN 10204.
II.5) Główny kod CPV: 31.23.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Czas realizacji zamówienia jednostkowego: | 30,00 |
| termin płatności: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ewentualne zmiany warunków niniejszej umowy muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany, o których mowa w ust. 2, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu
art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Działając na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP Zamawiający nie upubliczni na stronie internetowej rysunków konstrukcyjnych okuć oraz nakłada na Wykonawców mające na celu poufnego charakteru udostępnionych informacji:
1) Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udostępnia do wglądu rysunki wykonawcze okuć aluminiowych w swojej siedzibie na wniosek Wykonawcy.
2) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie kopii, zdjęć, utrwalania obrazu rysunków w inny sposób. W trakcie wglądu zabrania się używania telefonu komórkowego.
3) Wgląd w rysunki odbywa się w obecności pracownika Zamawiającego w wyznaczonym pomieszczeniu.
4) Podczas wglądu wykonawca zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa, utrzymania dystansu społecznego. Zabrania się dokonywania wglądu przez osoby chore, wykazujące objawy silnej infekcji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Umowa podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę osłon wymaga zachowania poufności rozwiązań technicznych i materiałowych, w związku z czym dostawca okuć jest zobowiązany do podpisania klauzuli poufności (zał. Nr 5 do SIWZ). Wykonawca nie może w żaden sposób przekazywać, udostępniać, kopiować rysunków technicznych oraz jakichkolwiek rozwiązań techniczno – konstrukcyjnych, które rysunki te zawierają. W wypadku udostępnienia przez Wykonawcę powyższych danych osobom trzecim Zamawiający może dochodzić swoich praw, wynikających z ochrony swoich praw, w tym praw autorskich na drodze sądowej.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 10:15
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Skład chemiczny (PN-EN 1706): EN AC-42100T6 (EN-AC-Al Si7Mg0,3T6).
Wytrzymałość na rozciąganie Rm (PN-EN 1706): min. 290 MPa.
Granica plastycznośći Rp0,2 (PN-EN 1706): min. 210 MPa.
Wydłużenie przy zerwaniu A (PN-EN 1706): min 4%.
Twardość wg. Brinella (PN-EN 1706): min 90 HBW.
Ilość do zamówienia: 600 szt.
W zależności od rzeczywistych potrzeb, związanych z procesem produkcyjnym, technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku, Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości zamawianych okuć aluminiowych niż objęta postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31230000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Czas realizacji zamówienia jednostkowego: | 30,00 |
| Termin płatności: | 10,00 |
| Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W celu wykazania parametrów techniczno – jakościowych okuć aluminiowych przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenie w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, próbek w ilości 6 szt.
W celu sprawdzenia składu chemicznego i właściwości mechanicznych okuć zostaną przeprowadzone badania co najmniej trzech parametrów w oparciu o normę PN-EN 1706.Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale pozwala zakwalifikować testowane okucie do dalszych badań (badania okuć). Okucia muszą zostać dodatkowo poddane badaniom typu (podczas kwalifikacji dostawcy i przy każdej zmianie procesu produkcyjnego) oraz badaniom standardowym (przy każdej dostawie okuć) na ciśnienie i gazoszczelność. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań okuć (badania typu i badania standardowe) pozwala zakwalifikować testowany odlew do dalszych prób technologicznych i badań odlewu na wyrobie. Dodatkowe badania na izolatorze sprawdzane przez Zamawiającego: Zamawiający wykona na testowanych odlewach próby technologiczne polegające na połączeniu aluminiowych odlewów (okuć) z rurą szkło-epoksydową przy użyciu kleju. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanym kompozytowym izolatorze osłonowym zostanie przeprowadzone badanie na zgodność z normą: badanie typu zgodnie z PN-EN 61462 p.8.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na odlewie i wyrobie potwierdza wymaganą jakość odlewu.
Próby odbywać się będą pod nadzorem komisji powołanej przez Kierownika Zamawiającego. Z każdej z prób zostanie sporządzony protokół zawierający wyniki przeprowadzonych badań, podpisany przez członków komisji.
Próbki okuć muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku.
Nazwa: Pakiet II.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Skład chemiczny (PN-EN 1706): EN AC-43000F (EN-AC-Al Si10MgF).
Wytrzymałość na rozciąganie Rm (PN-EN 1706): min. 180 MPa.
Granica plastycznośći Rp0,2 (PN-EN 1706): min. 90 MPa.
Wydłużenie przy zerwaniu A (PN-EN 1706): min 2,5%.
Twardość wg. Brinella (PN-EN 1706): min 55 HBW.
Ilość do zamówienia: 7.500 szt.
W zależności od rzeczywistych potrzeb, związanych z procesem produkcyjnym, technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku, Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości zamawianych okuć aluminiowych niż objęta postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 5.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31230000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Czas realizacji zamówienia jednostkowego: | 30,00 |
| Cena: | 60,00 |
| Termin płatności: | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W celu wykazania parametrów techniczno – jakościowych okuć aluminiowych przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenie w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, próbek w ilości 6 szt.
W celu sprawdzenia składu chemicznego i właściwości mechanicznych okuć zostaną przeprowadzone badania co najmniej trzech parametrów w oparciu o normę PN-EN 1706.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale pozwala zakwalifikować testowane okucie do dalszych badań (badania okuć). Okucia muszą zostać dodatkowo poddane badaniom typu (podczas kwalifikacji dostawcy i przy każdej zmianie procesu produkcyjnego) oraz badaniom standardowym (przy każdej dostawie okuć) na ciśnienie i gazoszczelność.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań okuć (badania typu i badania standardowe) pozwala zakwalifikować testowany odlew do dalszych prób technologicznych i badań odlewu na wyrobie.
Dodatkowe badania na izolatorze sprawdzane przez Zamawiającego
Zamawiający wykona na testowanych odlewach próby technologiczne polegające na połączeniu aluminiowych odlewów (okuć) z rurą szkło-epoksydową przy użyciu kleju. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanym kompozytowym izolatorze osłonowym zostanie przeprowadzone badanie na zgodność z normą: badanie typu zgodnie z PN-EN 61462 p.8.
Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na odlewie i wyrobie potwierdza wymaganą jakość odlewu.
Próby odbywać się będą pod nadzorem komisji powołanej przez Kierownika Zamawiającego. Z każdej z prób zostanie sporządzony protokół zawierający wyniki przeprowadzonych badań, podpisany przez członków komisji.
Próbki okuć muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





