eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeZAPEWNIENIE MIEJSC W SCHRONISKU, SCHRONISKU Z USŁUGAMI, NOCLEGOWNI DLA BEZDOMNYCH I OGRZEWALNI DLA KOBIET NA ROK 2021

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759217-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej:

ZAPEWNIENIE MIEJSC W SCHRONISKU, SCHRONISKU Z USŁUGAMI, NOCLEGOWNI DLA BEZDOMNYCH I OGRZEWALNI DLA KOBIET NA ROK 2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 00345723700000, Rynek 2a, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 22 15 520
faks: 32 32 60 736
e-mail: mops@orzesze.pl
www: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Powstańców 5B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE MIEJSC W SCHRONISKU, SCHRONISKU Z USŁUGAMI, NOCLEGOWNI DLA BEZDOMNYCH I OGRZEWALNI DLA KOBIET NA ROK 2021

Numer referencyjny: MOPS.271.6.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie schroniska dla bezdomnych kobiet. Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne między innymi poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu.

Ilość miejsc do zapewnienia przez Wykonawcę na potrzeby bezdomnych co najmniej 1 osoba.

Standard świadczonych usług:
a) schronisko świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu
b) możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20C
c) umożliwienie spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju
d) umożliwienie skorzystania z prysznica, wymiany odzieży; umożliwienie prania i suszenia odzieży
e) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany
f) zapewnienie informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu
g) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności
h) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku; ponadto w schronisku zatrudnia się nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku; w porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna
Standardy obiektu określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2018r. poz. 896)
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- zapewnienie przyjęć przez całą dobę
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.


Część II: Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie schroniska dla bezdomnych kobiet z usługami opiekuńczymi.
Przedmiot zadania obejmuje osoby chore lub/i niepełnosprawne między innymi poruszające się na wózkach inwalidzkich, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu.
Ilość miejsc do zapewnienia przez Wykonawcę na potrzeby bezdomnych co najmniej 1 osoba niepełnosprawna.

Standard świadczonych usług:
a) schronisko świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu
b) możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20C
c) umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie; dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju
d) umożliwienie skorzystania z prysznica, wymiany odzieży; w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu
e) opieka higieniczna; zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną
f) umożliwienie prania i suszenia odzieży
g) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany
h) niezbędna pomoc w załatwianiu spraw osobistych
i) zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów
j) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej
h) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku; ponadto w schronisku zatrudnia się nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku; w porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 40 osób
Standardy obiektu określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2018r. poz. 896)
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- zapewnienie przyjęć przez całą dobę
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.


Część III: Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie noclegowni dla bezdomnych kobiet.
Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne min. poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu.
Ilość miejsc do zapewnienia przez Wykonawcę na potrzeby bezdomnych co najmniej 1 osoba.

Standard świadczonych usług:
a) noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu w godzinach: od 1 października do 31 marca w godzinach od 18.00 do 8.00 a w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 19.00 do 7.00
b) tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20C
c) umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju
d) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży
e) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany
f) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce
Standardy obiektu określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2018r. poz. 896)
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.


Część IV: Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie ogrzewalni dla kobiet.
Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne min. poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia w formie ogrzewalni obejmuje osoby, którym trzeba zapewnić interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu.
Ilość miejsc do zapewnienia przez Wykonawcę co najmniej 1 osoba.

Standard świadczonych usług:
a) ogrzewalnia świadczy usługi w okresie od 1 października do 30 kwietnia, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 18.00 do 8.00 lub przez całą dobę – jeżeli na terenie gminy nie funkcjonuje noclegownia
b) możliwość ogrzania się w pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 18C
c) zapewnienie gorącego napoju
d) umożliwienie wymiany odzieży
e) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany
f) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w ogrzewalni
Standardy obiektu określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2018r. poz. 896)
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.


Zapisy dotyczące części I, II, III i IV zadania
• Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt 1.2 odbywa się na podstawie skierowania o umieszczenie w schronisku, noclegowni i ogrzewalni wydanego przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzeszu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem.
• Liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie schronienia, schronienia z usługami opiekuńczymi, noclegowni lub ogrzewalni dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezgłoszenia wniosku o świadczenie usług bądź zgłoszenia wniosku a potem rezygnacji z niego przed ich uruchomieniem Wykonawca nie będzie wysuwał roszczeń o poniesione koszty.


II.5) Główny kod CPV: 85.31.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienie to będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług z zamówieniem podstawowym, czyli świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Orzesze. Zakres zamówienia – do 50% wielkości zamówienia podstawowego.
Warunki, na jakich usługi zostaną udzielone:
- w przypadku wyczerpania się min 80% wartości umowy lub w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej,
- udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Odległość od siedziby zamawiającego do placówki:40,00
Cena zaoferowana za realizację całości zamówienia dla danej części:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzeszu z siedzibą w Orzeszu przy ul. Powstańców 5B, e-mail: mops@orzesze.pl.
2. W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Orzeszu został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów.
5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
6. Państwa dane osobowe będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu przetwarzane przez okres określony w przepisach dotyczących obowiązku archiwizowania dokumentacji.
7. Mają Państwo prawo:
a. do dostępu do swoich danych osobowych - Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania dostępu do danych, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b. do poprawiania swoich danych osobowych,
c. prawo do żądania od MOPS Orzesze ograniczenia przetwarzania danych - wystąpienie z tym żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
8. Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Państwa danych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa i jest niezbędne do jego realizacji.
10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu w ramach prowadzonego postępowania i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Zamawiający wymagał będzie złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z treścią ujętą w druku oferty.


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 08:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.