Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Ogłoszenie nr 759188-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Wsparcie dla tworzenia formularzy ESP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 531 03 00,
faks: 22 531 03 01
e-mail: przetargi@uodo.gov.pl, ,
www: www.uodo.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://uodo.gov.pl/pl/p/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę w prowadzonym postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej w rozumieniu art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Kancelaria Główna Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pokój nr 1117.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DA.201.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I.Usługa przygotowania e-formularzy na platformie ePUAP
1.Urząd Ochrony Danych Osobowych korzysta z systemu ePUAP m.in. w zakresie przyjmowania korespondencji elektronicznej. Urząd chce udostępnić dodatkowe formularze interaktywne wymagane przepisami prawa.
2.Formularze, które mają zostać wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą zawierały około 30 pól, z podstawową walidacją (maski na polach, które można walidować – np. adres e-mail) oraz słownikami.
3.Dla każdego z formularzy Wykonawca będzie musiał przygotować również wzory do publikacji w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE) w postaci czterech plików (wyróżnika, schematu, stylu i przykładu) dla każdego z formularzy.
4.Dostarczone pliki musza przejść walidację na stronie http://walidatorwzorow.pl/ bez ostrzeżeń, niespójności ani błędów.
5.Urząd Ochrony Danych Osobowych przewiduje, że w 2021 roku zleci wykonanie ok. 8 nowych formularzy i ok. 10 modyfikacji istniejących wzorów.
6.Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a. Usługi modyfikacji elektronicznych formularzy w sytuacji zaistnienia konieczności dokonania zmian oraz usługi tworzenia nowych formularzy, gdy zaistnieją takie potrzeby,
w terminie ...*) dni od zgłoszenia zapotrzebowania za pośrednictwem poczty elektronicznej
b. Usługi utworzenia oraz modyfikacji w przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian formularzy elektronicznych wraz ze wzorami dokumentów elektronicznych, do publikacji na platformie ePUAP oraz Biznes.gov.pl
c. Usługi wsparcia i doradztwa dla Zamawiającego w zakresie publikacji wzorów dokumentów elektronicznych w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów (CRWDE) oraz formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla e-usług uruchamianych przez Zamawiającego w profilu UODO
d. Usługi usuwania awarii systemu, usterek i defektów , w tym w ramach udzielonej gwarancji
e. Usługi serwisowe świadczone przez wyznaczonych konsultantów Wykonawcy wraz ze szkoleniami pracowników UODO
f. Help Desk – dostępny w dni robocze UODO w godzinach od 8:00 do 16:00 telefoniczny lub elektroniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy.
II. Szczegółowy zakres świadczenia usług konserwacyjnych obejmuje:
1. Bieżącą konserwację systemu i dostosowywanie do przepisów prawa, konserwację mechanizmów definiujących wzory dokumentów zamieszczonych w centralnym repozytorium, o którym mowa w art.19b ust 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, na bazie których zdefiniowane zostały formularze elektroniczne do przygotowywania treści korespondencji.
2. Tworzenie nowych bądź wykonywanie modyfikacji istniejących wzorów dokumentów i/lub formularzy wg potrzeb wynikających ze zmian w przepisach prawa.
3. Utworzenie oraz modyfikację formularzy elektronicznych wraz z wzorami dokumentów elektronicznych do publikacji na platformie ePUAP oraz Biznes.gov.pl
a. Dla uruchamianych e-usług w profilu UODO na platformie ePUAP Zamawiający opracuje opisy formularzy elektronicznych oraz określi reguły walidacji a następnie przekaże je Wykonawcy,
b. Wykonawca w oparciu o otrzymane opisy, o których mowa w pkt powyżej przygotuje komplet plików niezbędnych do publikacji w CRWDE na platformie ePUAP przez Zamawiającego.
4. Świadczenie Zamawiającemu usługi wsparcia i doradztwa w zakresie publikacji wzorów dokumentów elektronicznych w CRD oraz formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla e-usług uruchamianych przez Zamawiającego w profilu UODO. Usługi te będą realizowane przez pięć dni roboczych Urzędu w tygodniu, w godzinach 08:00-16:00 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) dwoma sposobami:
a. Zdalnie za pośrednictwem:
- Poczty elektronicznej e-mail: (adres email Wykonawcy)
- Oraz telefonicznie : na numer telefonu: (numer telefonu)
b. Stacjonarnie na pisemny wniosek Zamawiającego
5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość praw majątkowych do utworu wymienionego w powyższych punktach. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do utworu obejmuje
w szczególności pola eksploatacji:
a. Wykorzystania w działalności Zamawiającego
b. Utrwalenia
c. Zwielokrotniania określoną techniką
d. Wprowadzania do obrotu
e. Wprowadzania do pamięci komputera
f. Wystawienia
g. Najmu
h. Dzierżawy
i. Udzielania licencji na wykorzystanie.
Wsparcie dla tworzenia formularzy ESP świadczone będzie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
II.5) Główny kod CPV: 72.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ramach usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na projektowaniu (tworzeniu) e-formularzy na platformie wraz z usługą wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, wraz
z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz usług/dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, czasu realizacji oraz nazwy i adresy Zamawiającego na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Czas opracowania dokumentów i formularzy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Centrum Usług Logistycznych z siedzibą w Warszawie przy ul. Słonecznej 37
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja urządzeń i oprogramowania ITS na terenie miasta Tarnowa
- Obsługa infrastruktury IT z określonym zakresem oraz poziomem jakości usług. UCZKIN.ZP.21.2025.TP
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





