eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkUbezpieczenie mienia, ryzyk komunikacyjnych, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwszych wypadków Miasta Malborka oraz jednostek podlegałych miastu na okres od 01.04.2015 do 31.03.2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Malbork: Ubezpieczenie mienia, ryzyk komunikacyjnych, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwszych wypadków Miasta Malborka oraz jednostek podlegałych miastu na okres od 01.04.2015 do 31.03.2016 r.
Numer ogłoszenia: 75840 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27717 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, ryzyk komunikacyjnych, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwszych wypadków Miasta Malborka oraz jednostek podlegałych miastu na okres od 01.04.2015 do 31.03.2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest ubezpieczenie mienia, ryzyk komunikacyjnych, odpowiedzialności cywilnej oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków Zamawiającego (Gminy Miasta Malbork oraz jednostek podległych miastu), w zakresie: - ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczeń ryzyk komunikacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) oraz dodatkowe klauzule (fakultatywne), których treści Wykonawca w jakikolwiek sposób nie może zmienić, także poprzez wprowadzenie limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków (obligatoryjnych), określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca może zaakceptować część lub całość dodatkowych klauzul fakultatywnych. W przypadku braku akceptacji przez Wykonawcę części lub całości dodatkowych klauzul (fakultatywnych), oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu. Wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) oraz klauzule dodatkowe (fakultatywne), mają zastosowanie tylko wtedy gdy nie zawężają ochrony ubezpieczenia (odpowiedzialności ubezpieczyciela) wskazanej w ogólnych warunkach ubezpieczenia. W sytuacji, gdy w skutek zastosowania zapisów doszłoby do zawężenia odpowiedzialności ubezpieczyciela w relacji do ogólnych warunków ubezpieczenia, to zastosowanie mają tylko te postanowienia, które tej odpowiedzialności nie zawężają oraz te, które tę odpowiedzialność rozszerzają. W załączniku nr 6 do SIWZ, Zamawiający zamieścił szczegółowy opis mienia przewidzianego do objęcia zakresem ochrony ubezpieczenia, w ramach opisu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa, zgodnie z rozdziałem XXI SIWZ Istotne postanowienia do umowy o udzielenie zamówienia. Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zamówienia. Załącznikami do umowy będą polisy ubezpieczeniowe określające szczegółowe zagadnienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym opis przedmiotu, zakresu i sum ubezpieczenia, wysokość składki, treść klauzul wymaganych, treść zaakceptowanych klauzul dodatkowych (fakultatywnych) oraz ogólne warunki ubezpieczenia, jako załącznik do tych polis. Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie do wystawienia polis ubezpieczeniowych, potwierdzających ubezpieczenie Zamawiającego, które w swej treści nie mogą odbiegać od postanowień zawartej umowy między Wykonawcą z Zamawiającym. Każda z polis zostanie wystawiona na roczny (dwanaście kalendarzowych miesięcy, kolejno następujących po sobie) okres ubezpieczenia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie także do wystawienia odrębnych certyfikatów, wedle wskazań Zamawiającego, potwierdzających fakt objęcia ochroną ubezpieczenia. 3. Wymagania określone przez zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający lub jednostki zamawiającego nie byli zobowiązani do pokrywania kosztów z tyt. składki należnych Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych; b) Wykonawca musi posiadać ogólne warunki ubezpieczeń (ewentualne szczególne) oraz dołączyć je dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń do oferty złożonej zamawiającemu; c) Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzielał pełnomocnikowi zamawiającego informacji na temat bieżącej likwidacji szkód ; d) Zamawiający wymaga, aby polisy były wystawiane na poszczególne jednostki, a także na poszczególne zakresy ubezpieczeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA z/s w Warszawie 00-805 ul. Chmielna 85/87 Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych, ul. 10 lutego 16, 81-361 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128239,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.