eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiSPZOZ/ZP/14/2009r -dostawa mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Bielsk Podlaski: SPZOZ/ZP/14/2009r -dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 75830 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/ZP/14/2009r -dostawa mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kiełbasa krakowska parzona Kiełbasa szynkowa wieprzowa Kiełbasa zwyczajna Mortadela popularna Kiełbasa biała Kiełbasa parówkowa rodzinna Pasztetowa Mielonka wieprzowa Szynka wędzona Ogonówka wędzona Boczek pieczony Mięso wołowe gat. I rostbef wołowy Mięso wołowe gat. II karkówka wołowa Schab surowy Wątroba wieprzowa Łopatka Karkówka Żeberka -paski Smalec luzem Salceson wiejski Kiełbasa kanapkowa Kiełbasa golonkowa Filet z indyka Szynka kresowa Łopatka pieczona Boczek wieprzowy surowy z żeberkami Szynka surowa z kościa Słonina Karkówka pieczona.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ORAZ SPOSÓB OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 tego Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 tego prawa; 5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy; 6. Zaakceptują minimum 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT; 7. ocena spełniania warunków wg formuły: spełnia niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. (dołączyć do oferty i wypełnić załącznik -oświadczenie) Dopuszcza się składanie dokumentów w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 24 i 22 Prawa zamówień publicznych z dnia 19.01.2004r. , że: ( patrz -załączniki): 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączone do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. 2.2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3. aktualny dokument stwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożoną Dobrą Praktykę Produkcyjna (GMP), Dobrą Praktykę Higieniczną (GHP) oraz system zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP potwierdzony przez właściwego Lekarza Weterynarii. 3.1. aktualny dokument wystawiony przez właściwego Lekarza Weterynarii o spełnianiu warunków przez Wykonawcę wymaganych Dyrektywą UE 93/43/EEC z dn. 14.06.1993 r w sprawie higieny artykułów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego. 3.2. decyzję właściwego lekarza Weterynarii dopuszczająca działania Wykonawcy dla handlu przetworami mięsnymi. 4. Wypełnione w każdej rubryce i podpisany załącznik asortymentowy i pozostałe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego pok nr 9 lub ze stronu www adres jw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego sekretariat pok nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.