Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Domanice: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWERJ W OLSZYCU SZLACHECKIM/ etap I/
Numer ogłoszenia: 75735 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, fax 025 6312982.
- Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWERJ W OLSZYCU SZLACHECKIM/ etap I/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8uozp.Przedmiotem zamówienia jest jest remont szkoly polegający na zmianie pokrycia stropodachu, obłożeniu schodow kostką, ułozenie chodnika z kostki , remont kominów i czapek kominowych ,wymiana ogrodzenia ,malowanie klas szkolnych , demontaż i montaż odgromienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnien.1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp. składa następujące dokumenty;- aktualny odpis zrejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert,- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,- aktualne zaświadczenie z ZUS,US lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega w opłacaniu skladek, podatków lub o odroczeniu ich wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed datą złożenia, - aktualna informacja z KRK albo równoważna zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 pzp Wcelu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć; -wykazwykonanych robót w ojkresie 5 lat przed datą wszcęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadajcy rodzajem iwartościąrobót do wykonania; - wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionychw przeciągu ostatnich trzech lat, wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w zamówieniu wraz z informacją o ich kwalifikacji, dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika budowy oraz przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych W celu potwierdzenia spełnienia waruku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznrej i finabnsowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć;, sprawozdanie finansowe z opinią rewidenta, dokumenty określające obroty oraz zobowiązania inależności za okres nie krótszy niż 3 lata obrotowe, informacja z banku o wysokości posiadanych srodkówlub zdolności kredytowej, -potwierdzenie ,że wykonawca jest ubezpieczony od oc w zakresie prowadzonej dzialalności.Dokumenty w zakresie składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy- oferta winna zawierac ć dokumenty opisane dla każdego partnera zosobna, pozostale dokumenty składane są wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: opisana w punkcie III
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZAD GMINY Domanice 52, 08-113 Domanice Pokói nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy , Domanice 52 pokoj nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: inwestycja jest wspólfinansowana ze środkow SIWRM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





