eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinPrzygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego "Pomoc państwa w zakresie dożywiania"



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 756 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Gubin: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego "Pomoc państwa w zakresie dożywiania"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356749


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358837-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie, krajowy numer identyfikacyjny 97060758000000, ul. ul. Obrońców Pokoju  20, 66620   Gubin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 68 478 43 20 do 24, faks 68 359 16 40, e-mail ops_gminygubin@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_gmina_gubin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego "Pomoc państwa w zakresie dożywiania"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gubin w dniach od poniedziałku do piątku: 2. Założenia: Rodzaj posiłku: trzy razy w tygodniu - obiad typu drugie danie mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej trzech rodzajach niepowtarzających się w przeciągu tygodnia; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu). dwa razy w tygodniu - obiad typu drugie danie z jajkiem lub rybą albo też posiłek typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety (jajko, ryba, naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety mają być podawane przemiennie). Do posiłków mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być podana kasza, ryż lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą dania typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety). Gramatura posiłku: ziemniaki (kasza lub ryż albo makaron) 200 g, mięso lub ryba 80 g + surówka (jarzyny gotowane) 100g; naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi od 250 g do 300 g; 3. Dostawa posiłków w naczyniach jednorazowych wraz z jednorazowymi sztućcami posiadającymi wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi od poniedziałku do piątku między godziną 10.30 a 13.30 do niżej wymienionych szkół: Nazwa i adres szkoły Dożywianie - dzienna ilość posiłków Szkoły Podstawowej w Bieżycach - 7 Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Chlebowie - 46 Oddział Przedszkolny w Wałowicach - 4 Gimnazjum w Czarnowicach - 19 Szkoły Podstawowej w Starosiedlu - 15 Szkoły Podstawowej w Strzegowie - 31 Zespół Szkół w Grabicach - 42 Razem - 164 4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość osób korzystających z posiłków podana w pkt. 3 została określona szacunkowo i może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie obowiązywania umowy, w zależności od ilości uczniów uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz w zależności od liczby dzieci obecnych każdego dnia na zajęciach w szkole. Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 5. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Usługodawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 594z ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV: 55524000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT175729.28
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Restauracja "Jaskółka" Wacław Ugrynowicz,  ,  ul. Krakowskie Przedmieście 25,  68-300,  Lubsko,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163262
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163262
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163262
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.