Ogłoszenie z dnia 2006-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: świadczenie usług opiekuńczych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Ewa Grzywaczyk, ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska, tel. 032 2442940, fax 032 3440302, e-mail: sekretariat@mopsrsk.internetdsl.pl, www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 85. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacja oraz specjalistycznych usług opiekuńczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. Nr 189 poz. 1598. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miejsce zamieszkania. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej Oryginalny kod CPV: 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 016 000,00 PLN = 498 171,39 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.05.2006; data zakończenia: 30.04.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10 080,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 (pkt 1-4). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Informacja z KRK, KRS. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie z ZUS 2. Zaświadczenie z US 3. Bilans oraz rachunek strat i zysków 4. Informacja banku potw. wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zezwolenie Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych na wykon. indyw. lub grup. praktyki pielęgniarskiej (dot. firm które nie są zakładami opieki zdrowotnej). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena ofertowa - 70% 2. Liczba pracowników - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MOPS/ZP/PN/341/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie MOPS lub na rachunek bankowy 581050 1331 1000 001001197001. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Adam Siegesmund - Przewodniczący Komisji 2. Ewa Grzywaczyk - sekretarz 3. Maria Najta-Lis - członek komisji. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.04.2006, godzina 11:00, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - pok. 109.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Okresowo - co 2-3 lata Kolejne ogłoszenie będzie publik. w roku 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia:
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Brańsk w 2026 roku"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Kowal w 2026 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku w 2026 roku
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- "Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadlinkach w 2026 r."
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU - W PAKIETACH
więcej: Usługi pracy społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





